PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Dutchcruisers: Orlando 26 april t/m 10 mei 2013



dutchcruisers
25-04-13, 16:28
Ook wij gaan naar Orlando deze meivakantie! :D

De koffers zijn gepakt. Straks vertrekken we naar Brussel, waar we een nachtje in het Ibis Hotel slapen en morgen vliegen we naar Orlando.

Voor wie ons wil volgen: www.mei-orlando2013.blogspot.nl (http://www.mei-orlando2013.blogspot.nl)

Groetjes
Elles

lvfl
25-04-13, 17:06
Ik ga jullie zeker volgen!
11 mei vertrekken wij naar Orlando en verblijven ook in een townhome in Windsor Hills.
Ben dus zeer benieuwd hoe het jullie daar vergaat.
Een goede nachtrust toegewenst en een prettige heenreis!

cindy74
30-04-13, 08:54
Jammer van fantasmic maar wat super van disney dat je er een extra dagje voor terug krijgt .

captain-oats
30-04-13, 10:20
Leuke blog, deze ga ik ook volgen! Nog heel veel plezier

cindy74
01-05-13, 10:27
Je kan aales van de website van sheplers ook laten toekomen in de winkel en dat daarna ophalen . Meestal krijg je de spullen ook nog aan een betere prijs .

Ebelix
01-05-13, 12:25
Is Sheplers nog steeds open in de Festival Bay Mall? Hets taat wel op de website van Sheplers maar ik hoor aleen maar dat alles dicht is in de Festival Bay Mall ivm de aankomende verbouwing. Bass Pro Shop zal open blijven.

cindy74
01-05-13, 13:28
Begin april en nu is sheplers nog open ook de ron surfshop blijft open dat staat op grote borden .
maar op hun webshop is veel en veel meer solden . Wel hebben we er korting met onze militaire pas gekregen .

S@skia
03-05-13, 22:53
Wat een super leuk blog hebben jullie. Ik lees lekker mee maar ik kan volgens mij geen bericht achterlaten dus dan maar even zo. Hele fijne vakantie verder!!!

dutchcruisers
04-05-13, 04:08
Bedankt voor de tip van de Sheplers webshop Cindy74, ik zal gelijk eens kijken.
En inderdaad super van Disney dat we een extra dag krijgen i.v.m aflassen Fantasmic. De voorspelling is dat het weer eindelijk weer beter wordt, dus volgende week eens proberen.

cindy74
04-05-13, 12:52
Je moet wel rekening houden met de verzendtijd van de webschop naar de winkel :)

Lier
07-05-13, 13:11
Leuk verslag om te lezen! Kan me alleen niet inhouden om te zeggen dat de foto die ik zie in Gatorland van Indy op de krokodil echt pure dierenmishandeling vind..
Heel leuk zon foto maar denk je echt dat zon beestje met een rol tape om zn bek en een kind dat op zn rug gaat zitten zich hierbij prettig voelt?

Hele fijne vakantie verder !

pumi1000
10-05-13, 17:21
Was weer een leuk blog om te lezen!! Jammer dat het er weer op zit.