PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: flexx (Robert en rachel)

flexx
13-03-13, 23:34
hoi mijn naam is robert, 30 jaar en kom uit eindhoven, ben al 2 keer in florida geweest ,1e keer was in 2005: week orlando ,dag daytona beach,dag fort myers,dag key west en 4dagen miami. 2e keer was in 2011: 2,weken orlando. Nu ben ik van plan volgend jaar april weer te gaan met mn vriendin. De bedoeling is dan ongeveer 3weken :week orlando, paar dagen keys ,week ft lauderdale en misschien nog een paar dagen bahamas. ben veel informatie hier aan het inwinnen. Mijn vriendin wil het liefst een rechtstreekse vlucht maar mij maakt het niet veel uit,heb 2keer een vlucht met overstap gehad en altijd goed en vlot verlopen, en aangezien arke ongeveer de enige is met fatsoenlijke prijs voor een rechtstreekse vlucht,zie ik het niet zo zittenom rechtstreeks te gaan,omdat ik absoluut niet met arke wil vliegen.

Hellen1966
14-03-13, 10:22
Hallo Robert wij zijn in 2008 voor het laatst geweest altijd gevlogen met martin air rechtstreeks nu zijn wij ook n plan om volgend jaar in laatst mei en dan juni 2 weken weer naar Florida te gaan. Omdat wij nog nooit een overstap hebben gedaan ben ik daar huiverig voor.
Ik kreeg net ook te horen dat Arke het niet was, waarom wil jij absoluut niet met Arke vliegen?
Wij willen ook een paar dagen keys doen als je tips hebt, in Orlando heb ik een leuke villa op het oog, maar we gaan met zijn 4rtjes zal nog wel vergaderen zijn wat en waar we boeken.
groet Hellen

Njit
14-03-13, 10:32
Overstappen is niks engs aan. De meeste Florida gangers doen het. Het wijst zich ook allemaal vanzelf.

flexx
14-03-13, 10:32
ik heb vorig jaar met arke gevlogen naar curacao,en vond de stoelen verschrikkelijk zitten, en terwijl ik comfort class had geboekt ,vond ik de beenruimte maar tegenvallen,terwijl ik nog eens nie groot ben(1,75m). Heb geen oog dicht gedaan,en voor zo'n lange vlucht wil ik toch wel comfortabel zitten,achja we hebben nog effe:),
tips heb ik helaas nog niet omdat ik zelf ook nog veel moet inlezen.

groet robert

flexx
14-03-13, 10:34
Overstappen is niks engs aan. De meeste Florida gangers doen het. Het wijst zich ook allemaal vanzelf.

dat zei ik ook al tegen mn vriendin, ik heb het zelf ook al 2keer gedaan en in 2011 zelfs alleen,maar ze is zo bang dat haar koffer zoek raakt haha.

trails
14-03-13, 12:19
Dat koffer kan ook zo zoek raken. Daar is geen overstap voor nodig.

S@skia
14-03-13, 13:23

Precies, de eerste 2 keer wilde ik ook alleen rechtstreeks vliegen omdat we 2 kleine kids bij ons hebben. Maar de laatste keren hebben we een overstap gehad en dat gaat allemaal prima. Is zelfs even lekker om de benen te strekken en een beetje frisser te worden :rolleyes:.
Gewoon lekker naar de laagste ticketprijs zoeken (met 1 overstap) en ervan uitgaan dat vliegen een manier is om daar te komen en lekker zitten zal er waarschijnlijk niet inzitten!!

Hellen1966
14-03-13, 17:44
Ik denk dat het vrouw eigen is om angstig te zijn met overstappen, mijn angst is dat je het volgende vliegtuig mist en dan dat je op een airport moet blijven....maar eens moet de eerste keer zijn wie weet stap ik volgend jaar over zonder problemen.
groet Hellen

Esther2013
14-03-13, 18:55
Zelf was ik ook huiverig voor overstappen (met alle stress) en dus voor aankomende zomer rechtstreeks geboekt bij Air Berlin Duesseldorf-Miami voor redelijk veel geld, maar afgelopen Krokusvakantie met overstap naar Las Vegas geweest met 2 kids van 9 en 7 en dat ging eigenlijk prima, zolang je maar zorgt dat er voldoende overstap tijd is. Wij hadden 2 uur overstaptijd en dat is op de grote luchthavens wel aan te raden. Succes met beslissen.

flexx
04-06-13, 14:08
zo ik heb net mn tickets geboekt, 28-4-2014 amsterdam-new york, 2-5-2014 new york -orlando, 20-5 orlando - amsterdam, prijs 750pp, ik ben helemaal tevreden:)

Ritchie
04-06-13, 22:31
Welkom hier, volgens mij ben ik de eerste ;)

Iris1990
08-06-13, 15:46
Welkom op het forum!
Ik heb dit jaar voor het eerst met overstap gevolgen naar Florida. Ik vond het heerlijk! Na 8 uur even dat vliegtuig uit, benen strekken inklaren laptops en telefoons even opladen! Voor volgend jaar mei wil ik dus ook echt weer een vlucht met overstap.

flexx
08-06-13, 17:00
ik vind het nu ook wel fijn hoe ik het nu heb, alleen terugweg dan een overstap, amsterdam -new york is nog wel te doen..

Niels
10-06-13, 17:03
Hey Robert,

Mag ik vragen met je vliegt? En op de heenreis in 1 keer?

Groet, Niels

flexx
10-06-13, 18:06
ik vlieg de heenreis rechtstreeks met united airlines. de terugreis vanuit orlando vlieg ik met lufthansa met een tussenstop in frankfurt.

corrus
11-06-13, 19:45
United en/of Lufthansa vliegt nooit rechtstreeks naar Orlando vanaf Amsterdam of Brussel...

flexx
11-06-13, 20:55
United en/of Lufthansa vliegt nooit rechtstreeks naar Orlando vanaf Amsterdam of Brussel...

ik vlieg de heenreis ook op newark :P, ben eerst 4dagen in new york.