PDA

Bekijk Volledige Versie : Florida en (live) Country Music



bertvlug
27-04-13, 13:33
Beste Florida gangers,

Het is al weer een jaar of 4 geleden dat ik wat tips gevraagd heb over Country Music en toen specifiek over linedansen en ik wil dit topic graag weer nieuw leven inblazen.

De afgelopen jaren ben ik een nog grotere fan van Country Music geworden dan ik al was, Country Music blijft voor veel Nederlanders toch nog steeds een "ondergeschoven kindje". Artiesten als Alan Jackson, Keith Urban, Brad Paisly, Jake Owen, Sugarland, Chris Young, Billy Currington, The Band Perry, Rascal Flatts, Luke Brian, Toby Keith (niet zo lang geleden in Paradiso in Amsterdam gezien:D) en zo kan ik er nog veel meer opnoemen, hoor je hier nooit op de radio. De enige band die wat bekendheid heeft gekregen in de afgelopen jaren is Lady Antebellum.

Over 4 weken gaan we weer naar Florida en het is me ook dit keer weer gelukt om maar liefst 2 concerten te boeken, concert 1 is van The Band Perry en de Rascal Flatts, concert 2 is die van Chris Young en Brad Paisly.

Maar nu zou ik ook graag (in de avonduren) naar bars/nightclubs willen gaan waar (live) Country Music gespeeld wordt, lekker naar onbekende artiesten luisteren onder het genot van een drankje en misschien nog een linedansje kunnen doen :cool:.

En hierbij heb ik dus jullie hulp nodig, wie van de Florida gangers heeft naast het bezoek aan de vele pretparken en shopping malls hiermee (Country Bars) ervaringen opgedaan en heeft een leuke tip(s) voor mij.
Ik weet dat Old Town vanaf mei op zondags "Gone Country" heeft, dus een bezoek aan Old Town op zondag staat al op de agenda, maar alle verdere tips zijn welkom.

Voor de duidelijkheid, ik zit 1 week in Kissimee en 2 weken in Mulberry, dit laatste plaatsje ligt vlak bij Lakeland / Bartow / Brandon en Tampa. Wie van jullie heeft in deze regio wel eens in een Country Bar gezeten ?

Ebelix
27-04-13, 13:46
Zoek de locale kranten en websites op. Daar kan je vast het een en ander vinden. Wij houden ook van country masr met 2 kleine kinderen kan je 's avonds niet erop uit gaan naar een country bar. Wel zijn we in totaal 3 keer naar Brad Paisley geweest. We hebben zijn concerten bijgewoond in West Palm Beach, Nashville en Kopenhagen. Dat waren grote feesten. Ook is mijn vrouw naar Taylor Swift in Ahoy geweest.