PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema pietjepuk: rondreis Florida in juli 2013



pietjepuk
16-04-13, 22:48
hoi,

wij gaan deze zomer voor het eerst naar florida van 03-7t/m22-07-2013.
onze kids 10 en 6 jaar waren helemaal overrompelt en hebben er uiteraard zin in.
na veel lezen en wikken en wegen zijn we tot dit reisschema gekomen.

03-07t/m06-07 vliegen we met ba van amsterdam naar gatwich naar orlando en zullen daar om18:00 zijn.
we hebben een standart suv bij alamo gehuurd.
deze dagen verblijven wij in hilton grand vacation suites.dit hotel ligt naast seaworld en aquatica waar we dus naar toe
zullen gaan.

06-07t/m08-07 rijden we naar tampa waar we 2 dagen verblijven in het wingate by wyndham hotel naast busch gardens.

08-07t/m10 -07 gaan we naar sanibel en verblijven we in het colony resort.deze dagen vullen we met strand en schelpen zoeken.

10-07t/m11-07 deze dag reizen we met een tussenstop van de everglades naar key largo waar we een nachtje overnachten
ocean pointe suites key largo.

11-07t/m12-07. rijden we naar key west overnachting trumanhotel.

12-07t/m14-07. gaan we voor 2 dagen naar miami hier overnachten we in het nassau suite hotel south beach.deze dagen gebruiken we w voor het art deco district en het strand.

14-07t/m21-07 reizen we terug naar orlando om de laatste week van de vakantie af sluiten. We hebben hier een villa gehuurd met de trafalgar rose in kissimmee. Vanuit hier zien we wel wat we per dag gaan doen.

Voor de rest laten we het over ons heen komen en zien we wel hoe het loopt.
Wij hebben er in ieder geval zin in en kunnen niet wachten tot het zover is.
Grt piet

Bieg
16-04-13, 23:18
Wat een mooi reisschema! Als het jullie net zo vergaat als de meeste hier blijft het niet bij deze vakantie maar zullen er nog veel volgen :). Veel plezier alvast!

Groeten,
Ron en Monique

Esther2013
16-04-13, 23:34
Wat leuk voor de kinderen en ze daarmee te verrassen!
Leuk reisschema, lijkt veel op die van ons. Wij gaan deze zomer ook voor het eerst.

Gaan jullie ook een blog bijhouden?

pietjepuk
17-04-13, 21:10
ik vind de blogs lezen van andere heel leuk dus ik denk eraan om er ook maar een te maken.
dit zal dan voor het eerst zijn.zal me er eens in gaan verdiepen.
grt

Cindy1969
17-04-13, 21:44
Heerlijk! En wat een mooi schema zeg. Bloggen is niet zo moeilijk, heb er zelf 1 op Blogspot, die is vrij gebruikersvriendelijk (vind ik dan)