PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Hellen1966 (Hellen en Ad)



Hellen1966
12-03-13, 17:16
Hallo mensen, wij zijn Hellen en Ad en dol op Florida al vanaf 2001 tot 2008 soms wel 2 keer per jaar daar heen gegaan.Sinds 2008 hebben we een chihuahua Tieske is zijn naam toen hebben we het roer om gegooid en hebben we ons gevestigd op een jaarplaats op een mooie camping in de bossen. We doen heel veel aan sport( mountenbiken) en komen op de camping tot rust.
Nu zijn we van plan om mei 2014 met onze vrienden 2 weken weer af te reizen naar Florida, Miama Key West en dan een dikke week in Kissimmee en dan weer eens de parken te bezoeken.
Tips zijn welkom ipv een hotel zouden we in Kissimmee een villa willen huren met zwembad, en leuk met florida mensen in contact te komen.

Cara
12-03-13, 17:21
Hey Hellen,leuk dat je ook hier bent.:D Als je de zoekfunctie gebruikt op dit forum kom je alles te weten wat je wil. En anders weet je mij te vinden.

Hellen1966
12-03-13, 17:26
Bedankt Cara ik moet nog uitvinden hoe alles werkt hier, komt goed! groet Hellen

Ritchie
12-03-13, 20:47
Veel plezier hier.
Leuk weer iemand erbij te hebben die dichtbij woont, woon nl. in Reuver

Hellen1966
13-03-13, 10:28
Leuk en dichtbij>))) met dit koude weer zou ik gelijk al willen boeken zeg

Ritchie
13-03-13, 14:57
Leuk en dichtbij>))) met dit koude weer zou ik gelijk al willen boeken zeg

Is een goed idee, wij vertrekken 12 april.
Den kense auch ozze weblog volge: Richard en Anja in Florida (http://richardenanjainflorida.blogspot.nl/)
Dan kan je ook onze weblog volgen

Hellen1966
13-03-13, 21:50
Ik ga jullie volgen en heel veel plezier, wij hebben pas afgelopen zaterdag besloten om in 2014 weer te gaan wij genieten dit jaar nog van vakantie in eigen land we hebben nog tijd om alles te plannen wanneer we gaan wat we gaan doen en waar we gaan vertoeven en bij wie we boeken ( we zijn altijd via exit reizen gegaan) zijn er andere tips horen we dat graag groet Hellen