PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Hylke Tampa-Kissimmee-Tampa



hylke
24-01-13, 21:26
Hoi allemaal,
Op 8 juli zullen ik en mijn man naar Tampa vliegen. Daar blijven we twee nachten en daarna gaan we naar Kissimmee. Op 25 juli gaan we weer terug naar Tampa om dan de 26e weer naar huis te vliegen. Hier is ons reisschema. We hebben een aantal lege dagen waar ik nog invulling voor zoek. Qua parken zitten we al aan onze max dus ben benieuwd wie er nog leuke ideeën heeft? We zijn erg gek van natuur en dieren.....

8 juli: aankomst en overnachting Clearwater beach (pelican pointe suites)
9 juli: Bush Garden
10 juli: Birds Underwater (manatees) en dan onderweg naar Kissimmee
11 juli: Discovery Cove
12 juli: Wandelen en Gatorland en shoppen
13 juli: Seaworld
14 juli: paardrijden en Kelly Park
15 juli: Dolphins Plus + Cocoa Beach
16 juli: Magical Kingdom
17 juli: Chilldag/Seaworld
18 juli: Animal Kingdom
19 juli: Aquaria
20 juli: Kennedy Space Center
21 juli:
22 juli:
23 juli:
24 juli:
25 juli: Opruimen, inpakken, naar Clearwater. Overnachting in Holliday Inn
26 juli: vlucht terug naar huis

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Groetjes Hylke

Bryce2011
25-01-13, 01:51
Als jullie van dieren houden is zwemmen met de manatees in Crystal River/Homosassa en top ervaring!

hylke
25-01-13, 08:19
Hoi Bryce, die staat er al in ;-) dat is Birds Underwater. Ik zal het er nog even bijzetten. Bedankt voor het meedenken in ieder geval

Ebelix
25-01-13, 08:57
Maar 1 keer shoppen? Ook zou ik wat meer dagen tussen de parken plannen. Wellicht een dagje naar Daytona. Doe 1 activiteit per dag. Ga naar het Warbird museum in Kissimmee of Fantasy of Flight in Polk City. Big Cat habitat in Sarasota en als je dan toch in Sarasota bent kan je ook naar de Ringling museums. Dit is een circus en kunst museum.

hylke
25-01-13, 12:35
Super Ebelix!! Allemaal dingen waar ik nog niet eerder van gehoord had dus die ga ik gelijk opzoeken. Het shoppen heb ik er maar 1x op gezet omdat dat misschien toch nog wel tussendoor op wat rustigere dagen zal gebeuren.