PDA

Bekijk Volledige Versie : Restaurant: Friendly's



MR. T
14-03-06, 21:50
Hoi,

een collega tipte Friendly's al een goed adres om lekker te kunnen eten.
Heeft iemand er toevallig al eens gegeten en zo ja, wat vond je er van ?

Via www.friendlys.com kom ik tot de volgende adressen:

3915 W. IRLO BRONSON MEMORIAL HWY
KISSIMMEE, FL 32741
407-846-4432

8718 INTERNATIONAL DR
ORLANDO, FL 32819
407-345-1655


12185 COLLEGIATE WAY
ORLANDO, FL 32817
407-381-2275

Alvast bedankt voor de reacties !

Groeten,

Thijs

Ps waarschijnlijk heeft mijn collega het helemaal gehad met mijn "Denny's" verhalen :lol:

PENPE
14-03-06, 23:04
Hoi Thijs ,

Als we in Orlando/Kissimmee zijn eten we zeker 2/3 keer per week bij Friendlys op de International Drive.

Het eten bij hun is uitstekend , maar onze hoofdzaak is wel hun ijs en de lekkere milkshakes , die zijn nergens zo lekker als bij Friendlys !!

Tip : ga ook eens eten bij 'Cracker Barrel' ( zit o.a. op de 192 in Kissimmee )


Maar ja , die 'Triple-Burger' van Wendy's......ik ga al kwijlen bij de gedachte !!

Groetjes ,
Pieter & Petra



Hoi,

een collega tipte Friendly's al een goed adres om lekker te kunnen eten.
Heeft iemand er toevallig al eens gegeten en zo ja, wat vond je er van ?

Via www.friendlys.com kom ik tot de volgende adressen:

3915 W. IRLO BRONSON MEMORIAL HWY
KISSIMMEE, FL 32741
407-846-4432

8718 INTERNATIONAL DR
ORLANDO, FL 32819
407-345-1655


12185 COLLEGIATE WAY
ORLANDO, FL 32817
407-381-2275

Alvast bedankt voor de reacties !

Groeten,

Thijs

Ps waarschijnlijk heeft mijn collega het helemaal gehad met mijn "Denny's" verhalen :lol:

MR. T
14-03-06, 23:35
Bedankt voor de feedback !!! Goed om te weten dat ik er met een gerust hart kan gaan smullen......

Graag hoor ik ook van anderen wat hun ervaringen zijn !!!



Maar ja , die 'Triple-Burger' van Wendy's......ik ga al kwijlen bij de gedachte !!


En bedankt....die "Triple's" ken ik.....nu heb ik dus echt lekkere trek :wink:

Orangedevil
15-03-06, 00:56
Ps waarschijnlijk heeft mijn collega het helemaal gehad met mijn "Denny's" verhalen

Hey! nog een DENNY'S fan! Hoop jij ook dat iemand een 2e DENNY'S gaat franchisen op Nederlands grondgebied? De eerste staat op Curacao. :D 8)

Friendly's schijnt wel goed te zijn maar helaas nooit geweest.

marisca
15-03-06, 08:52
Ps waarschijnlijk heeft mijn collega het helemaal gehad met mijn "Denny's" verhalen

Hey! nog een DENNY'S fan! Hoop jij ook dat iemand een 2e DENNY'S gaat franchisen op Nederlands grondgebied? De eerste staat op Curacao. :D 8)

Friendly's schijnt wel goed te zijn maar helaas nooit geweest.

Dan smaakt het waarschijnlijk toch anders, Dat is toch met alles zo? :D

MR. T
15-03-06, 09:09
Ps waarschijnlijk heeft mijn collega het helemaal gehad met mijn "Denny's" verhalen

Hey! nog een DENNY'S fan! Hoop jij ook dat iemand een 2e DENNY'S gaat franchisen op Nederlands grondgebied? De eerste staat op Curacao. :D 8)

Friendly's schijnt wel goed te zijn maar helaas nooit geweest.

Zeker nog een "Denny's" fan !!! Vorig jaar voor het eerst geweest en gelijk verkocht zeg maar. Nu is Curacao ook gelijk een legitieme vakantiebestemming....al denk ik wel dat de omgeving ook bijdraagt aan de smaakbeleving :wink:

Schitterend zou dat zijn als er iemand gaan "Denny" franchisen in Nederland maar of het realistisch is ? Ik zou het zeker toejuichen 8)

Gr,

Thijs

Orangedevil
15-03-06, 19:50
Dan smaakt het waarschijnlijk toch anders, Dat is toch met alles zo?

In Canada smaakt Denny's hetzelfde als in amerika. :D


Zeker nog een "Denny's" fan !!! Vorig jaar voor het eerst geweest en gelijk verkocht zeg maar. Nu is Curacao ook gelijk een legitieme vakantiebestemming....al denk ik wel dat de omgeving ook bijdraagt aan de smaakbeleving

Schitterend zou dat zijn als er iemand gaan "Denny" franchisen in Nederland maar of het realistisch is ? Ik zou het zeker toejuichen

Mac Donalds,Burger King,Pizzahut,KFC,applebees en Subway zijn al in Nederland.Dus waarom geen Denny's.

