PDA

Bekijk Volledige Versie : Central Florida Zoo & Botanical Gardens of Tampa Zoo



FloridaVerslaafde
11-01-13, 13:52
Wij willen graag een "gewone" dierentuin bezoeken tijdens onze vakantie. Vele van jullie zouden Animal Kingdom aanraden maar daar zijn wij al geweest en willen het dit keer "klein" houden.
Nou is de keuze gevallen op Central Florida Zoo and Botanical Gardens of Tampa Zoo. Heeft één van jullie al eens een bezoek gebracht aan deze dierentuinen en wat is jullie ervaring of wat raden jullie aan ?

Groetjes,

Walter :cool:

FloridaVerslaafde
11-01-13, 14:31
Je hebt helemaal gelijk. En ook ik vind AK geen dierentuin, maar toch had ik laatst een discussie met iemand die maar vol bleef houden dat AK de beste en mooiste dierentuin ter wereld was. (ben op een gegeven moment maar ergens anders gaan zitten want het was een eindeloze discussie)

Mushu
11-01-13, 19:41
Toen AK net open was gebruikte ze in hun promotie materiaal het 'woord' nahtazu. Als je het even oefent spreek je het uit als not a zoo. Duzzz.... Lijkt me duidelijk wat Disney er zelf van vindt!

FloridaVerslaafde
15-01-13, 15:30
Niemand ervaring dus met deze dierentuinen ?

Njit
15-01-13, 15:34
Misschien heb je hier wat aan: http://zoo.findthebest.com/d/d/Florida (hoewel ze daar Busch Gardens ook een Zoo vinden ;) )

FloridaVerslaafde
15-01-13, 15:40
Tripadvisor geeft ook hele goede recensies voor beide dierentuinen, maar had gehoopt dat er forum leden iets er over te zeggen hadden.

Marita
15-01-13, 17:25
FloridaVerslaafde,

bedoel je met Tampa Zoo de Lowrypark Zoo in Tampa?

Als je deze bedoelt is dat een hele leuke dierentuin. We zijn er dit vorig jaar geweest en dit jaar op verzoek van de kinderen weer. Het is een echte dierentuin zonder spectaculaire attractie's. En omdat deze voor de touristen een beetje uit de slag ligt vermoed ik is het er ook niet zo druk. We zijn vorig jaar in augustus geweest en dit jaar in december en beide keren hebben we alles op ons gemak kunnen bekijken. We zijn wel nog nooit in Busch Gardens of Florida central zoo geweest dus vergelijken kunnen we niet maar als je het klein wil houden is dit een hele leuke dierentuin.

Marita

FloridaVerslaafde
15-01-13, 19:20
Hallo Marita,

Bedankt voor je reactie. Daar kan ik wat mee.

Groetjes,
Walter :cool: / FloridaVerslaafde