PDA

Bekijk Volledige Versie : Foutmelding



Eric
09-03-06, 22:11
Ik heb sinds enige tijd een probleem, dat zich alleen voordoet op dit forum, niet op andere.
Ik log altijd in op de pagina met nieuwe berichten, die ik dan een voor een aanklik.
Na gelezen te hebbem, gebruik ik de vorige knop links boven.
Tot zover geen probleem.
De laatste tijd echter, als ik een stuk of 6 a 7 pagina's heb gelezen, en ik druk op vorige krijg ik de volgende melding:

De XML-pagina kan niet worden weergegeven
Kan XML-invoer niet lezen met opmaakmodel XSL. Herstel de fout en klik vervolgens op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.


--------------------------------------------------------------------------------

Eindlabel head komt niet overeen met beginlabel meta. Fout bij het verwerken van bron http://www.floridaforum.nl/viewtopic....

</head>

En dan kan ik niet meer terug naar het forum, ik moet de site afsluiten en opnieuw opstarten.
Dit zou niet zo erg zijn, als ik dan niet mijn "ongelezen berichten" kwijt was.
Wie o wie heeft de oplossing?
Liefst in begrijpelijk Nederlands, ik ben niet zo'n techneut.
Eric

Njit
09-03-06, 22:38
Het lijkt erop of de pagina te traag laad waardoor je maar de helft binnenkrijgt. Ik heb af en toe ook dat het forum hapert op de Google Adsense advertenties..

paula
10-03-06, 12:04
Martijn, ik heb ook zo een soort probleempje gehad gisteren, wel van een andere aard maar misschien heeft het ook wel met het probleem van Eric te maken, dus zal ik het hier maar gelijk even vragen.
Klopt het dat als je ingelogd bent en dan bv. een kwartiertje niets "doet" op het forum je vanzelf wordt uitgelogd?
Ik had dus een heeeeeel lang verhaal geschreven op "plaats reactie", had het al kort proberen te houden en geloof ik een half uur over gedaan en nagedacht hoe ik dat allemaal kon opschrijven, toen een kwartiertje even weggeweest maar wel de laptop aan laten staan, na dat kwartier nog even doorgelezen en toen op de ok-knop gedrukt, toen kreeg ik een bericht dat ik me zelf in moest loggen, nou je begrijpt het al, het hele bericht verdwenen. Eerst een half uur zitten blazen, fu---, shi---en etc.
Toen ik mezelf weer een beetje in de hand had, besloot ik maar om het morgen(dus vandaag) nog maar een keer te proberen.
Is dit een foutje van mijn laptop of is dit gewoon? (over techneuten gesproken).
gr. Paula

Njit
10-03-06, 12:23
Normaal gesproken wordt je niet uitgelogged. Het heeft met cookies te maken. Als die niet opgeslagen worden dan worden ipv daarvan Sessies gebruikt. En deze hebben denk ik wel een timeout...

Waarom de cookies niet opgeslagen worden kan allerlei oorzaken hebben. Sommige firewalls blocken deze ook..

paula
10-03-06, 12:59
Ik zal het bericht dus in het vervolg maar gelijk plaatsen en niet meer even weglopen, dit om grote frustraties te voorkomen.
Paula :evil:

pascalbrouwers
10-03-06, 19:40
Sinds gisteren heb ik problemen met het laden van pagina's.
Als ik berichten wil lezen, duurt dit ongeveer 2 minuten voordat de pagina geladen is.
Als ik vervolgens commentaar wil geven op een reeds bestaand bericht duurt dit ook +/- 2minuten voordat dit te voorschijn komt.

Ik dacht eerst dat dit aan mijn pc lag, echter ik heb mijn andere ook ladtop geprobeerd en weer hetzelfde.


Ligt dit nu aan mij :?: of is er iets is met het laden vh florida forum.
Wie kan mij hiermee helpen :cry:

hopend dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes,
Pascal

Njit
10-03-06, 19:43
Sinds gisteren heb ik problemen met het laden van pagina's.
Als ik berichten wil lezen, duurt dit ongeveer 2 minuten voordat de pagina geladen is.
Als ik vervolgens commentaar wil geven op een reeds bestaand bericht duurt dit ook +/- 2minuten voordat dit te voorschijn komt.

Dit heb ik ook. Er staat dan iets te laden van google-analytics.com...

Daniel
10-03-06, 19:49
Klopt... Google-analytics zijn de gratis webstatistieken van google. Ik vermoed dat ze wat probleempjes hebben en hoop dat ze het snel oplossen. Ik merk het ook bij andere sites; het lijkt dus niet te liggen aan het forum of de provider...

Daniel