PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Chanti: Florida april / mei 2013



Chanti
19-02-13, 17:40
Ik mag weer! En dat betekent dat ik de komende maanden ga smullen van jullie reisverslagen! Want dat is allemaal deel van mijn voorpret! Lekker met jullie meegenieten.

En zelf ben ik natuurlijk ook al weer begonnen. Al is het voorlopig nog even "vooraf gezwets." Maar goed zo lang duurt het allemaal niet meer ;)

http://eloraindisney2013.blogspot.nl/

Esther2013
19-02-13, 19:24
Leuke blog, we gaan meelezen hoor!

gr Esther

Patrick
19-02-13, 19:36
Zeker een leuke blog. ik zal het ook proberen bij te houden. We zitten er dan namelijk ook zelf :-D

Chanti
19-02-13, 20:37
Wat leuk! Ik ben heel benieuwd hoe Orlando in de lente is! Ik heb het alleen in de winter en 1x in de zomer bezocht!

Patrick
20-02-13, 20:25
Wij alleen in februari en oktober. Dus voor ons ook nieuw :-)

trails
21-02-13, 09:32
Vooraf gezwets? Vooraf gezwets?? Tuurlijk niet. Voorbereidingen horen toch bij de reis? En zijn minstens zo leuk om te lezen! Wij gaan meelezen :up:.

Ik lees dat jullie hebben geboekt op Paradise Key, leuk townhouse.

Chanti
21-02-13, 12:05
Oh leuk! Zijn jullie er wel eens geweest? (zo ja: vertel, vertel!!) ;)


Vooraf gezwets? Vooraf gezwets?? Tuurlijk niet. Voorbereidingen horen toch bij de reis? En zijn minstens zo leuk om te lezen! Wij gaan meelezen :up:.

Ik lees dat jullie hebben geboekt op Paradise Key, leuk townhouse.

Chanti
21-02-13, 12:06
Oktober staat ook heel hoog op mijn wenslijstje. We zijn bijna in 2012 gegaan maar het lukte toch niet om het rond te krijgen (en was ook erg kort dag allemaal) Ooit gaan we nog eens naar MNSSHP! Ooit


Wij alleen in februari en oktober. Dus voor ons ook nieuw :-)

trails
21-02-13, 13:27
Nee, we hebben nu op Encantada geboekt, maar die van jullie heeft ook eens in ons lijstje gestaan.

Chanti
21-02-13, 14:36
Encantada stond ook erg hoog op ons lijstje. Die vond ik er heel mooi uit zien! Uiteindelijk zijn we toch voor budget gegaan, maar het heeft er om gespannen ;)

trails
21-02-13, 16:25
Voor ons is Encantada één van de goedkoopste, zelfs goedkoper dan townhouses zonder zwembad. Of het ligt aan de periode, dat kan ook.

hannie
23-02-13, 11:19
Spannend dat IBPen. Lijkt me een goed keuze om niet naar Orlando te vliegen, zal best wel druk zijn met vliegen rond die tijd.

Chanti
04-03-13, 21:47
Ik hoop het niet :p

De reden waarom we via Atlanta gaan is omdat we het risico van overstappen niet willen nemen. We landen sowieso in Atlanta. En dat is op zich wel aan te rijden :)

Ik vind het dood eng! Ben helemaal geen mens voor onzekerheden! Maar ja, het scheelt zo ontzettned veel geld.

Ebelix
05-03-13, 15:59
Zorg dat je flexibel bent en hou eventuele andere routes ook in de gaten. Als je geluk hebt kan je misschien wel in de business class vliegen. Gebeurt alleen niet zo veel meer. Mag je als Ipber ook met Delta vliegen?

Chanti
06-03-13, 21:34
Ik denk niet dat wij in aanmerking komen voor business class, met een jong kind. Ga er maar niet vanuit ;)

Ja wij mogen ook Delta vliegen, dus dat scheelt! Er gaan veel vluchten, maar men blijft ons waarschuwen. Ach het komt goed hoor, we gaan het stiekem al een dagje eerder proberen, dus misschien komen we woensdag al aan :)

Ebelix
06-03-13, 22:11
Bereid je ook voor dat eventueel plek is voor 2 ipv 3. Je moet dan een keuze maken of je bij elkaar blijft of dat er toch 2 gaan vliegen.

Chanti
07-03-13, 21:32
Meuh, hoor net dat er geen upgrades gegeven mogen worden aan ipb-ers. Dus die mazzel zullen we niet meer hebben.

Nee, we vliegen met zijn drietjes of we vliegen niet :p

Chanti
07-03-13, 21:34
Voor ons is Encantada één van de goedkoopste, zelfs goedkoper dan townhouses zonder zwembad. Of het ligt aan de periode, dat kan ook.

Hebben jullie een speciale korting? Ik heb daar volgens mij ook naar gekeken, leek me gaaf!