PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: tolliver1967 (Mark&Onno)



tolliver1967
12-04-13, 19:42
Hoi,

In november gaan wij opnieuw een reis maken richting Florida. Het wordt onze vierde keer dat we naar Florida gaan. En we gaan nu voor het eerst een rondreis maken. In het forum heb ik al heel veel gelezen en blij met al deze tips.

Onze trip ziet er als volgt uit:
Fort Lauderdale (2 dagen), West Palm Beach (2 dagen), Cocoa Beach (1 dag), Orlando (3 dagen), St Petersburg (4 dagen), Naples ( 4 dagen), Key West (3 dagen) en Miami Beach (3 dagen)!

Via booking.com hebben we hotels vast gelegd.

Op onze site die we als voorbereiding gebruiken en tijdens onze reis als reisverslag kun je alles volgen. Het internetadres is http://florida2013.markenonno.nl Wil je terugkijken naar eerdere reizen dan kun je dit doen via http://reispagina.markenonno.nl
Groet
Mark&Onno

S@skia
13-04-13, 09:16
Welkom op dit mooie forum! Ik ga me zeker aanmelden om met jullie mee te lezen, houden we in de winter het Florida gevoel nog even vast.

Misschien nog de optie volgers aan je blog toevoegen, als jullie dat willen natuurlijk :rolleyes::up:

aggie
13-04-13, 11:16
Welkom hier!! Jullie zijn echt doorgewinterde reizigers als ik op jullie blog kijk, wauw, wat een mooie reizen hebben jullie al gemaakt! Florida is jullie ook niet onbekend, maar desalniettemin zul je hier nog genoeg informatie kunnen vergaren.

Veel plezier!!

Cindy1969
13-04-13, 12:16
Welkom op het forum, en leuk dat jullie een blog gaan bijhouden. Ga er vanavond even voor zitten om jullie andere avonturen even te lezen, er zitten veel interessante en bekende bestemmingen voor mij tussen. Leuk!

FloridaVerslaafde
14-04-13, 01:17
Hoi Tolliver,

Leuk je hier ook tegen te komen. Wij kennen elkaar van een héél ander forum. Leuk je reisverslagen te lezen.

Groetjes,
Walter

Esther2013
14-04-13, 08:50
Welkom op HET forum!
Even naar jullie vorige reizen gekeken (erg indrukwekkend) en leuk om te lezen dat jullie ook zo gek zijn op SF.
Dat vinden wij nl. ook echt een superstad!

Veel plezier, gr Esther