PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaring met Travelowl



KiekenMich
11-05-13, 08:07
Wij hebben een erg leuke condo ( Cane Island )gevonden in Kissimmee en de verhuur gaat via Travelowl. Nu kan ik van dit bedrijf verder niets vinden op internet . Kent iemand dit bedrijf ? Ik kan geen andere manier van huren vieren dan via hen.
Wie kent ze ook ?

Groetjes

Njit
11-05-13, 09:57
Is gewoon één van de bedrijfjes die villa's verhuren in Orlando. Zie http://www.travelowl.com/aboutus . Ze bestaan al sinds 2007 dus ze zullen vast wel iets goed doen..

KiekenMich
11-05-13, 11:16
Mooi dank je !

corrus
11-05-13, 11:19
Voor welke periode zoek je dit dan?
Kan me niet voorstellen dat er nergens iets meer te krijgen valt.

KiekenMich
11-05-13, 11:43
In sept /okt en tegen een leuke prijs En dat is nu gelukt ! Ben helemaal blij op deze regenachtige zaterdagmorgen !

corrus
11-05-13, 11:57
En een leuke prijs is??? (per nacht)

tessah
11-05-13, 13:58
Ik heb al 2x bij TravelOwl gehuurd en dat is beide keren prima gegaan! Ze reageren snel op email en ook de borg is snel terug gestort.
Ze zijn zelf eigenaar van een aantal condo's in Cane Island en bemiddelen ook voor anderen. Ik heb beide keren een condo gehuurd die van henzelf was en die is denk ik minder luxe aangekleed dan de gemiddelde condo, maar we waren er toch alleen om te slapen en het was een prima bed!

Ritchie
11-05-13, 14:02
Ik ben benieuwd hoeveel je hebt betaald per nacht, als je wilt mag dit gewoon met ons delen hier.

tessah
11-05-13, 15:11
Volgens mij hebben we de laatste keer 45 euro per nacht betaald. Geen idee of dit een heel goede prijs is, ik was er in ieder geval tevreden mee :)

corrus
11-05-13, 17:01
Dat was 2 jaar geleden... toch???

Daarom vroeg ik dit ook aan KiekenMich... want die heeft de prijs van dit jaar...

tessah
11-05-13, 17:10
Nee, dat is de prijs van afgelopen april. Maar dat hebben we pas 2 weken van te voren geboekt, was een last minute vakantie.
In 2012 waren we er ook, maar toen was het wat duurder vanwege pasen en spring break.

KiekenMich
11-05-13, 17:30
Natuurlijk wil ik dat delen....Ik ben juist blij als anderen dat ook doen ! We betalen voor 8 nachten 400 euro. Ik vind het erg schappelijk. We hebben dan een 2 bedroom condo met 6 sleep waarvan we er dus maar 3 gebruiken ;-)
Inderdaad reageren ze erg snel op hun mail !

corrus
11-05-13, 18:45
Voor 400 euro had je ze overal in Nederland kunnen krijgen voor de periode september/oktober...
Een 2 bed / 2 bath (sleeps 6) is normaal voor Cane Island.

Ritchie
11-05-13, 21:24
Natuurlijk wil ik dat delen....Ik ben juist blij als anderen dat ook doen ! We betalen voor 8 nachten 400 euro. Ik vind het erg schappelijk. We hebben dan een 2 bedroom condo met 6 sleep waarvan we er dus maar 3 gebruiken ;-)
Inderdaad reageren ze erg snel op hun mail !

400 euro: 8 nachten = 50 euro/nacht.

Zijn normale prijzen, die in Nederland ook gewoon mogelijk zijn.

KiekenMich
12-05-13, 00:10
Dank voor jullie aanvullende informatie.

KiekenMich
30-10-13, 20:19
Condo was prima. Alleen een hoop gedoe nu om de deposit terug te vragen. We hebben het bedrag voor het verblijf incl deposit overgemaakt op hun rekening. Nu maar eens gevraagd of de borg al teruggestort was, gaat dat ons 13 euro kosten. Of we moeten het met een cheque willen vanuit Engeland ( daarvoor moet ik dus bij de ING ook kosten voor betalen bij inlevering). Kennen jullie een soortgelijk verhaal want eigenlijk heb ik niet zoveel zin om te betalen om mijn borg terug te krijgen.