PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] jacqy: once upon a 3rd time in Amerika, 26-4/20-5-2013



jacqy
23-01-13, 22:49
Dit jaar gaan we voor de derde keer naar Amerika. Ook deze keer wil ik een blog bij gaan houden. We gaan eerst een 7 dagen cruise doen met de Disney Fantasy naar de Caribbean daarna verblijven we 12 dagen in een villa, om de laatste vier nachten in een hotel in Miami te logeren. Het beloofd weer een waanzinnige vakantie te worden dus lees gezellig mee als je zin hebt.
http://onceuponathirdtimeinamerika.blogspot.com

Esther2013
23-01-13, 22:58
Ik lees al een tijdje mee...gezellig!

onze blog: sloofjes-naar-florida.blogspot.nl

Cara
24-01-13, 07:46
Leuk......we lezen mee.Ons blog :​http://pasusa2013.blogspot.nl/

Njit
24-01-13, 08:15
Heb net jullie eerste verslag doorgebladerd. Leuk om te lezen, je schrijft lekker uitgebreid :)

jacqy
26-01-13, 10:57
Gezellig dat jullie mee lezen. Het is altijd net dat zetje wat ik nodig heb om 's avonds nog door te gaan met het blog als de rest al richting hun bed verdwijnen. De reaktie's die je dan de volgende ochtend weer kan lezen zijn ook echt een stimulans. Het streven is ook echt om elke dag te plaatsen al weet ik nog niet helemaal zeker of dit ook gaat gebeuren als we aan boord zijn. (Maar vorige keer lukte het ook :rolleyes:)

Hans uit Koekelare
26-01-13, 12:22
Wij volgen ook jullie op jullie avonturen. :)

Mushu
26-01-13, 14:35
Ik zie opeens dat als jullie van boord gaan, wij aan boord gaan! Wij doen de Eastern Caribbean cruise van 4-11 mei. Laten jullie de boot een beetje netjes achter?

jacqy
26-01-13, 15:15
Ik zie opeens dat als jullie van boord gaan, wij aan boord gaan! Wij doen de Eastern Caribbean cruise van 4-11 mei. Laten jullie de boot een beetje netjes achter?

Zal mijn best doen :p. Maar wij zijn maar met ons 7-en. Ik hoop dat je begrip hebt dat ik die andere 3993 personen (en dan reken ik nog niet eens het personeel mee) niet helemaal onder controle heb. hahahaha

Mushu
26-01-13, 17:45
Daar heb ik zeker begrip voor! :) En ik ga jullie blog volgen maar dan vooral vanuit Florida. Ik hoop dat het lukt om te bloggen als jullie op de boot zijn, dan zijn wij in WDW en kunnen we alvast genieten van wat ons die week erop te wachten staat.

Tini
26-01-13, 18:40
Ga jullie volgen. Zal ook voor een groot deel vanuit Florida zijn. Veel plezier met de verdere voorbereidingen!!

jacqy
06-02-13, 22:28
de laatste ontwikkelingen zijn zo veel omvattend dat ik het in verschillende delen op het blog zet. Het is anders echt niet te doen om het allemaal door te lezen. Maar het is een mooi verhaal. Echt waar!!!

mickmak
07-02-13, 16:08
Ik benieuwd naar deel 2!

Jackie

jacqy
07-02-13, 20:45
Ik heb net deel 2 erop gezet. Je zal het misschien niet geloven maar het is allemaal echt waar ;)

Esther2013
07-02-13, 20:54
Je weet wel hoe je de spanning moet opbouwen hè ? :)

jacqy
08-02-13, 09:09
En het slot (tenminste dat hoop ik toch echt) van deze flight change staat er ook op!!! Het is een onverwachte wending hahahaha

Njit
08-02-13, 09:20
Spannend zeg :) Ik zou er ook het heen-en-weer van krijgen. Gelukkig heb je het allemaal kunnen regelen maar leuk is anders..

Victoria
08-02-13, 13:03
Pfff jeetje, daar zou ik ook slapeloze nachten van krijgen. Had gister de blog al gelezen dus was wel benieuwd naar deze update. Hopelijk blijven de veranderingen hier nu bij!

