PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat zijn Must-Haves en fijne extra luxe in je accomodatie?



Angelina
24-02-13, 23:43
Het onderwerp zegt het eigenlijk al.......
Als je je accomodatie huurt, wat wil je dan absoluut hebben in je hotel/condo/villa?
En wat vind je allemaal een fijne extra luxe?

Mag zo uitgebreid mogelijk.
Wij hebben eigenlijk altijd alleen nog maar in een disney hotel gezeten en nog nooit iets zelf gehuurd........dus ben wel benieuwd waar de ervaren reiziger naar kijkt, of wat voor extra luxe die heeft meegemaakt in service/materiele dingen.

Groetjes,

Angelina

Cindy1969
25-02-13, 03:38
Zit nu voor het 2e opeenvolgende jaar in een hotel, nu meer een motelkamer.Wat ik mis, en dat heeft volgens mij geen 1 hotel in Florida, is een balkon! Een buitenruimte, echt een gemis.
Verder is deze kamer basic, maar heeft wel alles wat ik nodig denk te hebben. Koelkastje, tv, wifi. Kon van de week alleen geen handwasje te drogen hangen, maar ook daar heb ik iets op gevonden.
Luxe hoeft voor mij niet,slaap er toch alleen maar.
Een villa lijkt me wel heerlijk overigens, maar dat is te duur om in mijn uppie te huren.

mickmak
25-02-13, 05:50
Voor ons is het allerbelangrijkste dat we WIFI hebben en de locatie.
We gaan nu voor de 10e keer en zijn ooit begonnen in een hotel en via appartementen en een villa nu al een paar jaar in een town house.
Als ik op zoek ga kijk ik verder naar de inrichting en de prijs.
We willen natuurlijk het liefst zo min mogelijk betalen en een zo'n mooi mogelijk huis ;-)
Onze ideale locatie is LBV of Kissimmee ten oosten van de I4.
We gaan nu voor de 2e keer naar Compass Bay.
Super gaaf huis op een super locatie met goed werkende WIFI.
Voor ons helemaal top.

Jackie

Cara
25-02-13, 07:44
Voor ons is wifi en een eigen pool een must.Verder huren we eigenlijk altijd een villa en die zijn zo goed uitgerust met alles dat we weinig te wensen hebben.Locatie is ook belangrijk,maar we beginnen altijd vroeg met zoeken zodat we altijd wel komen waar we willen.

Hans uit Koekelare
25-02-13, 07:50
Een eigen zwembad, WiFi en ons Florida virus. :)

Njit
25-02-13, 07:56
WIFI is toch wel een must. En voldoende stopcontacten op handige plaatsen.
Koelkastje en een Flat-TV met HDMI-aansluiting zijn fijne extra luxe.

S@skia
25-02-13, 08:06
Voor ons is een mooi zwembad met veel ruimte er omheen en privacy erg belangrijk. Verder heb je zoveel keus in villa's dat je lekker kritisch kunt worden en daardoor zoek ik ook altijd een mooie inrichting uit. Wij willen graag aan de Hwy 27 zitten dus dat is ook een pré.

trails
25-02-13, 08:15
Voor ons een must: 2 master bedrooms met eigen badkamer en dan nog 1/2 twins met gedeelde badkamer, terras (buitenruimte) op zuid-westen. Privacy, voldoende zitmeubilair (liefst comfortabel maar dat zie je helaas niet op de foto's) zodat we niet hutje mutje moeten zitten. Wifi is ook een must. Wij zitten het liefst ten westen van de I-4.

Luxe: op elke slaapkamer een tv, een spa, supergrote douche en dubbele wastafel in master bathroom.
Oh, en ik knap af op een glazen eettafel en groene of roze vloerbedekking ;).

Patrick
25-02-13, 09:04
-Wifi
-Eigen zwembad
-Jacuzzi
-Gamesroom
-Voldoende privacy

in willekeurige volgorde :-)

Marita
25-02-13, 09:13
In een villa: - wifi
- lanai
- eigen zwembad
Op een hotelkamer: - ijskast
- magnetron
- en of er op de etages een wasmachine staat voor gezamelijk gebruik

Ta2 Gerrit
25-02-13, 17:21
Niet luxe, maar vereiste; WIFI en Lanai. Vanzelfsprekend; private pool, cable TV. Luxe (verplicht :o); losse jacuzzi, games room.

