PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema suus188: Orlando-Miami, zomer 2013



suus188
12-01-13, 16:04
Hallo allemaal,
ik ga met mijn schoonouders en de rest van hun familie ( totaal met 15 man wv 7kinderen leeftijd dan 7,9,13,14,15,16 en 17) over 2 en een half jaar( ja we zijn lekker optijd) drie weken overzee's om de trouwdag(dan 40 jaar) van mijn schoonouders te vieren, we hebben een route samengesteld en dacht : laat ik het aan de floridafielen op het web vragen wat ze ervan vinden!

dag 1: vliegreis met arkefly naar orlando, we huren daar 3 auto's en hebben daar 5 dagen de tijd in de villa's van orlando private select homes te genieten van de parken etc
dag 6:1 nacht St. Augustine in het holiday isle oceanfront resort ( incl trolleytour St. Augustins)
Dag 7:1 nacht cocoa beach in four points by sheraton cocoa ( langs daytona beach , onderweg naar Kennedy center)
dag 8:1 nacht in crystal river in the plantation on crystal river( Incl met manatees zwemmen)
dag 9:3 nachten op capties island
dag 12:2 nachten in key islamorada ( incl sunset cruise)
dag 14:1 nacht in key west in het inn at key west
dag 15:4 nachten in Miami beach in het dorchester hotel incl art deco segway bike and rol excursie en natuurlijk staat hier een bezoek aan sawgrass mills gepland
dag 19: naar huis

Wat vinden jullie van de route? Graag hoor ik nog tips wat we niet mogen missen!

Groetjes Suus

Alain1982
17-01-13, 13:29
Dorchester Hotel is een echte afknapper geweest voor ons. Ik wil niet negatief zijn maar als je daar nog een alternatief voor kan bedenken, zou ik dat echt aanraden.
Super vochtige kamers met schimmelvorming, ontbijt karig enz. enz.
Lokatie is overigens wel goed maar je hebt betere hotels qua prijs/kwaliteit. En aangezien je er toch 4 nachten moet slapen..

suus188
17-01-13, 15:36
Beste alain1982,

bedankt voor de tip!
Ik ga zeker voor een ander hotel kijken!