PDA

Bekijk Volledige Versie : Dade city's Wild Things



Ilse73
27-01-13, 19:20
Hoi allemaal,

heeft een van jullie ervaring met het zwemmen met een tijgerwelp in deze dierentuin? Ik heb op hun site gekeken en kom er niet goed uit wat er nog meer voor extra's te doen is. Er staat bijv. Counter met een dier, dier in À is 9,99 extra en in categorie B 17 euro. Maar ik kan niet vinden wat er met à en b wordt bedoeld.

Groetjes,
ilse

Njit
27-01-13, 19:40
Voor diegene die het niet kennen, het gaat dus om deze site: http://www.dadecityswildthings.com/

http://www.stearnszoological.org/wildthings/images/tiger-swim.jpg

De site is inderdaad niet echt heel overzichtelijk. Maar heb toch kunnen vinden wat er in A en B zit:

GROUP A - $19.99 per person per animal
• Tiger Cub
• Monkey
• Zebra Foal

GROUP B - $11.99 per person per animal
• Feed the Buffalo
• Feed the Monkeys
• Feed the Bears
• Bearded Dragon
• Fawn
• Gosling
• Gator
• Gator Hatchlings
• African Pygmy Goat Kid
• Teacup Pot-Bellied Piglet
• Ball Python Snake

hylke
27-01-13, 20:09
Grappig, wilde precies hetzelfde vragen! Ik heb de groupon gebruikt maar ontdekte op de website ook zwemmen met tjgers. Van de filmpjes op youtube wordt ik echter niet heel vrolijk. Een klein welpje wat wanhopig probeert uit het zwembad probeert te komen maar steeds weer terug wordt gezet zodat de dames er maar mee kunnen zwemmen. Als het zo moet hoeft het van mij echt niet. Vind het heel leuk om met een beestje te zwemmen dat er zelf ook echt plezier in heeft maar het moet van twee kanten komen. Ben dus erg benieuwd of er hier mensen met ervaring zijn!

Fleurida
27-01-13, 20:12
Ruikt een beetje naar dierenmishandeling, ze hebben al een waarschuwing te pakken van The U.S. Department of Agriculture. Je kunt ook zwemmen met alligators met dichtgeplakte bekken......
Zie dit artikel wat ik vond.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2215344/Dade-Citys-Wild-Things-charges-visitors-200-swim-tiger-cubs-half-hour.html
Ik zou dit persoonlijk nooit doen en als er meer mensen zo over denken stopt het misschien.

hylke
27-01-13, 21:02
ik ga dus niet zwemmen met de tijgers na het lezen van dit stuk....

Fleurida
27-01-13, 21:16
Ben ik blij mee, als iedereen dit doet stoppen die praktijken misschien:)

Ilse73
27-01-13, 22:03
Ik vond het ook een raar idee want aan de ene kant worden ze geroemd voor hun diervriendelijke omgeving en aanpak en nu lees ik dat ze een officiële waarschuwing hebben gehad. Het lijkt me heel erg gaaf om een welp te mogen aanraken en even mee te spelen maar natuurlijk niet ten koste van de beestjes zelf!

Ilse73
27-01-13, 22:14
En njit bedankt voor het meezoeken! :)

zeekoe
28-01-13, 18:57
Een zwembad is toch geen natuurlijke omgeving voor een tijgertje, ik zou het dus nooit doen hoor!

r1mario
28-01-13, 19:59
Voor geen goud dat ik meedoe aan deze dierenmishandeling. Hoe graag ik ook zo een tijgerwelp in mn handen zou willen hebben.

Ilse73
28-01-13, 20:18
Nee dat was ook mijn conclusie nadat ik alles had bekeken en gelezen, dus wij slaan dit ook over. Hoewel ik wel graag met dolfijnen wil zwemmen en dat is natuurlijk ook niet in een natuurlijke omgeving als je dat bijvoorbeeld in Discovery cove zou doen.

r1mario
28-01-13, 20:36
Met dolfijnen zwemmen heb ik tot nu toe ook altijd gelaten in gevangenschap. Ook omdat ik veel verhalen lees dat het niet goed is voor ze. Ik heb bij ze in de buurt gezwommen in het wild maar ze blijven dan redelijk uit de buurt, dus de enigste kans op zwemmen met ze is in gevangenschap ben ik bang. Ik weet niet hoe het er bij discovery cove aan toegaat.