PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Carmen1988: Orlando + Carnival Cruise Caribbean, sept. 2013



carmen1988
27-02-13, 11:59
Hallo iedereen!

Het heeft een tijdje geduurt maar wij gaan weer lekker naar onze favoriete vakantie land!! Dit keer voor een speciaale gelegenheid. Wij gaan deze keer niet met zijn 2tjes maar met zijn zevenen!

Mijn ouders zijn dit jaar 25 jaar getrouwd, en daarom hebben zij besloten om ons allemaal mee op vakantie te nemen naar Florida! Ons groepje: mijn moeder Mary Ann 56 jaar, mijn vader Boy 55 jaar, mijn zus Dayelle 31 jaar, mijn schoonbroer Raymond 37 jaar, mijn nichtje Celine 4 jaar en Remy en ik!

We hebben er ongelooflijk veel zin in. Hier beneden ons reisschema.

Wij vertrekken op 6 september tot 1 oktober.

6: vertrek Amsterdam - Orlando Sanford.
7: Orlando
8: Orlando
9: Orlando
10: Orlando
11: Orlando
12: Orlando
13: Orlando
14: Orlando
15: Orlando
16: Orlando
17: Orlando
18: Orlando
19: Orlando
20: Orlando - Fort Lauderdale
21: Fort Lauderdale, begin van cruise
22: Dag op zee
23: Grand Turk
24: Dominicaanse Republiek
25: Aruba
26: Curacao : Mijn ouders gaan met mijn nichtje een Dolfin encouter doen als verrassing! Zal ze geweldig vinden.
27: Dag op zee
28: Dag op zee
29: Terug naar Orlando
30: Helaas weer naar huis :(

We gaan natuurlijk wat parken doen vooral voor de kleine, dagje strand, naar Sint Augustine, Old town, Down town Disney, Midget golfen, winkelen en lekker
eten. De rest van de planning komt nog omdat de andere in ons groepje nog niet veel of niks van Florida hebben gezien, is natuurlijk wel leuk als we hun ook wat ideeen laten opgooien.

Nou hoop dat jullie het schema leuk vinden.

Groetjes Carmen

wereldreiziger
02-03-13, 03:24
Gezellig met z'n allen naar Florida.
Ik begrijp dat jullie in Orlando verblijven en lees dat jullie een dagje naar Sint Augustine willen, Maar dat is een eind rijden zeg!
Wij zijn vorig jaar vanuit Inverness naar Sint Augustine geweest en hebben een aardige rit moeten maken voor we er waren.
Vanuit Orlando is het zeker een uur meer rijden, dus ik schat een uurtje of 3 heen en een uurtje of 3 terug.

trails
02-03-13, 10:42
Klopt, het is niet naast de deur. Over interstates 4 en 95 is het 2 uur rijden.
Wij hebben het in 2008 ook gedaan maar hadden een overnachting in Daytona op de terugreis geboekt. Dan kun je de dag erna ook nog Daytona doen en evt. Kennedy Space Center of Cocoa Beach.
St. Augustine heeft veel te bieden, is erg gezellig en zeer de moeite waard.

Kikimeisje
06-03-13, 12:58
Klinkt goed!
En een cruise met Carnival is altijd FUN! En ook goed naar mijn ervaring...

carmen1988
06-03-13, 22:16
Tja ik weet dat stukje rijden is maar wij hebben het meerdere keren gedaan. Wel vroeg vertrekken natuurlijk maar ik vind wel de moeite waard om aan hun te laten zien. Blijft een mooi stadje!

Groetjes