PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mhagman (Mariska)



mhagman
06-04-13, 15:17
Hallo Florida Forum, met veel plezier kan ik na onze laatste Florida vakantie in 2010 melden dat wij (Willem & Mariska met onze zoon Ronald 14 en dochter Chantal 11) deze zomer ook weer naar Florida mogen, wij hebben er al ontzettend veel zin in ook al moeten wij nog van alles regelen voor de 4 weken (!!) die wij er gaan doorbrengen (van 19 juli - 16 aug). Maar ik weet zeker dat ik genoeg tips en adviezen op dit forum kan vinden en het is fijn om te constateren dat er nog een hoop bekende namen voorkomen op het forum. Ook zal ik weer gaan bloggen (die van 2010 was http://www.wimmarcharon.blogspot.nl/) maar ik moet weer even mijn weg vinden hoe dat ook weer moet want afgelopen jaren zijn het zonvakanties geweest en heb ik die activiteit niet meer bijgehouden :(, maar dat moet ook wel weer lukken.
Zoals gezegd, wij hebben er zin in en ik meld mij graag met vragen voor advies maar ook om jullie op de hoogte te houden van de voorbereidingen van de reis.
Mvg,
Mariska

Iris1990
06-04-13, 15:36
Welkom op het forum Mariska! Er is genoeg informatie te vinden! Veel plezier met de voorpret!

Hans uit Koekelare
06-04-13, 16:37
Welkom terug, hopelijk vind je snel de draai terug en beleef je wederom een leuke vakantie.

Bieg
06-04-13, 17:06
Welkom en veel plezier met de voorbereidingen! Lekker vooruitzicht, 4 weken in de zomer!!

trails
06-04-13, 18:43
Welkom en geniet van de voorbereidingen en van 4 weken Florida over een paar maanden!

aggie
07-04-13, 11:37
Wat een heerlijk vooruitzicht, geniet er maar fijn van!! Genoeg te plannen dus, met 4 weken vakantie in Florida!! Hebben jullie al een route of blijven jullie op een plaats?
Ben benieuwd!!

Enjoy!!

mhagman
08-06-13, 13:21
Met nog maar 40 dagen op de telller, hoogste tijd voor een update op het blog. Ik heb zojuist een update geplaatst maar had de laatste keer al moeite om fotos er op te krijgen en krijg er nu maar 1 op, terwijl ik er meer geselecteerd had, ook na opnieuw proberen lukt het niet. Iemand een idee?
Er staat een nieuwe laptop klaar (verjaardagskadotje van Willem voor mij:p) dus ik hoop dat na installatie van de nieuwe komende week het probleem in ieder geval is opgelost, maar het zou toch ook echt nog met de oude moeten lukken denk ik.

Maar het belangrijkste, de 19e juli komt steeds dichterbij!! Lekker!!!

Mushu
08-06-13, 14:02
19 juli, dat gaat al aardig opschieten! Heerlijk vooruitzicht. Om de foto's op blogspot te krijgen moet je ze misschien wat kleiner maken. Ik zelf maak ze iets kleiner (het bestand) en zet ze dan in Picasa (gratis webalbum). Vanuit Picasa staan ze binnen een seconde op je blog. Succes.

avhkj
08-06-13, 15:17
Lekker vooruitzicht!! Ik ga meelezen :cool:

mhagman
08-06-13, 22:27
Bedankt Mushu voor de tip, ik ga het proberen!