PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema wieseningrid: new york-florida 28 april t/m 10 mei 2013



wieseningrid
16-04-13, 22:37
wij gaan met onze familie 6 personen een heerlijke reis maken.
Eerst 3 dagen New York en daarna naar Florida in een villa met zwembad en een auto.
Heb een heel programma gemaakt voor elke dag zodat de vakantie helemaal geregeld is.
Ziet er geweldig uit.


VakantieAmerika 25 april – 10 mei 2013



Do 25 april


Vertrek 13.25uur Schiphol Amsterdam – New York
aankomst om 15.30uur New York
Met taxi bus naar 117 East 41st Street 10168 voor de sleutel en daarna naar het appartement op 224 East 53rd Street en de verdere dag
beetje verkennen ’s avonds walkabout



Vr 26 april


ochtend 8 a 9uur overtocht met de Ferry Staten Island gratis
daarna beginnen met wandeling 1 uit het boekje 100% New York.
12.00uur afspraak bij memorial
16.00uur of 17.00uur met lift naar boven in Rochefeller Center
Winkelen en lekker eten
19.00uur afspraak bij Italiaans restaurant (groupon)



Za 27 april


Combinatie van wandeling 3 en 4 uit boekje.
Lekker winkelen en alles wat bekijken en naar Central Park
In de latere uren 18 a 19uur samenkomen met de familie Hultermans
14 personen



Zo 28 april


Worden om 9.30uur opgehaald bij het appartement.
Om 11uur op vliegveld zijn Vlucht New York - Orlando
Auto ophalen en rijden naar het kantoor van de villa en daarna spullen naar villa brengen tickets ophalen en wat boodschappen doen.
Bestelde Tickets ophalen in Kissimee voor de parken op adres
Billy Boy's Tickets
4499 West Vine St.
Kissimmee, Florida 34746
Toll Free: (800) 544-7646
Local & International: (407) 396-4009
Fax: (407) 390-1554

Boodschappen doen in Walmart Kissimee voor de villa en ergens lekker eten



Ma 29 april


dagtrip naar een van de parken Universal
In de avonduren naar disney downtown of iets anders



Di 30 april


kijken om 7 uur in de ochtend naar de Kroning op de computer.
Dan naar de airboat rit Boggey Creek duurt ongeveer 2uur
Daarna misschien wat winkelen wat autorijden in de buurt.
Lekker dagje wat zwemmen, winkelen in de outlet



Wo 1 mei


vroeg vertrekken 6uur voor 2 daagse trip naar het zuiden
Van Orlando naar Fort Lauderdale-Ocean drive Miami beach en daarna door de Everglades
naar Naples/overnachting


Best Western Naples Inn & Suites (http://www.booking.com/hotel/us/best-western-naples-inn.html?aid=303947&label=postbooking_confemail&et=UmFuZG9tSVYkc2RlIyh9YeNRhpHfGVSY6q1tfcCMbqSgBdL dex+4rXvjLrPScVRhPITgncMj+pcZWVotoTgpbC5GFvQGESSAn KRyUNsUW2ja5L+7KQ8NQS4r/u4qIIexX6pT6DPSDjeps3fQshWEeyT1+tAqSX4FG/f4YDBAODD5Ku4w4PVpuA==)



Adres:

2329 9th Street North
Naples (Florida), FL 34103



Je kan tot 20uur naar de outlet Naples 6060 Collier Blvd, Naples, FL 34114-3981




Do 2 mei


Vertrekken om 8 a 9uur en gaan
door naar boven Tampa / St.Petersburg en Orlando.
Daarna terug naar onze villa en misschien nog lekker zwemmen.
Daarna in de buurt of langs de grote weg in Kissimee wat gaan eten . Of Disney Downtown



Vr 3 mei


Dagje Seaworld en s ávonds downtown Disney




Za 4 mei


Dag naar andere park van Universal. Om 20uur Sávonds naar Old Kissimee voor de oude auto’s tocht en wat rondkijken en spare ribs eten of all you can eat sushi langs de weg



Zo 5 mei


Dagje wat rustiger met wat winkelen in de outlets in de buurt ,zwemmen of misschien een autoritje ergens heen??? Natuurpark??




Ma 6 mei


Dagje naar Cocoabeach met de boot
7.30uur ongeveer vertrekken ergens ontbijten en de boot vertrekt om 10uur.
Vouchers meebrengen en nog 16,80dollar betalen
Adres: Kelly Park (http://maps.google.nl/maps/place?ftid=0x88e0a8f6e70feb2b:0x7d98cf87abf48ee8&q=Kelly+Park,+2550+N+Banana+River+Dr,+Merritt+Isla nd,+Brevard,+Florida+32952,+Verenigde+Staten&hl=nl&ved=0CAwQ-gswAA&sa=X&ei=4DRfUbmJC-ndiAbatYDQAg)
2550 N Banana River Dr, Merritt Island, FL 32952, Verenigde Staten
Lopen naar het strand en gaan naar de gele boot.
daarna Daytona beach bekijken en weer terug via mooie route naar villa.




Di 7 mei


Dag Busch Garden Tampa weer op tijd vertrekken zeker 8uur s’morgens.



Wo 8 mei


Misschien Extra dag Universal, wat kleding wassen misschien wat winkelen en de koffers jammer genoeg gaan inpakken



Do 9 mei


op tijd auto inleveren 9uur aanwezig en vertrek om 11uur vanaf vliegveld Orlando naar Boston vertrek 16.55 uur daarna naar Amsterdam Nederland




Vr 10 mei


Aankomst Schiphol Amsterdam ongeveer 6uur in de ochtend

visser69
17-04-13, 08:26
Strakke planning! Hoop dat jullie genieten. Even een vraag: wat voor soort boot tour heb je geregeld in cocoa beach? Met vouchers staat er. Ik ben benieuwd! Wij gaan van 29 april tot 11 mei en altijd in voor tips! Gr.

wieseningrid
17-04-13, 08:58
We hebben inderdaad een strak plan, waar we natuurlijk wel vanaf kunnen wijken, maar we willen zo'n vakantie ten volle benutten. Ook ivm bezoek parken etc. Ik ben lid geworden van groupon orlando, naples, miami en dan komen er aanbiedingen binnen waar ik op reageer. Ik heb via een goedkope site 2 cent per minuut gebeld om de afspraak te maken en dat ging perfect. Zo heb ik dat ook gedaan in New York met een restaurant. Ik heb deze reis zelf helemaal in elkaar gezet en dat bespaart veel geld moet ik zeggen en kun je heel veel doen.

captain-oats
23-04-13, 13:48
Jeetje, wat een strakke en superleuke planning. Ik weet wel zeker dat jullie het naar je zin gaan krijgen! Ook leuke combinatie van New York en dan Florida... genieten! :)

wieseningrid
23-04-13, 17:59
inderdaad een planning gemaakt. Maar we kunnen er zeker van af wijken. Maar we willen ook zo veel leuke dingen gaan doen. Ben met deze reis zo'n 8 maanden bezig geweest en hij is weer helemaal top geworden. Gecombineerd met groupon bonnen en aanbiedingen. We hebben er veel zin in.