PDA

Bekijk Volledige Versie : Strandstoelen en koelboxen



Dennis en Roos
07-05-13, 12:35
Hallo luitjes , morgen is het zo ver dan vertrekken wij voor bijna 4 weken naar florida, we zitten 8 dagen aan de Mexicaanse kust lekker even genieten van wat strand, eerste vier dagen zitten we rond Brandeton , daarna rijden we door naar Fort Meyers, de bedoeling is om elke dag lekker een anders strandje op te zoeken.
Nu zit ik echter met een probleem ik ben rigpatient en kan onmogelijk op een handdoekje liggen , kan je daar stoelen huren , of raden jullie aan om gewoon een stoeltje onderweg te kopen?

Wat is jullie ervaring?

sonja
07-05-13, 14:02
Als je van plan bent veel naar het strand te gaan dan zou ik een paar stoeltjes kopen. Onder andere bij de Walmart, Target enz koop je die voor weinig.
Veel plezier aan die prachtige Gulfcoast!

petrajessy
07-05-13, 14:44
Ja dat zou ik ook doen. De mooiste rustigste strandjes hebben geen stoelen in de verhuur en je parkeert je auto praktisch aan het strand en hoeft er dus niet ver mee te lopen.

Dennis en Roos
07-05-13, 14:55
Geweldig dit gaan wij dus dan ook doen:)

Ebelix
07-05-13, 17:36
Neem ook drank en eten mee naar het strand. Op maar weinig plaatsen kan je iets te eten of te drinken krijgen. Amerikanen zitten liever bij het zwembad.

Fleurida
07-05-13, 20:10
Een koelbox kopen bij de Walmart, ijsvlakten in je hotel of een zak kopen voor een dollar bij de pomp of de Walmart en je hebt altijd lekker koud drinken bij je. Ze hebben nog wel eens aanbiedingen of anders deze. Kost ongeveer 20$ maar als je dat rekent ober je vakantie valt dat nog mee.

http://www.walmart.com/ip/Coleman-Premium-28QT/13848709

Dennis en Roos
07-05-13, 21:02
Ja heb een koeltas in me koffer , met twee elementen , maar die kan ik bter thuis laten begrijp ik nu?:)

hmm denk dat met los ijs een box beter is , of kan ik gewoon me elementen invriezen?

Bullyleo
07-05-13, 21:30
Toen wij twee jaar geleden in Ft. Myers waren was het strand keihard geworden door de regenval. Was geen pretje om op een handdoekje te liggen dus een paar stoeltjes zijn zeker aan te raden. En je hebt inderdaad niet overal strandstoelen in de verhuur, zeker niet op de mooie en wat rustigere strandplekjes.

Njit
07-05-13, 21:39
Ze hebben nog wel eens aanbiedingen of anders deze. Kost ongeveer 20$ maar als je dat rekent ober je vakantie valt dat nog mee.

http://www.walmart.com/ip/Coleman-Premium-28QT/13848709

vind het alleen zo zonde om zoiets na afloop weg te gooien. Wij halen meestal een piepschuimen koelbox. Zijn goedkoper en iets minder bezwaarlijk om op het einde van de vakantie af te danken..

Michael66
07-05-13, 21:41
Bonnetje bewaren en terugbrengen bij de klantenservice van Walmart ....?

Dennis en Roos
07-05-13, 21:42
Dank jullie wel voor alle antwoorden , ik laat koelbox en elementen thuis, ik koop daar wel wat.
Ook de stoeltjes schaf ik daar aan :)

Njit
07-05-13, 21:45
Bonnetje bewaren en terugbrengen bij de klantenservice van Walmart ....?

en dat accepteren ze?

Michael66
07-05-13, 21:49
Ik ken een paar forumleden die dat succesvol hebben gedaan.
Hij moet dan uiteraard niet helemaal uitgewoond zijn.
Of ik het zelf zou doen weet ik niet (denk het niet), maar het kán wel.

Fleurida
07-05-13, 22:32
Wij hebben een keer een piepschuim koelbox gekocht, meegenomen naar de kamer, volgende dag willen we hem in de auto zetten en toen scheurde hij. Wordt je niet vrolijk van. Komt nog bij dat een gewone koelbox een handvat heeft wat het vervoeren iets handiger maakt. Kun je 's avonds op de hotelkamer ook nog mooi wat drinken. Is heel normaal in Amerika, zelfs in dure hotels zie je sjouwen met koelboxen. En wat is nou $ 20.00 over een hele vakantie.

En elementen invriezen, als je geluk hebt zit er een klein vriesvakje in de koelkast op je kamer. Dan is even een zak ijs halen simpeler en de boel blijft goed koud de hele dag. Vorig jaar tijdens de hittegolf in Pennsylvania gezeten en het werkt mooi.

cindy74
07-05-13, 22:59
Yep hebben wij ook gedaan piepschuim koelbox met koelelementen erin . De koelbox bleef gewoon in de auto en als we iets nodig hadden gingen we het gewoon halen .

Njit
07-05-13, 23:02
Wij gebruiken Ziplocks met ijs. Werkt ook prima..

katrien.vt
08-05-13, 10:31
Wij gebruikten een piepschuimen box (5 dollar) met daarin plastieken zakjes die we vulden met ijs en toeknoopten. Handig en goedkoop.

petrajessy
08-05-13, 12:21
Wij laten hem achter in de villa die we huurden. Zo hebben anderen er ook nog wat aan.

sonja
08-05-13, 12:48
Bonnetje bewaren en terugbrengen bij de klantenservice van Walmart ....?

Nou zeg, dat doe je toch niet :mad:. Laat ze achter in de villa of hotelkamer dan heeft een ander er nog wat aan. Op je gehele vakantiebudget maken die paar aankopen toch niets uit.

José
08-05-13, 13:44
Dennis ik weet niet of je een koelkast tot je beschikking hebt maar ik leg altijd flesjes water en limonade in het vriesvak en neem die dan bevroren mee in een koeltas gaat perfect en blijft ijskoud.

aggie
08-05-13, 15:45
Nou zeg, dat doe je toch niet :mad:. Laat ze achter in de villa of hotelkamer dan heeft een ander er nog wat aan. Op je gehele vakantiebudget maken die paar aankopen toch niets uit.

Inderdaad, daar snap ik ook niks van... Afijn, ieder zijn meug zullen we maar zeggen. Die paar dollar extra, om een paar weken plezier te hebben, lijkt mij geen bezwaar!

Victoria
22-06-13, 20:35
Wij hebben hem inderdaad gewoon in de Villa achter gelaten :) Zijn die mensen er ook weer blij mee!

gudu
23-06-13, 10:50
Dennis ik weet niet of je een koelkast tot je beschikking hebt maar ik leg altijd flesjes water en limonade in het vriesvak en neem die dan bevroren mee in een koeltas gaat perfect en blijft ijskoud.

dat doe ik ook altijd en ook meenemen naar pretparken . al die kleine beetjes maken namelijk uiteindelijk best een groot totaal waarvan ik liever nog een keer een weekend/week weg ga ....

José
23-06-13, 12:11
Ik doe dit alleen als we naar het strand in Melbourne gaan of naar één van de waterparken, dan zetten we de tas gewoon neer en hoeven er niet mee te slepen.

rdyksman
23-06-13, 18:21
ik heb hem vorig jaar aan de dames en heren van het autoverhuur bedrijf gegeven gevuld en wel. ze waren er blij mee