PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Byppie: 18 dagen Orlando - Orlando juli 2013



Byppie
10-01-13, 19:42
Ha,

Als gezin willen we 18 dagen naar Florida. Zelf zijn manlief en ik er er.rug lang geleden op huwelijksreis geweest (concreet: in 1995, toen je nog met water in het vliegtuig kon, de nl supermarkten nog klein waren en ik nog slank was), en nu willen we de kids (zoonlief = dan 14, dochterlief 11) meenemen. Omdat ik een hekel heb aan overstappen op vliegvelden vliegen we rechtstreeks - dus met Arkefly. Onze planning ziet er als volgt uit:
03 juli vlucht op Orlando en 6 nachten Orlando. In elk geval een disney park, Seaworld en Island of Adventure (want pubers...). Er loopt een discussie over discovery cove, over shoppen, blue man groep enzovoort.
09 juli 1 nacht Crystal River. Je schijnt tussen de manatee's te kunnen kayakken. Iemand ervaring? En is dit te doen op de dag voor we aankomen in crystal river, of juist op de vertrekdag.
10 juli 1 nacht Clearwater. Bush Gardens. Misschien een baseballwedstrijd (is dat leuk met pubers), strand
11 juli 2 nachten Naples. Strand, sanibel?. Is dit een plek om te golfsurfen?
13 juli 2 nachten Miami beach. OP de heenreis een stuk van de everglades. Shoppen. ?
15 juli 1 nacht Key West. Het enige wat ik hier nog van weet is dat je er dronken kunt worden op een sundowncruisecatamaran. Er is vast meer te doen, zoals fietsen. Iemand een aanvulling?
16 juli 2 nachten Duck Key. SNorkelen/ kite surfen?
18 juli 1 nacht Cocoa Beach. Is dit een handig moment om kennedy space center te bezoeken?
19 juli: vlucht om half 4. Of kunnen we hiervoor nog space center.

De interesses van de pubers: stoere dingen (ziplinen, kite surfen, golfsurfen, achtbanen). De interesses van de ouders: leuke dingen (ziplinen, natuur, samen dingen doen).
De vragen heb ik al in de tekst erbij staan. Natuurlijk heb ik al heel veel gevonden op deze website, maar jullie hebben vast nog wel aanvullingen. Dan zal ik zorgen dat in juli familiemaas.waarbenjij.nu ook een verslag van deze reis bevat.
Alvast bedankt!
BY

remon
10-01-13, 21:46
Ik weet niet of je veel zeekoeen tegen gaat komen rond die tijd , volgens mij zijn de meeste richting zee dan , weet het niet zeker hoor.
Als de kinderen iets stoers willen doen , moeten ze gaan delta vliegen , dat kan op de Wallaby ranch ( www.wallaby.com )
Voor filmpje http://www.youtube.com/watch?v=YJExZ9-kgPw

marijke8
11-01-13, 21:28
Golf surfen zou ik aan de Atlantische Oceaan doen. Goed te doen bij Cocoa Beach, planken te huur bij Ron Jon's surfshop

Byppie
12-01-13, 10:26
Misschien dat de pubers deltavliegen leuk vinden... Ben bang dat deze ma daar anders over denkt. Surfen op cocoa beach, dat is zeker een goede. Dat zou dan wel vroeg vertrekken uit duck key worden, om in de middag te surfen.

remon
12-01-13, 12:02
Gewoon doen dat deltavliegen , ultieme adrenaline-kick