|
|
Gerard 12 oktober 2004, 22:02 Hallo,
Over twee weken gaan we bijna drie weken naar Florida. We gaan trekken en willen ook vier dagen in Orlando verblijven om daar naar Seaworld, Epcot Center, Magic Kingdom en Annimal Kingdom te gaan. Kan iemand mij vertellen of ik hier in Nederland dan een meerdaagse pas kan (moet?) aanschaffen, zonder dat ik verplicht word om er een hotel bij te boeken?
Weten jullie ook hoe te temperatuur is in november?
Edtje 12 oktober 2004, 23:23 Het kan, ik heb ook zo`n pas. koste geloof ik $250,= voor 30 dagen onbeperkt toegang. Weet alleen nu niet precies waar dat geregeld is, aangezien het door een ander voor mij geregeld is..
Ebelix 12 oktober 2004, 23:26 Je kan deze info vinden op www.americanestates.nl of op de florida.pagina.nl (http://florida.pagina.nl).
De temperatuur zal rond de 20 graden liggen.
Njit 12 oktober 2004, 23:35 Het kan, ik heb ook zo`n pas. koste geloof ik $250,= voor 30 dagen onbeperkt toegang. Weet alleen nu niet precies waar dat geregeld is, aangezien het door een ander voor mij geregeld is..
Fun in the Sun pas is een beetje overdreven als je er maar 4 dagen bent :)
Hopper + los Seaworld ticket lijkt me dan handiger...
rvd4always 13 oktober 2004, 00:16 Bron: http://www.americanestates.nl/
Florida Fun in the Sun Ticket
voor 30 opeenvolgende dagen onbeperkte toegang tot Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, Disney-MGM Studios, Blizzard Beach, Typhoon Lagoon, Pleasure Island en Disney's Wide World of Sports Complex , Disney Quest, Kennedy Space Center Visitor Facility, Salvador Dali Museum, Edison-Ford Winter Estates, Miami Seaquarium and Everglades Safari Park. PLUS een Traditional Resort Breakfast of een Disney Character Breakfast bij een van de deelnemende restaurants binnen het Walt Disney World Resort.
Verliest geldigheid 29 dagen na eerste dag gebruik.
IN FLORIDA NIET TE VERKRIJGEN, ALLEEN IN EUROPA!
Walt Disney World® Three (3) Day Park Hopper Plus Ticket inclusief Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, Disney-MGM Studios (Onbeperkte toegang voor het aantal aangegeven dagen) + één keuze uit een van de volgende: Blizzard Beach, Typhoon Lagoon, Pleasure Island en Disney's Wide World of Sports Complex (door deze extra dag kunt u dus VIER -door u zelf te kiezen- dagen van Disney genieten!).
Ongebruikte dagen blijven altijd geldig!
Walt Disney World® Four(4) Day Park Hopper Plus Ticket inclusief Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, Disney-MGM Studios (Onbeperkte toegang voor het aantal aangegeven dagen) + één keuze uit een van de volgende: Blizzard Beach, Typhoon Lagoon, Pleasure Island en Disney's Wide World of Sports Complex (door deze extra dag kunt u dus VIJF -door u zelf te kiezen- dagen van Disney genieten!).
Ongebruikte dagen blijven altijd geldig!
Walt Disney World® Five (5) Day Park Hopper Plus Ticket inclusief Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, Disney-MGM Studios (Onbeperkte toegang voor het aantal aangegeven dagen) + een keuze uit twee van de volgende: Blizzard Beach, Typhoon Lagoon, Pleasure Island en Disney's Wide World of Sports Compex (door deze extra dagen kunt u dus ZEVEN -door u zelf te kiezen- dagen van Disney genieten!).
ongebruikte dagen blijven altijd geldig! :wink:
Phileas Fogg 13 oktober 2004, 09:08 De temperatuur zal rond de 20 graden liggen.
Wij gaan ook de eerste 3 weken van november. Is het 's avonds wel veel koeler dan 20 graden? Is het aan te raden een paar lange broeken mee te nemen of is het 's avonds ook echt zomerweer? En het zeewater, is dat nog een beetje lekker?
