PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema epfan: Orlando - Orlando, november 2013



epfan
15-02-13, 11:53
Hallo allemaal,

Ik ben hier terrecht gekomen tijdens het plannen van mijn reis naar Orlando van 1 tot 16 november.
Samen met mijn verloofde (dan vrouw) gaan we alle parken bezoeken van disney, universal, seaworld en busch gardens en het spacecenter.
Logeren hebben we ons oog op hotel Rosen inn closest to universal laten vallen omdat we zo blijkbaar te voet naar de 2 universals kunnen wandelen en wet n wild.
Nu vroeg ik me af of er hier al mensen zijn die in dit hotel gelogeerd hebben en wat hun ervaring hier mee is?
Ik heb al gelezen dat er aan de overkant een ontbijtgelegenheid pomderosa is, iemand hier ook ervaring mee?
Verder ben ik nog aan het kijken naar de entree tickets en ben ik van plan de tickets voor disney via de UK te kopen: http://wdtc.disneyinternational.com/Special-Offers.asp?ID=7 iemand al gedaan?
Het flex plus zou ik via undercouvertourist willen kopen maar heb al heel wat rondvraag gedaan en niemand kende dit is dit te vertrouwen.

Als laatste wat is zo het te verwachte weer en drukte in de parken in november?

Alvast heel hard bedankt voor de info.

Boris

A.Hofman
17-02-13, 10:29
November is (normaal gesproken) een van de aangenaamste periodes om in Florida te zijn. Graadje of 25, lage luchtvochtigheid, rustig in de parken en de winkels en voordelige vliegtickets. Op veel plaatsen is de kerstversiering al opgebouwd, en dat is best raar als je in je korte broek loopt..

Geen ervaring met het Rosen Inn hotel en Ponderosa, misschien iemand anders?

Al eens nagedacht over een villa of condo in de buurt van Orlando/Kissimmee/Davenport? Lekker op je zelf, "thuis" eten/ontbijten en na een lange dag pretpark heerlijk op de bank ploffen? Hoeft niet veel duurder te zijn dan een hotel, er is keus genoeg.

Undercovertourist is prima hoor, staat hier op het forum genoeg info over. Je kunt de tickets laten versturen, of ophalen in FL.

Bij attractionticketsdirect.ie verkopen ze het "Orlando freedom Ticket" http://www.attractionticketsdirect.ie/node/4372 misschien iets voor jullie?
Kennedy Space center en Discovery Cove zitten niet in het pakket.

Veel succes en plezier bij de voorbereidingen,

voor vragen is er hier op het forum altijd wel iemand die ervaring heeft en wil helpen.

Groetjes.

epfan
18-02-13, 15:14
Dat ticket is heel interessant, heb je er zelf al ervaring mee of iemand anders?

Een villa gaan we niet huren om budgettaire redenen ( begin van de bouw van ons huisje) en dit hotel lag interessant omdat je er te voet 3 parken kon doen wat het nog aangenamer maakt voor mij.

Bedankt al voor de info

hylke
19-02-13, 10:45
Wauw dat is inderdaad een hele leuke site. Het scheelt echt veel geld! Ben ook erg benieuwd of iemand er ervaring mee heeft

A.Hofman
19-02-13, 23:08
Wel ervaring met de site, niet met dit ticket. Twee jaar geleden hebben we onze Seaworld/Aquatica/BushGardens tickets hier besteld, en alles is zonder problemen verlopen.

Ritchie
20-02-13, 12:13
Ik heb horen zeggen dat Rosen Inn wel een prima hotel moet zijn, we hebben dit hotel nl. ook overwogen voor komende april.
Maar hebben gekozen voor een hotel waar we in het verleden al eens zijn geweest.

Met Attraction Tickets Direct Ireland (http://www.attractionticketsdirect.ie/) heb ik overigens hele goede ervaringen, soms wel eens iets gratis erbij ontvangen omdat ik een grote bestelling deed, prima mail contact, en natuurlijk lekker alles in euro's.

epfan
21-02-13, 19:28
Ik zie dat er helaas geen wet n wild bij in dit ticket zit. Zijn er nog interessante opties?

A.Hofman
21-02-13, 23:02
Aquatica en de 2 Disney waterparken (Blizzard beach en Typhoon Lagoon) zijn wel incl., dus waterpret genoeg...

epfan
06-03-13, 20:00
Wat voor autoverhuurbedrijf is er interessant. Ik had van kennissen de site sunnycars.be gekregen omwille van dat je auto volledig gedekt is maar zijn er nog andere interessante sites die rond dezelfde prijs zitten?

Ebelix
07-03-13, 07:57
Moet je wel vertellen wat de prijs is en voor welke klasse auto. Alleen dan kunnen we jullie verder helpen.

