PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: grote CD/DVD winkel



arnovdb
14-03-06, 21:52
Ik ben op zoek naar een ruim gesorteerde CD/DVD winkel in Orlando in een mall.

Wie heeft er tips?

groet
Arno

pascalbrouwers
14-03-06, 22:12
Ik ben op zoek naar een ruim gesorteerde CD/DVD winkel in Orlando in een mall.

Wie heeft er tips?

groet
Arno

Blockbuster.

uh Marisca of bestaat die ook niet meer :lol:

Groetjes
Pascal

Michael66
14-03-06, 22:19
Voor veel en erg goedkope CD's/DVD's kan ik je absoluut deWalMart, maar vooral ook de Target aanraden. Deze warenhuizen zijn erg goed gesorteerd. Zelf ben ik daar erg goed geslaagd.

De Target achter bij de Florida Mall vond ik erg goed. Wat WalMart betreft: het assortiment kan nogal verschillen per vestiging. Maar aangezien ik toch alle WalMart's rond Orlando opzoek, vind ik altijd wel wat ik zoek!!

Michael66
14-03-06, 22:32
Bij FYE kun je trouwens ook goed terecht, wel duurder. Er zit er o.a. eentje in de Mall of Millenia en eentje in de Florida Mall. Maar even Google-en op "FYE" en je vindt er meer in de omgeving van Orlando.

Eric
14-03-06, 22:44
Fye is niet perse duurder.
Ik had een keer een koptelefoon bij Sears gekocht, en toen liepen we de winkel uit en ernaast zat een Fye waar dezelfde koptelefoon $ 15 goedkoper was. (en ja, we hebben de koptelefoon bij Sears gewoon meteen teruggebracht, en kregen ons geld terug, ondanks het feit dat de verpakking open was !!)
Eric

FrankS
15-03-06, 11:37
Virgin Megastore op DownTown Disney (West Side) is erg ruim gesorteerd!

Guus
15-03-06, 17:12
Ik zou zeker ook even naar de Best Buy gaan. Ze hebben een zeer ruim assortiment en zijn over het algemeen samen met Wal-Mart één van de goedkoopste.

ekkie50
16-03-06, 11:47
in Pointe Orlando (begane grond) zit er ook een. Ruime keuze in CD en DVD.

Michael66
16-03-06, 18:51
Walmart
Target
FYE
Best Buy
Virgin Megastore
........

Gewoon naar een mall of outlet gaan, er is altijd wel een grote winkel die deze spullen verkoopt. De prijzen lopen niet zoveel uiteen, maar er kunnen per winkel uiteraard uitverkopen en speciale aanbiedingen zijn. Veel gaan kijken en niet te snel kopen, dat bespaart je vaak vele $$$$$$$$$$$$ !! :!: :!: