PDA

Bekijk Volledige Versie : naar boven of naar beneden



linda75
07-03-13, 10:42
As april/ mei gaan we naar florida waar we de eerste 2 weken een condo hebben gehuurd in windsor hills. We hebben voor deze twee weken al een aardig leuk programma staan. Daarna zullen we een cruisse maken van 6 dagen. We hebben tussen onze condo en de cruisse in nog een drie tal dagen over en we twijfelen nu of we naar beneden rijden naar miami/ everglades/ keys. of naar boven naar bijv ocala forrest.
3 mei zullen we onze condo verlaten en 6 mei vertrekt onze cruisse vanuit cape canaveral. Het lijkt ons leuk om in die drie dagen iets in de natuur te doen.. shoppen ben ik geen type voor dus een keer in orlando vind ik wel genoeg...
Ik las hier over ocala national forrest, paardrijden,.. kelly park in een rivier dobberen.. dat klinkt mij leuker in de oren als bijv miami.. wat ook mooi is denk ik. maa de keys lijken me ook weer leuk maar lijkt dat niet veel op de eilanden die we met de cruisse zullen zien ( bahams)

wie is er wel eens naar boven afgereisd naar bijv ocala en kelly park, st augsutine etcetc??

moniquekruiningen
07-03-13, 11:06
Kelly Park is super voor een dagje, mss 2; wij hebben er heerlijk genoten, op ons gemak vanaf Orlando naar toe gereden..
Be aware of the Ants.... hele kleine rode miertjes die bijten... JEUK!!!!

linda75
07-03-13, 11:19
ik moet eerlijk bekennen dat de ongediertes mij idd nog een beetje tegenhouden haha.. de miertjes de slangen de spinnen de kroko's... maar goed een vriendin van mij is al 10 keer in florida geweest en heeft nog nooit een gezien.. maar die blijft alleen weer in miami en orlando haha