Edtje 13 oktober 2004, 09:56 Het kan, ik heb ook zo`n pas. koste geloof ik $250,= voor 30 dagen onbeperkt toegang. Weet alleen nu niet precies waar dat geregeld is, aangezien het door een ander voor mij geregeld is..
Dat is waar, las alleen dat hij ging rondtrekken. Dan kom je natuurlijk ook langs kennedy space center enz..
Dan is zo`n pas wel rendabel.
Ebelix 13 oktober 2004, 10:04 De temperatuur zal rond de 20 graden liggen.
Wij gaan ook de eerste 3 weken van november. Is het 's avonds wel veel koeler dan 20 graden? Is het aan te raden een paar lange broeken mee te nemen of is het 's avonds ook echt zomerweer? En het zeewater, is dat nog een beetje lekker?
Het zal 's avonds wat afkoelen maar het zal voornamelijk rond de 20 graden blijven. Een lange broek in de avond is geen overbodige luxe. Voor het gevoel is het 's avonds toch wat kouder. Normaal gesproken komt de temperatuur 's avonds niet onder de 18 graden.
Het zeewater is wel lekker. Het water in een zwembad zal aan de koude kant zijn. (veel zwembaden bij villa's zijn niet verwarmd maar bij de meeste hotels wel)
Njit 13 oktober 2004, 11:11 Het kan, ik heb ook zo`n pas. koste geloof ik $250,= voor 30 dagen onbeperkt toegang. Weet alleen nu niet precies waar dat geregeld is, aangezien het door een ander voor mij geregeld is..
Dat is waar, las alleen dat hij ging rondtrekken. Dan kom je natuurlijk ook langs kennedy space center enz..
3 daagse hopperpas is ca 150 euro. Seaworld kost 54$. KSC kost 29$
Fun in the Sun kost 265 euro.. Hier zit Seaworld niet bij. Kom je nog steeds goedkoper uit met Hopper + losse kaartjes.
Maar ik geef direct toe dat de FITS pas heeeeeel voordelig is als je er langer dan een week verblijft. Onbeperkt hopperen tussen de parken, toegang tot KSC en nog een aantal attracties en een gratis Character Breakfast bij Disney (ook ca 35 $)
SpaceAce 13 oktober 2004, 11:18 Dat is waar, las alleen dat hij ging rondtrekken. Dan kom je natuurlijk ook langs kennedy space center enz..
Dat ligt er maar aan of hij ook werkelijk naar de parken gaat die de FITS (buiten Orlando) biedt:
Florida Fun in the Sun Ticket
voor 30 opeenvolgende dagen onbeperkte toegang tot Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, Disney-MGM Studios, Blizzard Beach, Typhoon Lagoon, Pleasure Island en Disney's Wide World of Sports Complex , Disney Quest, Kennedy Space Center Visitor Facility, Salvador Dali Museum, Edison-Ford Winter Estates, Miami Seaquarium and Everglades Safari Park. PLUS een Traditional Resort Breakfast of een Disney Character Breakfast bij een van de deelnemende restaurants binnen het Walt Disney World Resort.
Verliest geldigheid 29 dagen na eerste dag gebruik.
Als hij maar 4 dagen in Orlando doorbrengt en hij wil zeker naar Epcot, Animal Kingdom en Magic Kingdom. Heeft hij dus geen tijd meer voor:
- MGM
- Blizzard Beach
- Typhoon Lagoon
- Disney's Wide World of Sports Complex
Eventueel zou hij het ontbijt en DownTown Disney met deze pas wel kunnen doen (maar dat wordt wel proppen hoor en vermoeiend lijkt mij)
Het is gewoon afwegen wat je van deze pas werkelijk gaat gebruiken. Als hij idd naar al deze dingen heen gaat, heb ik uiteraard niets gezegd! :-$
Gerard 13 oktober 2004, 23:20 Allemaal hardstikke bedankt voor jullie reactie. Op ons programma staat inderdaad ook het KSC (en dus seaworld). We denken er dus over om een 3 daagse Hopperpas te kopen + losse kaartjes voor Seaworld en KSC. Alle overige genoemde parken e.d.slaan we over om ook wat van "The Beach" (dolfijnen in Clearwater) en de Everglades en de Keys te genieten. Weten iemand ook of ik de pas hier in Nederland kan kopen zonder verplicht een hotel er bij te moeten boeken.