Njit
07-03-13, 14:32
kijk eens bij verhuurbedrijven als eautohuur.nl, usareisen.de . Daar ben je ook gewoon goed verzekerd. Of rechtstreeks bij Alamo via de speciale link: alamo.co.uk/brits

epfan
11-04-13, 12:45
Als je zo tickets online koopt (ben aan het denken met undercouvertourist) zijn die dan steeds vouchers of zijn er ook sites die effectief de toegangskaarten opsturen? Verder vind ik op de site van undercouver niets van dat ze zeker aan zullen komen de tickets en wat er gebeurd indien ze bij verzending kwijtgeraken. Weet iemand hoe dit zit?

epfan
16-10-13, 19:32
Nog even een vraagje: Ik was even aan het kijken toch nog ergens in disney een restaurant te boeken maar weet niet welke goed zijn ( prijs/ kwaliteit) Is dit interessant om doen of is er misschien in orlando zelf (logeer vlakbij wet n wild) een goed restaurant waar je gezellig kan eten en niet te duur is?

Njit
16-10-13, 21:21
Disney heeft heel veel restaurants, van Fast Food tot 4*. Zie http://allears.net/din/dining.htm . Maar in Orlando zelf is de keuze ook reuze!
Zie http://www.floridaforum.nl/showthread.php?1334-Restaurants-in-Orlando . Ook leuk om te lezen is de Restaurant Blog van Anita: http://meerrestaurants.blogspot.nl/

Je kan op Google zien welke restaurants in de buurt zitten: http://goo.gl/maps/vfPei

Mushu
16-10-13, 22:05
Er zijn veel goede restarants in wdw. Wil je in een van de parken eten of bedoel je downtown. Kijk anders eerst eens op allearsnet of op wdwinfo. Als je er wat leuks tussen ziet kan ik je er misschien wat meer over vertellen want ik heb in veel restaurants in wdw gegeten (maar nog lang niet niet in allemaal).

epfan
21-10-13, 12:41
Goh wat wil ik, maakt niet uit eigenlijk als het maar gezellig is. Nu wilde we een restaurantje boeken disney via de site maar dit lukte ons niet. De site vraagt een gsm nr maar dat pakt hij niet aan heeft hier nog iemand ervaring mee?

Ebelix
21-10-13, 14:19
Er zijn op International drive, zeker in de richting van het convention center, goede tot zeer goede restaurants te vinden. Kijk maar eens op zagat.com. Downtown Disney is ook het een en ander te vinden.

Mushu
21-10-13, 18:57
Als je via de Disney site wil reserveren moet je gewoon een Amerikaans telefoonnummer invoeren. Ik kies meestal een nummer van een Disney resort maar je kan kiezen wat je zelf leuk vindt. Ze kunnen je dan natuurlijk niet bereiken maar ik zie ze toch niet snel een belronde doen om iets met je te bespreken! Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad en als je bij Disney zelf een reservering plaats (telefonisch of ergens aan een balie) voeren ze ook nooit een telnummer in als je uit het buitenland komt.

moonlight91
23-10-13, 10:11
wij hebben vorig jaar oktober in het Rosen Inn (closest by universal) geslapen, maar kan je vertellen dat je dan echt niet naar universal en wet & wild kunt lopen hoor
het ligt aan de drukke international drive, en je zal via de snelwegen moeten om naar de parken te gaan
maar hoe dan ook het hotel is erg goed, alleen het ontbijt is niet inbegrepen, en erg duur voor wat je krijgt, daarbij is het absoluut niet weg te krijgen
dus als je buiten de deur wil ontbijten of bij de publix/walmart je ontbijtspulletjes koopt, is dit hotel zeer zeker een aanrader

epfan
23-10-13, 12:30
wij hebben vorig jaar oktober in het Rosen Inn (closest by universal) geslapen, maar kan je vertellen dat je dan echt niet naar universal en wet & wild kunt lopen hoor
het ligt aan de drukke international drive, en je zal via de snelwegen moeten om naar de parken te gaan
maar hoe dan ook het hotel is erg goed, alleen het ontbijt is niet inbegrepen, en erg duur voor wat je krijgt, daarbij is het absoluut niet weg te krijgen
dus als je buiten de deur wil ontbijten of bij de publix/walmart je ontbijtspulletjes koopt, is dit hotel zeer zeker een aanrader

Heel hard bedankt nu ik weet dat het hotel ook meevalt ben ik helemaal klaar voor mijn vertrek. Is wet n wild ook niet te voet te doen? dacht dat aan de achterkant van het hotel ( kant van pomderosa) een rustigere straat was en dat daar ook wet n wild lag.

moonlight91
23-10-13, 13:14
heb net nog even op google maps gekenen, wet & wild kun je toch wel lopen , er loopt daar een voetpad aan de weg
of dat voetpad doorloopt naar universal, ??,
maps geeft 19 min. aan, maar geeft ook aan dat er waarschijnlijk niet overal voetpaden zijn op de route...

het hotel ligt tussen de international drive(voorkant) en een snelweg
als je dus aan de achterkant slaapt kijk je op de snelweg..