PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: gschaareman



gschaareman
09-04-13, 14:44
Graag stellen wij ons even voor aan de -vele- andere Florida Forum leden. Wij zijn Gerard en Henny en bezoeken Florida sinds 2012. Onze kinderen hebben een villa gekocht in de buurt van Haines City en daar kunnen wij mede gebruik van maken. In november en december jl. waren wij ruim 5 weken te gast in het prachtige huis met (nieuw) poolhouse dat gelegen is in de natuurlijke omgeving genaamd Nature's Edge. Tijdens ons eerste verblijf hebben we mede vorm gegeven aan de tuin rond de villa en genoten van het heerlijke klimaat in het najaar. We hebben alweer een vlucht geboekt voor dit najaar en zijn weer van plan van alles te ondernemen.

Mushu
09-04-13, 14:59
Kijk het resultaat van goede opvoeding, kinderen die een huis in Florida kopen :D. Ik ga snel eens kijken op jullie blog? En welkom op het forum!

koenkamphuys
09-04-13, 16:56
Nou dat hebben jullie stukken beter geregeld dan wij... wij moesten ons buitenverblijfje zelf aanschaffen. Zeg maar: onze kinderen hebben de ouders goed opgevoed. ;)

Welkom op ons forum! Zitten de villabezittende kinderen hier ook?

gschaareman
09-04-13, 17:14
Nou dat hebben jullie stukken beter geregeld dan wij... wij moesten ons buitenverblijfje zelf aanschaffen. Zeg maar: onze kinderen hebben de ouders goed opgevoed. ;)

Welkom op ons forum! Zitten de villabezittende kinderen hier ook?

Dank voor jullie welkoms-reaktie.......Eerlijk gezegd weten we nog niet of de kinderen ook op dit forum berichtjes plaatsen. Zo ja dan laten we dat nog weten. HG

S@skia
09-04-13, 19:00
Wat een prachtig huis zeg, kan me voorstellen dat dit genieten is voor jullie. Ennuh inderdaad welkom op het forrum :)

gschaareman
09-04-13, 19:42
Jullie hebben ook een prachtig huis gevonden! Benieuwd naar jullie avonturen deze zomer dus ons als volger aangemeld. Onze dolfijnen boottocht startte op Tampa Aquarium en we kregen er zelfs in de wintermaanden genoeg in het vizier. Geniet van jullie Florida vakantie(s)! HG

aggie
09-04-13, 20:58
Welkom op dit gezellige forum!! Jullie boffen maar met zulke kinderen, haha, ik word er lichtelijk jaloers van. Helaas kan ik de villa niet meer aanschouwen, maar ben er zeker van dat het een mooie is.
Veel plezier met alle informatie hier in te winnen, want die is er genoeg. :o

gschaareman
09-04-13, 21:22
Bedankt voor jullie reaktie. Gelijk even jullie blog gelezen en de reisplannen zien er gelikt uit. Onze kinderen en kleinkinderen (14 en 11) komen graag naar de Gulf Coast. Ook wij waren al enkele malen in Clearwater Beach en hadden zelfs in december geweldig strandweer. Geniet van de voorbereiding en natuurlijk jullie prachtige vakantie! HG