De temperatuur lijkt mij heerlijk zo rond de 20 graden. Als de zon maar schijnt.
Orangedevil 13 oktober 2004, 23:37 Je kan de 3 dagen pas gewoon kopen zonder hotel hebben wij ook gedaan.
Monique 14 oktober 2004, 07:14 Is het 's avonds wel veel koeler dan 20 graden? Is het aan te raden een paar lange broeken mee te nemen of is het 's avonds ook echt zomerweer?
Houdt er ook rekening mee dat je restaurant e.d. airco hebben, waar het een stuk frisser is.
Wij zijn in September geweest, overdag + 's avonds warm, maar ik was toch blij met een vestje.
Mijn man lachtte mij eerst nog uit......maar hij zat met kippevel en ik niet!!!! :wink:
Ebelix 14 oktober 2004, 07:15 Kijk op florida.pagina.nl (http://florida.pagina.nl). Een kopje gaat over de aanschaf van toegangsbewijzen.
Anthonie 14 oktober 2004, 08:25 Hoi
Ik zou die 3 daagse passen gewoon in Orlando kopen.Je kunt bij www.knowbeforeugo.com bestellen en daar ophalen, ze zijn de goedkoopste in de omgeving van Orlando.
Anthonie
Njit 14 oktober 2004, 09:04 Hoi
Ik zou die 3 daagse passen gewoon in Orlando kopen.Je kunt bij www.knowbeforeugo.com bestellen en daar ophalen, ze zijn de goedkoopste in de omgeving van Orlando.
KBYG heeft geen 3-daagse passen... Zie ze hier (https://www.knowbeforeugo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=Discount_Disney_Tickets) tenminste niet bij staan.
* 4 dagen HopperPlus kost bij hun 223 dollar (184 euro)
*4 dagen HopperPlus kost bij American Estates 198 euro
(3 dagen HopperPlus kost bij American Estates 153 euro)
Ze zijn dus idd goedkoper met hun 4-dagen Hoppers maar hier heeft hij dus niks aan...
Anthonie 14 oktober 2004, 09:14 Hoi
KBYG heeft geen 3-daagse passen... Zie ze hier (https://www.knowbeforeugo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=Discount_Disney_Tickets) tenminste niet bij staan.
Ze zijn dus idd goedkoper met hun 4-dagen Hoppers maar hier heeft hij dus niks aan...
Dan heeft hij er toch wel wat aan, dagen die je niet gebruikt verlopen nooit en hij is goedkoper uit dan hier in Nederland en je heb een dag gratis + nog eens een dag gratis in Blizzardbeach of Tyfoon Lagoon.
Anthonie
Njit 14 oktober 2004, 09:20 Hoi
Dan heeft hij er toch wel wat aan, dagen die je niet gebruikt verlopen nooit en hij is goedkoper uit dan hier in Nederland en je heb een dag gratis + nog eens een dag gratis in Blizzardbeach of Tyfoon Lagoon.
Anthonie
met die instelling zou hij dan beter nog de 7-daagse hopper kunnen kopen..
Ik ben altijd voor maatwerk... Het klopt wel dat die dagen niet verlopen maar ja, dan zit je met 1 dag disney.. En wie weet hoe vaak hij daar komt. Sommige mensen zien Orlando als hun 2e thuis, andere komen er 1x en gaan daarna de rest van de wereld bekijken :)
Maar hij heeft nu genoeg info om een goede beslissing te nemen gok ik zo :)
Anthonie 14 oktober 2004, 09:52 met die instelling zou hij dan beter nog de 7-daagse hopper kunnen kopen..
