PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Claudia2013



Claudia2013
01-03-13, 20:40
Hoi Allemaal, Ik ben Claudia en ben van plan om met mijn vriend in juni voor het eerst naar Florida te gaan. Best wel spannend, aangezien we niet een georganiseerde reis boeken. Het is even wat uitzoeken, tickets, auto, verblijplaatsen, maar het zal zeker waard zijn.

Hans uit Koekelare
01-03-13, 20:46
Dag Claudia,
welkom op dit informatieve forum, hopelijk vind je hier veel nuttige info die je reis naar Florida veel interessanter maakt.
Weet wel waar je aan begint, bijna iedereen die naar Florida gaat wordt besmet met het Florida virus en wilt zo spoedig mogelijk terug gaan.

angelique100
15-03-13, 13:48
Hallo Claudia,

WELKOM.
Juist het zelf doen maakt het nog zoveel leuker (de zogenaamde voorpret).
Mocht je ergens niet uitkomen ,je twijfelt of je hebt vragen, stel ze hier gewoon op het forum.
Zeker bij een eerste keer zelf boeken komt er veel op je af maar met wat hulp van het forum zul je zien dat het allemaal heel eenvoudig is. Ik baal alweer dat onze reis voor juli alweer "rond" is.

moniquekruiningen
17-03-13, 21:04
Spannend?? Wel een beetje, ik ga met mijn dochter van 12 en heb ook alles zelf uitgezocht en geboekt. Scheelt bergen geld... kijk maar eens op mijn blog, als je het leuk vindt... Succes met (uit)zoeken en boeken! Veel voorpret!

Esther2013
17-03-13, 21:17
Wij gaan deze zomer ook voor het eerst naar Florida en ben inmiddels door dit forum al aardig wat aan de weet gekomen, dus dat komt wel goed!
Mijn status is in 6 maanden al gewijzigd van Newbie tot Stamgast :)
Lees vooral ook blogs / reisverslagen van mede-forummers, want daar doe je veel ideeën op!
have fun!

Bieg
17-03-13, 21:30
Wij zijn inmiddels al wat meer doorgewinterde Florida-gangers. Alleen onze eerste trip in 2010 hebben wij geboekt via Jan Doets, prima geregeld destijds! Het jaar erop wilden we weer naar het Floridays resort in Orlando en ontdekten al snel dat zelf boeken een stuk goedkoper is en niet zo ingewikkeld als het in eerste instantie lijkt :). Veel plezier met de voorbereidingen en als je tips wilt hebben mail je maar!