PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Orlando2009: Orlando april/mei 2013



Orlando2009
17-02-13, 22:52
Hallo,

Eind april zijn gaan we (voor de eerste keer) 1 week naar Orlando. Ik ben benieuwd wat jullie van ons (2 volwassenen, 5 kinderen) reisschema vinden:

- Vr 26/4 : vlucht (Frankfurt-Orlando)
- Za 27/4 : Disney Magic Kingdom Park
- Zo 28/4 : SeaWorld
- Ma 29/4 : Disney Animal Kingdom + 's avonds Fantasmic! show in Disney Hollywood Studios
- Di 30/4 : Uitrusten en shoppen
- Wo 1/5 : Universal Studios + Universal Islands of Adventure
- Do 2/5 : Hier twijfel ik nog over: eventueel Kennedy Space Center maar dit kan ook nog iets anders worden (bijv. vrij houden en ter plekke besluiten).
- Vr 3/5 : Disney Epcot
- Za 4/5 : Overdag uitrusten/shoppen, 's avonds vlucht (Orlando-Frankfurt)

Het wordt een volle week, maar helaas gaan we niet langer :-( Ik overweeg daarom wel om een gids in te schakelen voor het bezoek aan Magic Kingdom.

Ebelix
19-02-13, 12:16
Ik weet niet waar je een week gaat zitten. In een hotel, townhouse, condo of villa maar zorg dat je een late check out regelt. Anders sta je om 10 uur 's ochtends op straat terwijl de vlucht pas 's avonds is. Dan moet je toch iets anders regelen om uit te rusten.

Verder is het schema goed voor 1 week. Wat je zelf al zegt het is erg kort.

trails
19-02-13, 13:10
Heb je Disney passen met hopper optie? Anders kun je niet naar 2 parken op dezelfde dag (ma 29-4).
Hoe oud zijn de kinderen? Onze meiden vonden Kennedy Space Center totaal niet interessant (waren toen 15 en 12).