Ik ben altijd voor maatwerk... Het klopt wel dat die dagen niet verlopen maar ja, dan zit je met 1 dag disney.. En wie weet hoe vaak hij daar komt. Sommige mensen zien Orlando als hun 2e thuis, andere komen er 1x en gaan daarna de rest van de wereld bekijken :)
Klopt helemaal bij ons wel dan, maar ik weet natuurlijk niet van anderen.
Anthonie
SpaceAce 14 oktober 2004, 12:47 Klopt helemaal bij ons wel dan, maar ik weet natuurlijk niet van anderen.
Anthonie
En het zou natuurlijk kunnen dat hij na dit bezoekje helemaal weg is van Orlando en omgeving dat hij best wel een keertje terug zou willen. Maar dan voor langer (en wie weet ook nog wel naar Miami enzo).
Dan is de FITS weer een goede optie en zit hij met z'n 4-dagen hopperpas (waar hij dan dus nog 1 dag van over heeft) mooi te kijken. Want om die dan op te gaan maken terwijl je een FITS-pas hebt die 30 dagen onbeperkt geldig is....
Edtje 14 oktober 2004, 13:59 Anthonie, kom je er nog uit... :?
Gerard 20 november 2004, 00:16 Hallo lezers,
We zijn net terug uit Florida. We hebben het geweldig gehad. We zijn vier dagen in Orlando geweest. Een dag Sea World en de andere drie dagen hebbenwe drie Disneyparken bezocht. Jullie adviezen hebben ons geholpen. We hebben geen hopperpas genomen, maar "gewoon" een pas die drie dagen geldig was voor drie parken. Epcot, Magic Kingdom en Annimal Kingdom. We hebben een park per dag "gedaan". Was heel goed te doen. Hoppen leek ons, gezien de geringe tijd die we hadden niet goed. Daar gaat toch best veel reistijd in zitten. Die hebben we nu goed besteed in de parken. In Epcot hadden we iets te kort tijd. We hebben niet alle landen paviljoens kunnen zien. Overigens was het niet druk. (Door de verkiezingen?).
Groetjes en nogmaals bedankt voor jullie adviezen.
christophe 9 januari 2006, 20:24 Op het net is er een ongelofelijk aanbod van tickets voor de parken in Orlando. Waar vind ik de goedkoopste tickets? Wat zijn jullie ervaringen? Is het nuttig tickets op voorhand te kopen? Zijn er ter plaatse (hotels ed.) ook kortingen?
Trainspotters 9 januari 2006, 20:40 Dit is één van de betere plekken om te kopen:
http://www.undercovertourist.com/
nog 1: http://www.attractionticket.com/ticketindex.htm
de laatste van mij: http://www.tickets4fun.com/pricelist.htm
Kijk en vergelijk.
Of zoek verder op Google met bijv 'discount tickets wdw' oid.
groet
Trainspotters
christophe 9 januari 2006, 22:35 ok bedankt, kan ik al wat verder zoeken.
Zijn de tickets die te koop zijn in de reisbureaus even duur?
Trainspotters 9 januari 2006, 22:58 Zijn de tickets die te koop zijn in de reisbureaus even duur?
Je bedoeld met 'in de reisbureaus': als je die gelijk met je tickets en/of hotels zou bestellen?
Uhhhhh ik heb al jaren niet meer in reisgidsen gekeken maar........
De ticketprijzen op deze sites liggen iets lager echter de prijzen staan in US$ op UKP, het risico van de koers ligt bij jou.
Vergelijk de prijs met de reisfolders of met de site van AE http://www.americanestates.nl/ (kijk onder Disney).
groet
Trainspotters
marisca 12 januari 2006, 16:45 hoi,ik ben een groentje op deze site maar wel een ervaren florida ganger.in duitsland ben je het goedkoopst af ,ben net wezen boeken en heb vergelijkings matereaal van vorig jaar een 4 parken flex-ticket voor 14 dagen plezier kost je bij de duitser 156 euro pp.,en de hopperpass van disney voor de grootste aantal dagen namenlijk 10 dagen kost je 214 euro pp zitten ook veel extra's incl water parken.
Eric 12 januari 2006, 17:12 Marisca, op welke site is dat?
