PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: San & Ien



San & Ien
23-01-13, 20:35
Hoi! Wij zijn San & Ien, getrouwd (met elkaar), in de dertig en woonachtig in Almere.

Toen we in 2010 voor het eerst een grote reis gingen maken, ontdekte ik, Ien dus, hoe leuk ik het vond om zoiets tot in detail voor te bereiden. Ik maakte daarbij veel gebruik van een groot Amerika-forum. Voor de kleinere trips vond ik een Europa-forum, waar ik zelf ook veel tips aan anderen kon geven.

En nu kom ik hier omdat we een reis naar Florida op de planning hebben staan. We waren al twee keer in Amerika, maar nog nooit in Florida, dus we zoeken heel veel informatie!!!

Njit
23-01-13, 20:46
Welkom beide. Voor Florida-info heb je het juiste adres gevonden :) We zien jullie vragen vanzelf verschijnen..

Hans uit Koekelare
23-01-13, 20:47
Dag San & Ien,
Welkom op dit informatieve forum over Florida.
Je zal hier heel veel informatie vinden op dit forum.
Heel veel leesplezier en moesten er nog vragen zijn zal dat hier met heel veel plezier beantwoord worden

San & Ien
23-01-13, 22:13
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb ons reisplan al in het subforum gezet. En Njit, jullie recentste reisverslag heb ik met 'uit'; veel ideeën uit opgedaan!

San & Ien
20-04-14, 19:00
In november schreef ik mijn laatste (niet zo vrolijke) berichtje en omdat ik inmiddels flink gekalmeerd ben, gooi ik dit topic even omhoog. Dan wordt dit mijn nieuwe laatste berichtje ;)

Inmiddels hebben we onze Orlando-reis er op zitten en zijn we onze tweede Florida-trip al aan het plannen en kom ik met veel zoekzaken toch weer op dit forum terecht :up: