PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema ivar: NY-Washington-Orlando 2013



ivar
20-01-13, 17:26
Hallo allemaal, we staan op het punt te boeken. We gaan eerst naar New York voor 4 nachten en dan met de trein naar washington 3 nachten. Dan vliegen naar Orlando waar we voor 12 nachten een villa hebben gehuurd en een standard SUV. dit alles voor rond de 8500 euro. met 4 personen. 2 volw en 2 kids ( 16en 14). Wat denken jullie is het bedrag een beetje redelijk en kwa auto groot genoeg?
In new York en washington hebben we 2x2 pers kamers.

Gr Ivar

oma van tijn
20-01-13, 17:50
Beste Ivar, geweldig heerlijk toch zo'n vakantie in het vooruitzicht. Voor wat betreft de kamers wij hebben met onze kinderen ook wel eens 1 kamer geboekt twee zeer grote bedden.. een standaard SUV voor 4 personen, groot genoeg.. of 8.500 redelijk is. Geen idee wij vliegen op 12 juni naar orlando en komen 14 juli terug hebben een villa gehuurd maar nog geen auto wel al gekeken en zijn: vlucht en villa 3200 euro kwijt.

trails
20-01-13, 17:54
Geweldig toch!
Wij hebben vorig jaar ook Florida gecombineerd met New York. In NY hadden we een suite met 2 slaapkamers (Best Western Hospitality House) wat ons zéér goed was bevallen.

Hans uit Koekelare
20-01-13, 20:26
Voor 4 personen voor die reis vind ik dat het zeker redelijk is, NY en Washington is zeker duur te noemen qua accomodatie dus valt wel mee.

ivar
20-01-13, 20:33
Dacht ik ook wel eigenlijk. We gaan boeken ( ws) bij nova vakantiereizen ( usa travel) hier mensen ervaring mee? Scheelde wel een hoop met bv Kuoni. In NY zitten in New Yorker hotel staat ook goed bekend.
2 Jaar geleden zijn we ook al in florida geweest. Toen eerst villa en toen door naar Miami en Key west. Maar het lekker relaxen in de villa is zo goed bevallen dat we het nu als afsluiter doen. Nu alleen kijken welke parken we gaan doen. 2 jaar gelden univeral gedaan.. Dus jaaa... disney denk ik.
en we willen die direntuin bezoeken waar je met banden in een rivier drijft. Welke was dat ook al weer?

Njit
20-01-13, 21:13
Dierentuin met banden? Ik denk dat je Busch Gardens bedoelt met de Rhino Rally. Maar dat waterstuk is al al een tijdje gesloten (sinds mei 2010).

ivar
21-01-13, 16:52
nee die bedoel ik volgens mij niet. Een dierenpark volgens mij. Waar je banden moet huren en zo mee kan laten voeren over rivier

Esther2013
21-01-13, 19:04
Kelly park?

ivar
22-01-13, 22:42
Zou kunnen?