Eric
marisca 12 januari 2006, 17:33 ik heb het van het reisburau uit duitsland in kleef geboekt de vlucht prijzen zijn ook om te lachen in het hoog seizoen 420 euro pp.wij gaan midden juli tot augustus de 7 precies drie weken ,heb nu al zin om te gaan ,ook ideaal is dat we met ltu gaan een duitse maatschappij die va dusseldorf rechtstreeks vliegt beter kan niet en je bespaart een hoop geld zelfs als je niet in de buurt van duitsland woont.
ik heb het van het reisburau uit duitsland in kleef geboekt de vlucht prijzen zijn ook om te lachen in het hoog seizoen 420 euro pp.wij gaan midden juli tot augustus de 7 precies drie weken ,heb nu al zin om te gaan ,ook ideaal is dat we met ltu gaan een duitse maatschappij die va dusseldorf rechtstreeks vliegt beter kan niet en je bespaart een hoop geld zelfs als je niet in de buurt van duitsland woont.
Marisca,
Welkom op het forum.
De vluchtprijs die je noemt is niet gek voor juli (zelf vliegen we nog iets goedkoper, maar dat is wel met een tussenstop in Milaan....).
Hoe heb je deze geboekt, en wat is bij de prijs van 420 wel en niet inbegrepen (luchthavenbelastingen, security charge, brandstoftoeslag etc.)?
Zelf heb ik ook geprobeerd LTU te boeken, maar dit vonden wij nog te duur...
MVG
A3
marisca 13 januari 2006, 20:09 A3 ,Het is incl. luchthaven belasting en brandstof .we zijn naar kleef gereden en in het reisbureau hebben we een losse vlucht geboekt met LTU.ik wilde het eerst ook niet geloven dat alles er bij in zat. En een fijn idee dat hij rechtstreeks vliegt,vooral als je met een kind vliegt.Ik vind het wel jammer dat we aan de school vakanties vast zitten,want ik zou het liefst nog eens in mei gaan,dat vind ik persoonlijk de mooiste tijd om daar te wezen.groetjes marisca. :roll:
Trainspotters 13 januari 2006, 21:10 A3 ,Het is incl. luchthaven belasting en brandstof .we zijn naar kleef gereden en in het reisbureau hebben we een losse vlucht geboekt met LTU.ik wilde het eerst ook niet geloven dat alles er bij in zat. En een fijn idee dat hij rechtstreeks vliegt,vooral als je met een kind vliegt.Ik vind het wel jammer dat we aan de school vakanties vast zitten,want ik zou het liefst nog eens in mei gaan,dat vind ik persoonlijk de mooiste tijd om daar te wezen.groetjes marisca. :roll:
Marisca,
Is het misschien heel misschien mogelijk om te vertellen bij welk reisbureau jullie hebben geboekt. Er zijn nogal wat prijsbewuste forummers die in het Gelderse niet ver van de Duitse grens wonen.
Want laten we eerlijk zijn, via de LTU site lukt het in de verste verten niet om voor dit bedrag naar Orlando te vliegen.
groet
Trainspotters
marisca 13 januari 2006, 21:46 Ja,in kleef bij reisbureau DERPART ,Grosse str 24 tel:02821/24041 .Wij v ertrekken 17 juli en terugkeer op 7 augustus precies 3 weken. Als we vroeger gingen waren we 80 euro meer kwijt geweest. Heel krom maar een beetje schuiven met datums doet wonderen.succes :D
Trainspotters 13 januari 2006, 21:48 Dank je Marisca.
Tijd voor een compliment: Jouw stukjes worden steeds beter leesbaar. Volgens mij kan je die computerlessen nu wel achterwege laten.
groet
Trainspotters
Ja,in kleef bij reisbureau DERPART ,Grosse str 24 tel:02821/24041 .Wij v ertrekken 17 juli en terugkeer op 7 augustus precies 3 weken. Als we vroeger gingen waren we 80 euro meer kwijt geweest. Heel krom maar een beetje schuiven met datums doet wonderen.succes :D
Marisca,
Bedankt, daar zullen veel forummers wat aan hebben.
