PDA

Bekijk Volledige Versie : kiss and ride Disney world?



Mara98
18-03-13, 14:44
Hallo allemaal,

Post weinig:o ...maar vroeg mij even het volgende af.

Weet iemand of er een zo geheten kiss and ride is op het terrein van Disney World?

Het kan namelijk zo maar zijn dat mijn hubby geen zin heeft om naar de parken te gaan en ik wel http://www.orlandofans.nl/phpbb/images/smilies/icon_mrgreen.gif
Kan hij mij dan gewoon afzetten en aan het eind van de dag weer ophalen?

Groetjes,

Martine

Ritchie
18-03-13, 14:50
Ja, volgens mij geen probleem, je hebt gewoon drop-off service, je vraagt dit gewoon bij de ingang het parkeerterrein, en je moet dan een bepaalde kleur volgen op de weg geloof ik.

Mara98
18-03-13, 14:54
Super Ritchie dank je wel :D

Dennis en Roos
18-03-13, 15:09
Wat houd dit dan in , mijn man zit ook niet echt op te wachten om in actracties te gaan?

Michael66
18-03-13, 15:21
Da's niet voor attracties, maar bij de entree van het park. ;)

Normaal betaal je parkeergeld ($14) om het terrein op te mogen, maar als je aangeeft alleen maar iemand af te zetten bij de ingang, dan mag dat zonder parkeerkosten. Op de weg staan gekleurde strepen, en je krijgt dan de instructie een bepaalde kleur te volgen.

Ritchie
18-03-13, 15:26
Super Ritchie dank je wel :D

Graag gedaan, we zijn hier sneller dan via andere wegen (die naar Rome leiden)

Michael66
18-03-13, 15:35
Op het Mom's Panel van Disney wordt het volgende antwoord gegeven (op een vraag specifiek voor drop-off bij Disneys Hollywood'Studios):
There is a guest drop-off area near the taxi stand at the Hollywood Studios parking lot. When you get to the parking lot, just ask one of the cast member attendants to direct you there.Oftewel: vraag ernaar bij de Disney medewerker bij de ingang van het parkeerterrein.

Nog een antwoord op het Mom's PAnel:
I noticed the Guest Drop Off area at the Magic Kingdom when I was there in February. So I asked a Cast Member about how to drop off family members. When you pull up to the parking entrance at a park, tell the Cast Member what your plans are, and they will direct you to Guest Drop Off & Pick Up. At the Magic Kingdom, the area is near the taxi stand at the Ticket and Transportation Center. Make sure to ask at each parking entrance to each park where the Drop Off & Pick Up area is so you do not get completely lost.

Yowannes
18-03-13, 22:44
Als ik me niet vergis is ook de parking van Downtown Disney gratis. Daar kan je dan zonder zorgen iemand droppen, die dan vervolgens de gratis monorail kan nemen.
Of vergis ik me hier?

Michael66
18-03-13, 23:16
Bij DownTown Disney komt de monorail helaas niet. Je kunt van daaruit wel de (gratis) Disney bussen nemen naar de diverse parken. Of naar een plek waar de monorail wel komt en van daaruit verder met de monorail (als je dat graag wilt).

NB: Parkeren bij DownTown Disney is inderdaad gratis. Net als bij de zwemparken Blizzard Beach en Typhoon Lagoon.

Mushu
19-03-13, 08:51
Daar heeft Disney ook over nagedacht! Vanuit DownTown gaan er geen bussen naar de parken, alleen naar de Resorts. Dan moet je dus eerst een bus nemen naar een Resort en vanaf dat resort naar het park. Over het algemeen ben je dan best even onderweg.