Lannie
25-02-13, 19:09
Wij zijn met z'n drieën, een double bed in een hotel vinden wij vaak te smal, terwijl onze puberzoon hier prinsheerlijk breeduit in z'n eentje in kan liggen. Belangrijk voor ons is dan ook een kingbed en daarnaast een sofabed, zodat we alledrie een goede nachtrust hebben. Daarnaast boeken wij graag hotels direct aan het strand en dan zijn een zwembad en wifi ook zeker een vereiste.

j@cintha
25-02-13, 19:29
In en rondom Orlando zeker een eigen pool met lanai, voldoende privacy en ruimte zodat we niet boven op elkaar liggen.:o
In en rondom Miami een appartement met aparte slaapkamers,wifi, wasmachine en een balkon, uitzicht op het strand is natuurlijk ook altijd welkom!

Ebelix
26-02-13, 09:12
Ja, internet is een levensbehoefte geworden. Op vakantie gaan we natuurlijk niet heel de tijd achter de tablet of computer zitten maar het is o zo makkelijk om iets op te zoeken of te bestellen. In mijn ogen voegt het iets toe aan je vakantie waardoor je beter kan genieten.

Daarnaast is het een goedkope manier om contact te houden met het thuisfront.

trails
26-02-13, 09:18
Ook bij ons is internet een vereiste. We hebben een eigen bedrijf en krijgen nou net in de maand dat wij op vakantie zijn een hoop aanvragen en reserveringen. Dus ERG belangrijk voor ons.
Verder gebruiken we het voor ons verslag en om nog dingen te kunnen opzoeken.
Zo kunnen en doen wij het dus zonder mobieltjes met alle fratsen die daar bij horen. En doen we het zonder GPS.

Ta2 Gerrit
26-02-13, 09:47
Waarom wil (bijna) iedereen toch WIFI hebben? Is internet een levensbehoefte geworden? Kan een vakantie zonder het WWW niet meer tegenwoordig?
Just curious.

Inderdaad, zonder WIFI geen vakantie ;) Hoe moet ik anders het forum volgen ?!

Njit
26-02-13, 10:19
In duitsland heeft de rechter al aangegeven dat Internet een primaire levensbehoefte is: http://www.bright.nl/duitse-rechter-internet-primaire-levensbehoefte

Cara
26-02-13, 11:24
Idd Wifi is een must.Al was het alleen maar om de nodige coupons binnen te halen :cool:.En natuurlijk contact met de kids in Nederland te houden.

rolandino
26-02-13, 21:05
Hoe moet je zonder wifi de curb-side bestellen bij Outback? ;-)

Meeste is al gezegd, must have: zwembad met privacy, lanai, wifi en een goed bed. De rest is voor mij minder belangrijk. TV gaat toch bijna niet aan, en zit liever buiten dan binnen (geen airco fan).

charly
26-02-13, 21:42
Ook hier is wifi een eerste levensbehoefte onze dochters willen grrag contact houden met vrienden in Nederland ( of elders op vakantie) en zelf gebruiken we wifi voor het opzoeken van informatie, coupons, natuurlijk ons blog bij te houden en ook contact te houden met familie en vrienden. ( hoeven ze ons niet telefonisch lastig te vallen met de boodschappen die we mee mogen nemen en kunnen ze foto's bijvoegen van de all stars bijv. Wel zo handig!

voor ons zijn verder belangrijk een zwembad met lanai!

Cindy1969
27-02-13, 02:59
Hier is wifi ook een eerste levensbehoefte haha! Ten eerste om mijn blog bij te houden, en ten tweede contact houden met het thuisfront (Twitter,mail en FB en een forum waar ik vaak kom)
Ben nu in mijn uppie in Orlando, en zou me vreselijk eenzaam voelen zonder internet.

Chanti
04-03-13, 20:43
Wij gaan voor het eerst niet naar een Disney hotel. We hadden 3 eisen.
1. Gratis Wifi
2. Dicht bij de Disney Parken
3. De meest belangrijke: een eigen kamer voor onze dochter

Volgende keer misschien wel een eigen zwembad, maar dit keer toch maar voor wat goedkoper gegaan ;)

bestmayo
08-03-13, 11:46
Hier staat wifi toch ook hoog.
Daarnaast iig 1 extra slaapkamer, liefst voor de oudste ook een eigen slaapkamer dus min 2 totaal.

Voor de villa, is prive zwembad wel een must ;-)
Verder een wasmachine ook hoog op het lijstje; met 2 kleine kinderen geen overbodige luxe