IK baal er wel een beetje van dat ik dit ze;f niet ontdekt en geboekt heb. Maar ja, gedane zaken etc.
MVG
A3
marisca 13 januari 2006, 23:17 Ik hoefde er ook niet lang over na te denken toen ik de prijs las ,die ze mij lieten zien.Dit wordt nu onze 6de keer naar florida en zeker niet de laatste.Maar het blijft altijd een prijzig verhaal ,als je aan het hoogseizoen gebonden bent en nog een kleine mede reiziger hebt.Als je maar echt wilt lukt het toch iedere keer weer. :lol:
Disneyfan1970 17 januari 2006, 15:17 Die Disney Ultimate Ticket voor 14 dagen, is als absoluut Disneyfan wel heel erg aantrekkelijk.
Je kan je gewoon maar blijven hoppen, en alles vullen met Disney, we zijn er 12 dagen effectief, dus met aankomst dag en vertrek dag 14 dagen :D
Nu heb ik deze ticket alleen nog maar gezien op een engelse site, en hij is uiteraard vrij prijzig.
Weet iemand of een nederlandse site hem ook aanbied ?
Hoe zit dat trouwens met Pleasure Island, 's avonds ? Mogen kinderen daar ook in ?
Jeroen
Disneyfan1970 17 januari 2006, 15:49 Als antwoord op mijn eigen vraag kan ik zeggen, nee ze zijn niet te verkrijgen via nederlandse aanbieders, omdat ze bedoelt zijn voor de Engelse markt.
Ik heb even een prijsvergelijk gedaan. In mijn geval 2 volw, en 2 kind, scheelt het totaal 20 euro.
Disney Ultimate ticket valid 14 days, kost me totaal via engeland 936 euro.
En de 10 dagen ticket hopperticket + 6 extra's kost me 916 totaal.
Dan denk ik dat ik voor die 20 euro meer, meer vrijheid heb en mogelijkheden met de Ultimate ticket.
Vraag : Als ze alleen voor de Engelse markt bedoelt zijn, krijg ik er al Nederlander dan geen problemen mee ?
En blijft mijn vraag overeind staan, mogen kinderen 's avonds ook naar Pleasure Island ?
Jeroen
Njit 17 januari 2006, 16:14 En blijft mijn vraag overeind staan, mogen kinderen 's avonds ook naar Pleasure Island ?
Link (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/entertainment/entertainmentDetail?id=PleasureIslandEntertainment Page&bhcp=1)
Admission required to enter Pleasure Island nightclubs. Under 18 must be accompanied by a person 21 years of age or older who has an acceptable form of identification. Must be 18 years or older to enter Club Motion. Must be 18 years or older to enter Mannequins Dance Palace Sunday through Wednesday. Must be 21 or older to enter Mannequins Dance Palace and BET SoundsStage™ Club Thursday through Saturday. Valid photo I.D. required. All Clubs are non-smoking.
Eric 17 januari 2006, 16:40 Ik heb net via http://www.undercovertourist.com 2 14-daagse Disney ultimate tickets besteld.
Ik kreeg meteen een bevestiging dat ze binnen een weekje in de bus liggen. Het is geen enkel probleem om ze naar een Nederlands adres te sturen. Je kan er ook voor kiezen om ze in Orlando op te halen.
Als ze nog niet zijn gebruikt, kun je tot het laatste moment je geld terugkrijgen.
Ik heb eerder over deze firma alleen maae lovende dingen op de forums gelezen.
Eric
Disneyfan1970 17 januari 2006, 18:45 Bedankt, zoals ik het lees mogen ze dus wel gewoon naar binnen. :D
En blijft mijn vraag overeind staan, mogen kinderen 's avonds ook naar Pleasure Island ?
