PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Monique66



monique66
18-02-13, 12:39
Hallo mede-florida fans,

Ik had al een oproepje geplaatst om een reisgenootje te vinden, maar werd gevraagd om me even voor te stellen. Natuurlijk wil ik dat....hier komt die:

Ik ben Monique, 47 jaar. Ik heb al een aantal florida-tripjes achter de rug. 2 x met een vriendin en de laatste 2 x alleen. 2011 was mijn laatste reis, dus het wordt weer hoog tijd :)
De Disney Parken zijn mijn favoriet en ik ga het liefst in de rustige tijd, zodat de rijen zo kort mogelijk zijn. Natuurlijk ben de ik laatste keer naar Harry Potter geweest. Het kasteel vond ik echt geweldig gemaakt. Helaas vind ik de Universal parken verder lang niet zo gezellig dan de Disney Parken.
Al met al heb ik 1 x een villa gehuurd (en een auto dus ook) en verder heb ik steeds in hotels gezeten. Persoonlijk vind ik een hotel in Lake Bueno Vista het prettigste. lekker dicht bij de parken, een grote supermarkt op loopafstand, diverse restaurantjes en ook Disney Village op loopafstand. Voor de parken zelf rijdt er altijd wel een shuttle bus. Seaworld en Universal zijn eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer of shuttlebus.

Wil je meer weten....stuur even een berichtje!
groetjes
Monique

Ritchie
18-02-13, 20:31
Leuk dat jij je even voorstelt hier, veel succes met het vinden van een reisgenoot !!!