PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] ekkie50: Kissimmee (Lindfields), 16 t/m 27 april 2013



ekkie50
06-03-13, 09:46
Beste Floridavrienden,

na lang afgewacht te hebben of ik dit jaar wel of niet zou kunnen gaan (willen is niet aan de orde) i.v.m. een ingrijpende reorganisatie op m'n werk, is de kogel kort geleden door de kerk gegaan en ben ik weer (even) vrij man. Aldus komt Florida definitief in beeld, en kan ik van 16 t/m 27 april gaan genieten van al het moois en lekkers dat centraal Florida heeft te bieden. Jullie zijn van harte uitgenodigd om mee te genieten via m'n blog: http://ericflorida2013.blogspot.nl/

Ik heb een voorlopig lijstje gemaakt van dingen die ik zou kunnen doen en zien, en ik kijk elke ochtend wel wat een graai in deze grabbelton oplevert :cool:
Er zitten genoeg nieuwe dingen bij om het spannend te maken.

Manatee Observation Point (Merritt Island)
Naples Zoo
Jungles Adventure Park
Busch Gardens
Dairy Queen eens proberen
Segway rijden in Tampa en/of Celebrations
Downtown Disney en de gratis ferry vanaf marketplace naar westside
Eagle Ridge mall in Haines City
Mayakka River State Park
Hillsborough River State Park

trails
27-04-13, 09:43
Leuk verslag!
Het lukt alleen niet om een reactie achter te laten.

Ta2 Gerrit
27-04-13, 10:44
Ik heb net even de hele riedel doorgelezen en het ziet er allemaal weer uiterst ontspannen uit. Nog een fijne laatste dag gewenst.

Marita
27-04-13, 13:37
Wat jammer nou je laatste dag al. Heb je blog net helemal gelezen. Je hebt er weer een fijne ontspannen vakantie van gemaakt.Geniet van je laatste dag en alvast een rustige terugvlucht.