Link (http://disneyworld.disney.go.com/wdw/entertainment/entertainmentDetail?id=PleasureIslandEntertainment Page&bhcp=1)
Admission required to enter Pleasure Island nightclubs. Under 18 must be accompanied by a person 21 years of age or older who has an acceptable form of identification. Must be 18 years or older to enter Club Motion. Must be 18 years or older to enter Mannequins Dance Palace Sunday through Wednesday. Must be 21 or older to enter Mannequins Dance Palace and BET SoundsStage™ Club Thursday through Saturday. Valid photo I.D. required. All Clubs are non-smoking.
Disneyfan1970 17 januari 2006, 18:48 Ja daar heb ik ook gekeken, en ik heb ze pas nodig voor 23 december, en ze zeggen dat ze dan ook geldig zijn.
Maar andere pagina's spreken over die periode over andere prijzen.
Ik zou totaal op €950 komen (dacht eerst dat het dollars waren, ik helemaal blij :oops: )
Dit is dan met de huidige prijs van de 10 daags hopperticket via AE, iets van €34 totaal meer, dat is eigenlijk p.p. verwaarloosbaar.
Jeroen
Ik heb net via http://www.undercovertourist.com 2 14-daagse Disney ultimate tickets besteld.
Ik kreeg meteen een bevestiging dat ze binnen een weekje in de bus liggen. Het is geen enkel probleem om ze naar een Nederlands adres te sturen. Je kan er ook voor kiezen om ze in Orlando op te halen.
Als ze nog niet zijn gebruikt, kun je tot het laatste moment je geld terugkrijgen.
Ik heb eerder over deze firma alleen maae lovende dingen op de forums gelezen.
Eric
Njit 17 januari 2006, 19:02 Bedankt, zoals ik het lees mogen ze dus wel gewoon naar binnen. :D
Ze mogen de Comedy Warehouse en de Adventurers Club binnen. Deze zijn wel grappig om te zien maar of ze het kunnen volgen?
Eric 17 januari 2006, 19:14 Ze mogen dus onder begeleiding gewoon mee naar binnen, op een paar clubs na. Die tickets hebben geen houdbaarheids datum, en zijn dus in December gewoon geldig.
Na de eerste dag van Entree zijn ze nog 13 dagen geldig.
Eric
Disneyfan1970 17 januari 2006, 20:04 Bedankt voor alle antwoorden, het ging me niet om de clubs, maar gewoon meer om het Pleasure Island op zich.
Dit maakt Disney Ultimate Ticket nog intressanter, misschien dat ook maar gewoon eerdaags ga bestellen, als er inderdaad geen risico aanzit, en nu heb ik deze prijzen, ze gaan vast ook nog wel omhoog de prijzen !
Jeroen
Heerda 18 januari 2006, 16:18 Je kan de 3 dagen pas gewoon kopen zonder hotel hebben wij ook gedaan.
Ter plekke of op internet of maakt dat niets uit?
Fer
Daan 22 januari 2006, 21:28 Vraag ik me ook af. Ik zie in de reisboekjes wel aardige prijzen staan, maar die komen toch redelijk overeen met prijzen die op het internet staan. Daarnaast had ik ook nog een andere vraag. Toen ik er vorig jaar was zijn we heel vaak langs van die winkels gereden die reclame maken voor entreebewijzen. Vaak staat daar ook zoiets van 2 for the price of 1, 40% off, Disney for 10 dollars etc. Goedkope marketting of kan je ze daar echt zo goedkoop krijgen? Er stonden ook regelmatig aanbiedingen voor meerdaagse passen.
Eric 22 januari 2006, 22:44 Disneytickets hebben min of meer vaste prijzen, soms kun je ze in Orlando met een paar dollar korting krijgen, bij sommige kiosken. (Er zit er een op Apoloka Vineland). Ook vergeleken met de prijzen hier valt niet veel voordeel te halen, soms kan de exchange rate wel in je voordeel uitpakken, dat is gewoon een kwestie van prijzen op het internet vergelijken.
Al die overige aanbiedingen die je ter plaatse ziet, zoals 2 for 1, 40% discount, free tickets zijn zogenaamde timeshare aanbiedingen, die overigens best wel interessant kunnen zijn, als je het niet erg vind, om een halve ochtend verkooppraatjes aan te horen.
Succes,
Eric
|