Esther2013
08-02-13, 14:13
Kanonnen, wat een stress, dat zou niets voor mij zijn...gelukkig heb je het allemaal nu en niet een paar dagen vantevoren :)

pumi1000
08-02-13, 18:15
Zeer frustrerend die wijzigingen........je zou haast schrik krijgen om je mail voortaan te openen ;-)
Gelukkig is het voor nu weer opgelost!!

j@cintha
08-02-13, 21:03
Heb me net aangemeld om je te volgen bij je Florida avonturen. Ook alvast ingelezen. Heerlijke voorpret.. :)

jacqy
15-02-13, 20:53
weer een update van alle geregelde zaken

jacqy
03-03-13, 14:30
nog even volhouden.......weer een update

jacqy
27-03-13, 23:14
Het einde komt in zicht. Nog maar 28 nachtjes slapen en alles is geregeld

http://onceuponathirdtimeinamerika.blogspot.nl/2013/03/de-laatste-zaken-afgehandeld.html (http://onceuponathirdtimeinamerika.blogspot.nl/2013/03/de-laatste-zaken-afgehandeld.html)

trails
28-03-13, 07:59
Ziet er super uit, nog even doorbijten!

lvfl
07-04-13, 22:38
Heb me net aangemeld als volger!
Alle posts in één ruk gelezen (het was zo spannend op sommige momenten). :)
Nu is het echt niet lang meer hé!
Veel plezier alvast!

jacqy
12-04-13, 22:08
Het duurt nu niet lang meer!! Nog maar TWEE weken wachten.
Er is weer een update op het blog

http://onceuponathirdtimeinamerika.blogspot.nl/2013/04/nog-twee-weken.html

2theUSA
14-04-13, 16:59
Ik ga jullie weer volgen, heb mij net aangemeld. Veel plezier en succes met de laatste stress ;-)

jacqy
21-04-13, 14:13
Nog maar 5 nachtjes slapen!!

http://onceuponathirdtimeinamerika.blogspot.nl/2013/04/nog-vijf-nachtjes-slapen.html

José
21-04-13, 20:31
Veel plezier, ik ga je volgen hoor.

jacqy
25-04-13, 18:23
Morgenochtend vertrekken we naar het geweldige Orlando!!!:cool:

jacqy
28-05-13, 13:30
Vandaag mijn laatste log geplaatst. Een terugblik

http://onceuponathirdtimeinamerika.blogspot.nl/2013/05/26-even-terug-kijken-mijn-laatste-log.html

iedereen nogmaals bedankt voor alle aandacht en reactie's!

Esther2013
28-05-13, 16:26
Super nabeschouwing! Op naar de volgende keer....:D

Mushu
02-06-13, 10:25
Jullie waren de week voordat wij gingen op het schip, wij waren toen in WDW. Ik heb dagelijks je blog gelezen en bij thuiskomst nog een keer op mijn gemak en omdat je toen de foto's er ook bij had gezet (van de cruise). Aangezien ik niet eens tijd had voor mijn eigen blog, is het er ook niet van gekomen om een berichtje achter te laten op jouw blog. Maar ik wilde toch nog laten weten dat ik genoten heb van je beschrijvingen van jullie avonturen. Bedankt en ik kijk altijd weer uit naar nog meer verslagen!

Stinsa
02-06-13, 10:36
zeker een hele leuk blog! Jullie blog was de eerste die ik las toen ik me hier aanmeldde. Ik overwoog om een Disney Cruise te maken, maar we zien er nog even vanaf. Onze dochter is anderhalf en dat vind ik nog wat te jong. Maar je enthousiasme was er vanaf te lezen erg leuk ;-) Alleen van het hondje gingen mijn haren even overeind staan als serieus fokker van rashonden.... niet mogen langs komen voor de 8 weken en dan meteen een mee krijgen... nou dat verdiend de schoonheidsprijs ook niet. Maar goed dat ging niet over Florida en ik hoop dat het hondje bij jullie goed zit ;-)
Zijn jullie de volgende trip al aan het plannen :D :D

jacqy
04-06-13, 13:23
@ Stinsa
Nieuwe plannen zijn er altijd maar we hebben ook nog vele andere plannen in en om het huis. Het is even afwachten hoe die uit zullen gaan pakken. En wat betreft onze Pip. Die gaat geweldig goed!! We genieten enorm van haar en zo te zien zit ze heel goed in haar velletje. ;)

Stinsa
04-06-13, 15:49
@ Stinsa
Nieuwe plannen zijn er altijd maar we hebben ook nog vele andere plannen in en om het huis. Het is even afwachten hoe die uit zullen gaan pakken. En wat betreft onze Pip. Die gaat geweldig goed!! We genieten enorm van haar en zo te zien zit ze heel goed in haar velletje. ;)

Goed te horen! Was geen opmerking naar jullie toe hoor, dat begrijp je. Maar als fokker (hobby) snap ik dat niet hoe sommige mensen dat doet. Maar Pip heeft het naar zijn zin en jullie zijn blij dus eind goed al goed :D
Jullie blog gaf mij in ieder geval weer genoeg inspiratie, komende november gaat het er zeker nog niet van komen die Cruise, maar wie weet het jaar er op als Stella onze dochter er wat meer aan heeft. Want ondanks dat ik een beetje vaarrangst heb (open water :O )ziet het er toch te mooi uit om het niet een keer gedaan te hebben :D