PDA

Bekijk Volledige Versie : Surprise film 2013 for my hubby :-)



damian08
21-01-13, 17:47
Wilde dit toch even met jullie delen...Ik ben al vanaf Mrt 2012 bezig met het plannen van een reis naar Florida. Mijn man wist van niks had alleen verteld van een verrassing. Nu was hij toch wel nieuwsgierig en heb op een gegeven moment maar een verhaal gemaakt dat we naar Center Parcs (Frankrijk) en Disney Parijs zouden gaan, hij vond het geweldig...:D Maar dat was niet de reis die we gingen maken. Ik heb door middel van allemaal cadeautjes/tips en uiteindelijk een filmpje laten zien waar we heen gaan...:D
http://www.youtube.com/watch?v=5cqMpB9AYh8&feature=youtu.be

Schil
21-01-13, 18:02
Leuk gedaan , top gemaakt hoor !

hylke
21-01-13, 18:08
Wat ontzettend leuk dat je dit voor je man hebt gedaan!! Echt superlief ;-) Ik genoten van je filmpje en gelachen om je bloopers ;-) Heeeeel veel plezier alvast!!

damian08
21-01-13, 19:03
Dank je wel voor jullie reacties.. ja die bloopers hihi, ik ben eigenlijk anti camera , maar moest er toch aan geloven. Heb er zelf ook erg om gelachen hoor, het ging echt vaak mis. We zijn de weken echt af aan het tellen hier, af en toe nog even het filmpje kijken en flink het forum doorspitten naar info, dat is voor mij echt voorpret!

Lannie
21-01-13, 19:28
Super leuk gedaan!

Ritchie
21-01-13, 20:00
Wat een origineel leuk idee hoor !!!! Toppie gedaan !!!

Esther2013
21-01-13, 20:03
Heel leuk gedaan! We vonden vooral het-koekje-voeren-aan-de-hond-en-zelf-nog-het-koekje-opeten actie errrug leuk :)
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen en of je ook een blog hebt? Gr Esther

damian08
21-01-13, 20:06
Ik zit er wel over te denken om een blog bij te houden, maar moet me daar even in verdiepen want heb zoiets nog nooit gedaan en moet dat weer even uitvogelen. Maar het lijkt me wel errug leuk om te doen. En @Esther2013: Ik kreeg de jongste niet stil zonder een koekje maar hij gaf inderdaad het koekje elke keer aan de hond, het is maar goed dat Jayden zijn prikjes krijg :o

S@skia
21-01-13, 20:08
Echt heel goed gedaan!! Complimenten dat zou niets voor mij zijn zo'n mooie film in elkaar steken, top.
Wat was de reactie van je man eigenlijk?

damian08
21-01-13, 20:38
Nou..de film in elkaar zetten lukte mij ook niet hoor ;) Ik heb alles wel uitgezocht qua filmpjes en muziek maar heb het door een vriend laten maken. De reactie was echt super, hij had het totaal niet verwacht en hij vond het het mooiste cadeau wat hij ooit gehad heeft. Hij is zelf ook helemaal Florida gek, dus die verrassing zat wel goed. Heb ook een filmpje van zijn reactie, maar dat filmpje duurt wel erg lang en daar staat dan ook nog alle hint/cadeau's uitpakken op.. en heel vaak kom ik er doorheen met : Nee Jayden niet doen, Damian laat dat nou.. nee Jayden, nee Damian.. dat bespaar ik jullie wel ;)

Cara
21-01-13, 20:45
Super gedaan!

rogzwanenburg
21-01-13, 20:55
Wauh dat is nog eens een super leuke verrassing!
Complimenten voor het maken van het filmpje, heel leuk gedaan!
Had ook nog wel graag zijn reactie willen zien!

Piggy
21-01-13, 21:00
Wat een prachtige verrassing en ook wel heel leuk dat jullie nu met zn vieren naar de vakantie toe kunnen leven! Ik ben ook benieuwd naar de film met zijn reactie!

hylke
21-01-13, 22:20
Kan je die handige vriend niet even de reactie van je man eruit laten knippen ;)

mickmak
22-01-13, 08:14
Super gaaf gedaan en origineel.
Ik weet nog dat je aan iemand anders vroeg waar ze dat begin stukje (van amsterdam naar Miami) vandaan hebben.
Nu zie ik dat je het gevonden hebt.
Kan je vertellen waar?

Alvast veel plezier in Florida.

Patrick
22-01-13, 11:45
In IMovie zit een optie waar je dat mee kan maken.

Leuke verrassing!

damian08
22-01-13, 11:50
Klopt dat programma had die jongen ook gebruikt.. Ik zal toch eens kijken of ik het filmpje wat korter kan maken zodat ik hem hier ook kan plaatsen :) Bedankt voor jullie leuke reacties!

Dr. Phlox
22-01-13, 13:32
Leuk gemaakt.
Grz
Ton

ferret
22-01-13, 23:44
Petje af, hoor!! En ook ik ben erg nieuwsgierig naar het gezicht van je man. Ik kan me goed voorstellen dat hij erg blij verrast was. Zo'n verrassing wil ik ook wel.

j@cintha
23-01-13, 18:45
Wow wat ongelofelijk leuk gedaan! Wij hebben met kerst een presentatie gemaakt voor de kinderen als verassing voor de komende zomer en dachten daar origineel mee te zijn....
Onze presentatie is peanuts hierbij..:rolleyes:
Heel veel plezier deze reis

denny
23-01-13, 18:59
ik doe het je niet na hoor, heel erg leuk gedaan!
Wat een mooie trip gaan jullie maken.

damian08
24-01-13, 10:47
@ J@cintha, ieder zijn verrassing is altijd super. Heb je er geen filmpje van gemaakt toevallig?

Chanti
19-02-13, 23:03
Wow wat leuk!!! Heb je het hem al laten zien? En hoe reageerde hij?

belgske
28-02-13, 14:31
wat geweldig om op zo'n manier iemand te verrassen.... zo'n verrassing zou ik ook wel willen :D