PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Dreamz: Vanaf Miami - hulp gevraagd ivm klein kind



dreamz
03-02-13, 11:58
Goedmorgen allemaal,

Tja, hier zitten wij een beetje vast omdat ik maar niet kan vinden wat ik kan combineren met mijn zoontje en een cruise.

De cruise hebben we reeds vast gelegd (7 dgn), maar ik wil er nog graag 2 volle weken aan vast plakken en twijfel behoorlijk hoe dit aan te pakken.
Voor mijn zoontje (is tegen die tijd ruim 1 jaar oud) zou ik een paar dagen Orlando willen doen, dan kan hij in Magic Kingdom Mickey Mouse begroeten, vanaf daar slaat de twijfel toe, waar gaan we dan heen? Ik wil graag naar de Keys en/of de Gulf Coast maar is dit te realiseren?

Hoe ga ik dit het beste in elkaar passen? Gaan we eerst touren en sluiten we af met de cruise? Gaan we eerst naar Orlando; daarna de cruise en dan naar de Keys cq de Gulf Coast of doen we dit allemaal?

Ik zit niet echt aan dagen vast, we kunnen best een paar dagen langer weg blijven hoor, zit alleen vast wat te doen.
Kunnen jullie ons helpen zodat we een leuke reis voor ons drietjes kunnen plannen met niet te lange rijdagen voor mijn zoontje? Een paar dagen een uurtje of 4-5 rijden vinden we echt niet erg, daar kunnen we prima mee over weg omdat we dit reeds vakaer hebben gedaan...

trails
03-02-13, 12:41
De afstanden in Florida vallen reuze mee hoor. Als je voor jezelf eens op google maps kijkt wat jullie een leuke route lijkt, dan plan je de overnachtingen toch zo in zodat je niet te veel kms maakt op 1 dag. Je zoontje zal er niet veel van meekrijgen en daar moet je je niet door laten beïnvloeden, denk ik. Hij zal alles leuk vinden, dieren zien, de hele dag bij papa en mama zijn, in het water poedelen. Ik zou dus gewoon doen wat jullie 2 leuk vinden om te zien en je zoontje zal van alles genieten zo lang hij maar bij jullie is.
De volgorde waarin je rijdt zal niet veel uitmaken, denk ik. Of je de cruise eerst moet doen of als laatste, ja dat zal aan jullie voorkeur liggen.