PDA

Bekijk Volledige Versie : Fastpass vrijwilliger (Line Jumping)



katrien.vt
12-03-13, 13:23
Hallo

Ik lees dat het handig is om iemand erop uit te sturen om fastpasses te halen voor de ganse groep. Het lijkt me inderdaad een goed idee dat mijn man om de fastpasses gaat terwijl ik met de kinderen alvast aanschuif bij een andere attractie (of omgekeerd natuurlijk). Kan degene die de fastpasses is gaan halen dan bij tegukomst gewoon mensen in de rij voorbijsteken tot ie weer bij ons is? Of is dat not-done?

Groeten

Katrien

Njit
12-03-13, 14:50
Line Jumping, om welke reden dan ook is Not-Done. Nu zul je in Disney er waarschijnlijk wel mee wegkomen maar er zijn pretparken waar het een reden is om je uit het park te verwijderen.

Nu is het een park waar ook kleine kinderen komen en niemand zal het erg vinden als je even met ze naar de WC gaat ofzo.
Maar iemand op Fastpass jacht sturen en later laten aansluiten, ik vind het niet echt netjes.

http://i.imgur.com/5IKCESh.jpg

trails
12-03-13, 15:22
Ik haal ook wel eens fastpasses voor de rest, maar dan zijn zij in een attractie (achtbaan) waar ik niet in ga.
Ik zou het zelf ook niet netjes vinden om voor te kruipen.

Cara
12-03-13, 17:22
Not done dus.Ik zou het ook niet doen.

Mushu
12-03-13, 19:15
Wel gezien dat mensen het doen maar ik zelf zou het nooit doen. Bij Disney gaat alles over het algemeen volgens de regels dus het valt wel op en wordt waarschijnlijk niet gewaardeerd door de andere wachtenden. Maar 1 persoon fastpasses laten halen is wel een goed idee. Vaak loop je in je eentje wat sneller en dan kan de rest rustig naar de volgende atteactie lopen of nog even gaan plassen ofzo.

katrien.vt
13-03-13, 08:59
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik vond het zelf al lastig, maar wilde even checken wat de "gewoonte" was. We doen het dus zeker niet :-)

We gaan Mushu's strategie volgen...

Katrien

ryan
20-03-13, 09:40
Zou het ook niet doen, ik erger me er ook aan als dat voor mijn neus zou gebeuren.
En het is ook vakantie hè, time management laten we dan doorgaans los.

Bullyleo
20-03-13, 13:05
Ik heb het de laatste keer bij Universal Studios wel heel bont gezien. Daar was een stel met een rolstoel (die dus altijd voorrang krijgen en terecht) en die zag ik op een gegeven moment naar buiten komen. Ik geloofde mijn ogen niet maar eenmaal buiten gekomen wisselden zij van plaats en gingen door naar de volgende attractie. De persoon die uit de rolstoel kwam, liep fris en fruitig verder met de rolstoel. Triest.......

Njit
20-03-13, 13:12
Ach ja, je moet zo'n ding wel het hele park doorduwen :)

Mushu
20-03-13, 15:35
Vorig jaar op pad geweest met iemand in een scootmobiel. Bij veel attracties is er een andere ingang of zijn er speciale plaatsen. Soms ben je daardoor eerder ad beurt maar soms duurt het ook langer en de plaatsen bij shows zijn zeker niet altijd de beste. En inderdaad je bent in het park ook gewoon een stuk minder wendbaar. Dus om wachtrijen te vermijden zou ik het niet doen, het levert even veel voordeel als nadeel op. Een fastpass halen en je tijd overal voor nemen werkt een stuk beter.

tessah
10-04-13, 13:52
Ik heb het de laatste keer bij Universal Studios wel heel bont gezien. Daar was een stel met een rolstoel (die dus altijd voorrang krijgen en terecht) en die zag ik op een gegeven moment naar buiten komen. Ik geloofde mijn ogen niet maar eenmaal buiten gekomen wisselden zij van plaats en gingen door naar de volgende attractie. De persoon die uit de rolstoel kwam, liep fris en fruitig verder met de rolstoel. Triest.......

Ik wil je toch vragen om hier niet te snel over te oordelen. Ik neem zelf ook een rolstoel mee, aangezien ik niet de hele dag kan lopen vanwege artrose. Je zult mij dus soms ook wel eens achter de rolstoel zien lopen ipv er in te zitten, maar dat wil niet zeggen dat ik daarmee onder de wachtrijen uit probeer te komen. De ene dag kan ik meer en beter lopen dan de andere dag, maar helaas kan ik dat niet van te voren inschatten.

Overigens was ik de eerste keer echt bijzonder verbaasd dat we zo de hele wachtrij voorbij konden lopen, dat had ik totaal niet verwacht...

Bosevents
10-04-13, 14:18
Ik begrijp heel goed dat mensen aan line-jumping doen.
Als je moet plassen dan ga je ook en kom je later weer terug. Voor mij geen probleem.
ik probeer wel altijd langs de wachtrij te lopen en niet door iedereen heen.
Ook vind ik het noodzakelijk mijn familie nog te zien.
Je komt anders heel ongeloofwaardig over.

Njit
10-04-13, 15:18
Bij Disney maak ik het ook niet zo erg mee. Six Flags is wat dat betreft een stuk beruchter. Daar hebben ze er ook bordjes voor staan.

corrus
10-04-13, 16:35
Line Jumping??? Not done...

Njit
10-04-13, 17:22
Rope Jumping mag daarentegen weer wel:


http://youtu.be/HJXhf9iF0TU

corrus
10-04-13, 17:35
Hij is goed... hahaha