Hoewel het in nederland toch niet werkt, wie gaat er nou s'morgens buitenhuis ontbijten? En waarschijnlijk word het hier zo populair dat je ver van te voren moet reserveren,dat is met veel restaurants in Nederland.Om het maar niet te heben over gratis refils,Blijft iedereen de heel avond hangen. :P

With nearly 1,600 locations, you can enjoy Denny's restaurants nationwide within the United States, Canada, Costa Rica, Guam, Mexico, New Zealand,Netherlands Antille and Puerto Rico. We are committed to becoming the best family restaurant system in the world. Denny's care in recruiting, training and developing franchisees is a key factor in the growth of our franchise system.

MR. T
15-03-06, 22:38
Hoewel het in nederland toch niet werkt, wie gaat er nou s'morgens buitenhuis ontbijten? En waarschijnlijk word het hier zo populair dat je ver van te voren moet reserveren,dat is met veel restaurants in Nederland.Om het maar niet te heben over gratis refils,Blijft iedereen de heel avond hangen. :P


Ik zie het eerlijk gezegd ook niet zo snel gebeuren dat nederlanders 's ochtend buiten de deur gaan ontbijten. Maar ook tussen de middag zal er dan meer buiten de deur moeten worden gegeten. En dan natafelen met gratis refils...........dan is het wel een hele avond druk in de franchise :wink:

Ik zou er wel een paar kilometertjes rijden voor over hebben :D

Gr,

Thijs

pascalbrouwers
16-03-06, 00:39
Hoewel het in nederland toch niet werkt, wie gaat er nou s'morgens buitenhuis ontbijten? En waarschijnlijk word het hier zo populair dat je ver van te voren moet reserveren,dat is met veel restaurants in Nederland.Om het maar niet te heben over gratis refils,Blijft iedereen de heel avond hangen. :P


Ik zie het eerlijk gezegd ook niet zo snel gebeuren dat nederlanders 's ochtend buiten de deur gaan ontbijten. Maar ook tussen de middag zal er dan meer buiten de deur moeten worden gegeten. En dan natafelen met gratis refils...........dan is het wel een hele avond druk in de franchise :wink:

Ik zou er wel een paar kilometertjes rijden voor over hebben :D

Gr,

Thijs

Ik zie mezelf toch niet een paar keer in de week buitenshuis ontbijten lunchen en dineren!!!
vlg's mij kan ik dan binnen een paar maanden een kompleet nieuwe garderobe kopen. of een soep dieetje volgen :wink:

Maar ja eerlijkheid gebied te zeggen voor een Wopper met alles erop en eraan kun je mij s'nachts wakker maken oh ja niet vergeten de curley fries yam yam :P

ekkie50
16-03-06, 11:45
wat mij betreft mag Starbucks ook meer vertegenwoordigd zijn in Nederland. Wel een beetje duur, maar heerlijke koffie- en cake soorten.
Voorlopig moet ik me tevreden stellen (komende mei) met Starbucks in Florida. Ja, een straf :wink:

Michael66
16-03-06, 19:12
Maar ja eerlijkheid gebied te zeggen voor een Wopper met alles erop en eraan kun je mij s'nachts wakker maken oh ja niet vergeten de curley fries yam yam :P

Wopper??

Het is m.i. toch echt Whopper, met een H erin.
http://blog.thesmithlife.com/etc/ILB-whopper.jpg http://img216.imageshack.us/img216/7164/whopper7hn.jpg

Een Wopper is iemand die WOPt, WOP=WippenOntbijtenPleite :lol:
http://img216.imageshack.us/img216/1518/whopper9cj.jpg
(sorry van het plaatje, kon het eventjes niet laten)

Eric
16-03-06, 21:45
Nou wordt de keuze toch wel echt moeilijk......
Eric

MR. T
16-03-06, 21:54
Nou wordt de keuze toch wel echt moeilijk......
Eric

8)

pascalbrouwers
16-03-06, 22:04
Nou wordt de keuze toch wel echt moeilijk......
Eric

8)

:oops:

marisca
16-03-06, 22:26
Dit wordt echt een mannen topic heb ik het idee! :shock: :shock:
Ha Ha Ha, Het is ook altijd het zelfde met die mannen! :lol:

Michael66
17-03-06, 21:24
Dit wordt echt een mannen topic heb ik het idee! :shock: :shock:
Ha Ha Ha, Het is ook altijd het zelfde met die mannen! :lol:

Vrouwen ..... je kan beter kippn houwen .....

http://img223.imageshack.us/img223/2422/chicken7sa.gif

marisca
18-03-06, 21:27
Dit wordt echt een mannen topic heb ik het idee! :shock: :shock:
Ha Ha Ha, Het is ook altijd het zelfde met die mannen! :lol:

Vrouwen ..... je kan beter kippn houwen .....

http://img223.imageshack.us/img223/2422/chicken7sa.gif

Ik wordt wel nerveus van dat kipje hoor!
Wordt jij ook nerveus van vrouwen? :shock: