PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema resnjdv: Miami/Florida 3 maanden, maart 2013



rensjdv
12-03-13, 19:08
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist mijn ticket geboekt naar Miami en ben van plan 88 dagen te verblijven in the states. Ik zal beginnen in Miami en wil een aantal dingen bezoeken in Florida voordat ik verder ga reizen. Mijn schema ligt niet geheel vast, dus ik laat me ook zeker beinvloeden door de mensen die ik tegenkom en de plaatsten waar ik mij zal bevinden.

Ik ben een 22 jarige (gestopte) student en ga volgend jaar studeren in Amsterdam dus ik heb nu nog de tijd iets groots te ondernemen.

Is er iemand die ook in Florida is en misschien zin heeft om samen wat dingen te bezoeken of wel wat gezelschap kan gebruiken laat het mij dan weten door te reageren of een PB te sturen.

http://www.facebook.com/rens.devries.5 < - mijn facebook

ik hoor graag van jullie,

Rens

<<Mod. Ta2 Gerrit; ik heb het privé emailadres verwijdert, conform huisregels, om ongewenste emails te mijden. Voor persoonlijke antwoorden kan een PB gestuurd worden>>

corrus
12-03-13, 21:22
88 dagen vakantie???
Da's wel heel lang... Ik wist niet dat studenten zoveel kunnen sparen... :rolleyes:

rensjdv
12-03-13, 22:18
Ik ga goedkoop reizen, greyhound buss etc en zo goedkoop mogelijk overnachten. Ik heb zojuist ook een post gedaan of iemand misschien een goedkope ovennachting voor me had :D

damian08
13-03-13, 18:14
88 dagen Florida?! Wauw, wou dat ik wij dat konden..had t wel geweten hoor :-) Veel plezier alvast!

rensjdv
13-03-13, 19:36
Ik ga reizen van oost naar west;)