PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Keesj



Keesj
10-04-13, 09:04
Na lang meegelezen te hebben willen we ons nu even aan jullie voorstellen. Twee ( bijna) bejaarde oudjes die volop genieten van het leven en vooral Florida.
We hopen nog tot in lengte van dagen te genieten van alles en ook van dit forum.

Frans45
10-04-13, 09:15
Welkom,
Wij zijn ook de leeftijd van bejaard en aow krijgers maar genieten van al onze vakantie's in Florida de laatste 4 jaren.
Dit jaar gaan wij weer 2 maal 3 weken.
Zijn jullie ook Amerika gangers en staat er nog wat gepland

Keesj
10-04-13, 09:32
We krijgen nog geen AOW maar zijn wel Florida gangers. Aangezien de AOW leeftijd tegenwoordig heel snel opschuift verwachtten we deze nooit te krijgen.;)
Daarom proberen we nu nog zoveel mogelijk te genieten van het leven.
2 Mei vliegen we weer voor drie weken de oceaan over.

trails
10-04-13, 10:24
Welkom!
Nog even en dan mogen jullie weer.
Gelukkig wonen wij in Frankrijk en krijg ik hier (nog) vanaf mijn 62e aow. Of we het door ons opgebouwde deel uit NL ooit nog krijgen is inderdaad the big question. :(

Frans45
10-04-13, 11:05
Trails

Gelukkig wonen wij in Frankrijk en krijg ik hier (nog) vanaf mijn 62e aow. Of we het door ons opgebouwde deel uit NL ooit nog krijgen is inderdaad the big question. :(

Het rijke noorden blijft wel werken tot hun 67 ste om jullie AOW vanaf je 62ste te betalen:mad::confused:

Na 40 jaar hard werken en weinig vakantie kunnen wij er nu nog van genieten en zullen wij dat ook nog doen.
Sparen heeft voor ons geen zin meer.

patgooss
11-04-13, 20:26
Welkom Keesj,

Ook voor mijn generatie (40 en een beetje) is het nu genieten belangrijk! Men weet nooit wat de toekomst ons brengt toch?
Over 14 dagen stappen we met Frans45 het vliegtuig in naar de warmere oorden!

Keesj
12-04-13, 10:02
@ patgooss.
Dank je wel.
Idd nu genieten want wie weet wat er volgend jaar is en na een keer kanker gehad te hebben en genezingsgarantie tot aan de schuifdeuren van het ziekenhuis is onze keus snel gemaakt.