PDA

Bekijk Volledige Versie : McCarthy's Wildlife Sanctuary



Melissa & Patrick
27-01-13, 19:36
Hoi!

Heeft iemand ervaring met McCarthy's Wildlife Sanctuary?
Ik heb een beetje op internet zitten zoeken en je kunt daar dus een baby tijger de fles geven. Toen ik dat zag was ik natuurlijk verkocht ;)

Maar heeft misschien iemand dit weleens eerder gedaan en kan mij er iets meer over vertellen?

Alvast bedankt!

Gr.,
Melissa

mattrob
27-01-13, 20:53
Wij zijn er afgelopen zomer geweest (kijk maar eens bij een van de laatste dagen in de zomervakantie. Die baby tiger hebben wij ook recent nog naar gekeken, maar het is prijzig en je bent in een grote groep. Volgens mij is het ook nog maar heel even, dan is hij te groot. Wij vonden het uiteindelijk toch een te lange rit (we zaten in Orlando; afgelopen november) en de vraag hoeveel tijd je er mee hebt. Ik volg ze ook op Facebook, en er zitten wel veel hele leuke foto's tussen ;-) ! Maar hij wordt groot nu. Ik zou overigens zo weer terug gaan, los van het de fles geven !

Melissa & Patrick
27-01-13, 20:56
Ik dacht idd al dat het maar voor even is.. want ze zijn natuurlijk heel snel al groot. Maar het is echt te schattig!! haha Ik lag op hun site dat het $100,= en dat vond ik wel meevallen eigenlijk/

mattrob
27-01-13, 21:33
Ik bedoelde idd prijzig voor wat je er voor terug kreeg ;-) ! In eerste instantie vonden wij de prijs ook wel meevallen namelijk !

Melissa & Patrick
27-01-13, 21:58
Ohhh haha! Want je bent dus met een hele grote groep? En het is dus maar heel kort wat ik begrijp?

mattrob
27-01-13, 22:00
Ik weet het niet meer precies, heb indertijd met ze gebeld en toen was het kort en met grote groep (volgens mij 10 man) ...

Melissa & Patrick
27-01-13, 22:25
Thnx iig voor je reacties!