PDA

Bekijk Volledige Versie : [reisblog] Micktomar: Bradenton van 15-10 tot 29-10 2013



Micktomar
11-05-13, 13:32
Na een lange tijd van twijfelen of we wel weer naar Florida zouden gaan hebben we toch de knoop weer doorgehakt!
Omdat de kans groot was dat we niet naar de USA zouden gaan ben ik uit een soort "zelfbescherming" wat minder actief geweest op dit forum (schaam)
De kids zijn toe aan wat weken zonder hun ouders in hun nek en drongen er vooral op aan dat we toch maar een vakantie moesten boeken, dus om hen een plezier te doen....;)
We hebben nu dan ook alle keuze in data's en hebben gekozen voor de maand Oktober voor ons een eerste keer buiten het hoogseizoen en dus zijn we heel erg benieuwd naar de temperatuur zonder die hoge luchtvochtigheid!
Ik ga weer proberen een blog bij te houden, maar nu we "maar" met z'n tweeën gaan weet ik niet of er voldoende te melden is voor elke dag...mezelf kennende vast wel ;)

Mocht je interesse hebben in ons "doen en laten" dan kun je ons hier volgen...

www.2opvakantie.blogspot.com

dutchcruisers
11-05-13, 20:20
Ik ga jullie volgen. Alvast veel plezier met de voorpret.

Marita
11-05-13, 22:55
Nog een volger. Heerlijk om al die verslagen te volgen.:D

toornent
20-05-13, 22:12
Ook ik ga jullie volgen. Veel plezier.

rarossel
21-05-13, 00:11
En nog een volger. Leuk...
Net nog even jullie vorige reis gelezen, leest lekker weg.

riwi
15-07-13, 22:52
Nadat wij in mei naar CAlifornie zijn geweest voor 3 weken begon het toch te kriebelen. Door een mazzeltje gaan we nu 9 dagen naar Florida op 27 september. Ook zonder kinderen, lekker met zijn tweeen. We beginnen 1 nacht in Miami en gaan dan naar Bradenton. Nooit van gehoord, maar leek ons wel lekker centraal liggen. We willen zeker naar Siesta Key met het mooiste babyzand. Ook wij zullen genieten.
Veel plezier jullie