PDA

Bekijk Volledige Versie : United States Astronaut Hall of Fame



FloridaVerslaafde
11-01-13, 15:36
Dit jaar wil ik wel weer na Kennedy Space Center, ben er al jaren niet geweest. Je mag, binnen 7 dagen, terug komen voor een gratis bezoek aan de United States Astronaut Hall of Fame. Dat hebben wij eigenlijk nooit gedaan. Wie wel ? En wat was jullie ervaring ?

Groetjes,
Walter :cool:

hannie
11-01-13, 16:11
Wij zijn 2 weken geleden in de Astronaut Hall off fame geweest(zie blog) Wij waren er ook nooit eerder geweest., en zijn nu aansluitend op het bezoek aan KSC geweest. Ik zou er niet helemaal voor terug komen als ik in Orlando zat. Maar het was erg interessant om er een uurtje of twee door rond te kijken. De hele ruimtevaart vanaf het begin wordt in beeld gebracht.

FloridaVerslaafde
12-01-13, 12:04
Bedankt Hannie. Leuk blog trouwens.....

JKG
18-01-13, 20:57
Voorheen kon je ook nog een 2e dag bij KSC zelf naar binnen. En gratis parkeren bij KSC... dat is nu toch wel anders.

EvelineD
20-01-13, 11:59
In 2011 zijn we na ons bezoek aan KSC ook tot aan de Astronaut Hall of Fame geweest.
En wij vonden het zeer zeker eens de moeite om te zien,maar we zouden er niet express voor terugkeren.
Wij hebben toen ook meteen de parking overgestoken en een bezoekje gebracht aan de Police Hall of Fame and Museum.
Wat ook heel erg interessant was en de moeite om eens binnen te gaan!!!