PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Esther2013: Rondreis Florida 28/7-18/8 2013



Esther2013
08-01-13, 22:36
Aankomende zomer ga ik met mijn man en kinderen (9+7) voor het eerst naar Florida! Dit vanwege ons 10 jarig jubileum (2nd Honeymoon zeg maar:rolleyes:). Na aanmelding op dit forum en veel gelezen en gevraagd te hebben, is dit ons reisschema:

Dag 1 Aankomst Düsseldorf (overnachting Van der Valk Düsseldorf)
Dag 2 Vertrek Düsseldorf - Miami, auto ophalen en overnachting in Miami
Dag 3 Vertrek Miami - Orlando, aankomst in villa Country Creek
Dag 4 Rustdag; boodschappen, zwemmen, relaxen, 's avonds Downtown?
Dag 5 Dagje Seaworld of Aquatica
Dag 6 Rustdag; bezoek Mall, zwemmen, relaxen, avondshow Seaworld?
Dag 7 Dagje Legoland
Dag 8 Rustdag; bezoek Mall / State Park, zwemmen, relaxen
Dag 9 Dagje Kennedy Space Center
Dag 10 Rustdag of halve dag Seaworld / Aquatica / State Park
Dag 11 Dagje Seaworld of Aquatica
Dag 12 Rustdag; bezoek Mall / State Park, zwemmen, relaxen, avondshow?
Dag 13 Alles wat we nog niet gedaan hebben of nog een keer willen doen!!??
Dag 14 Vertrek uit villa naar Gulf Coast (Clearwater/St Pete's Beach), strand
Dag 15 Dagje Busch Garden of Adventure Island
Dag 16 Dagje strand
Dag 17 Dagje Busch Garden of Adventure Island
Dag 18 Vertrek richting Naples / Everglades
Dag 19 Vertrek richting Everglades / Key Largo
Dag 20 Verblijf op Keys (Key Largo / Duck Key)
Dag 21 Zwemmen met dolfijnen op Key Largo
Dag 22 Vertrek Key Largo naar Miami, strand
Dag 23 Ochtendje strand, auto inleveren, vertrek Miami naar Dusseldorf
Dag 24 Aankomst Düsseldorf

Het meeste is geboekt: vliegtickets bij Airberlin (rechtstreeks), auto bij Hertz (33% korting), villa Orlando via Homeaway.
We hebben jaarpassen voor SesamePlace, dus we kunnen onbeperkt in Seaworld, Busch, Aquatica en Adventure Island.
Legoland boeken we voor 31 maart (1 kind gratis bij 1 betalende volwassene) en KSC komt later wel.
We zijn nog op zoek naar leuke accommodaties aan de kust, maar denken aan Dolphin Beach Resort of Outrigger Beach Resort.
Op Key Largo denken we aan Lime Tree of Hawks Cay op Duck Key.

Vind je het leuk om ons te volgen? Kijk dan op onze blog: sloofjes-naar-florida.blogspot.nl en laat een berichtje achter.

Sunshine State
09-01-13, 00:00
Dat wordt in ieder geval een onwijs leuke trip !!
Ik vind dat jullie ook lekker wat rustdagen hebben ingepast... hoewel tegen een uur of twee a drie zal het wel gaan borrelen om wat te gaan doen :rolleyes:

Nog heel veel voorpret !!
En.. natuurlijk gaan we jullie blog volgen !!

Frans45
09-01-13, 21:37
Mooi en rustig programma.
Het blog ziet er netjes uit en heb mij ook aangemeld.

Esther2013
25-01-13, 19:36
Even nog een update: we gaan onverwachts in de krokusvakantie een week naar Las Vegas...!!!

Reisschema: 7 dagen GENIETEN

zie onze blog: sloofjes-naar-florida.blogspot.nl

pixiedust
25-01-13, 19:45
Gaaf! Las Vegas! Heel veel plezier...ga je de blog daar ook bijhouden? Kunnen wij jullie vanuit Florida volgen :)

Esther2013
25-01-13, 19:55
Dat is wel de bedoeling, ook als oefening voor de zomer :)

Ta2 Gerrit
25-01-13, 23:01
Even nog een update: we gaan onverwachts in de krokusvakantie een week naar Las Vegas...!!!

Reisschema: 7 dagen GENIETEN

zie onze blog: sloofjes-naar-florida.blogspot.nl

Bah wat erg :p
Er is daar helemaal niks te beleven, volgens mij:cool:

pbl
28-01-13, 15:49
Wat een leuk "tussendoortje" ! Goed bezig !

Hans uit Koekelare
28-01-13, 16:01
Dat is toppie zeg, mooi !

Esther2013
13-02-13, 23:37
Vandaag een aangepast reisschema op blog geplaatst, doordat we nu een paar hotelletjes geboekt hebben:

Dag 1 Aankomst Duesseldorf, overnachting vd Valk Duesseldorf
Dag 2 Vertrek Duesseldorf - Miami, auto ophalen en overnachting in Miami Beach Hotel
Dag 3 Vertrek Miami - Orlando, aankomst in villa Country Creek
Dag 4 Boodschappen, zwemmen, lekker relaxen, avondshow Seaworld?
Dag 5 Dagje Seaworld of Aquatica
Dag 6 Bezoek Mall, zwemmen, lekker relaxen, 's avonds Downtown Disney?
Dag 7 Dagje Legoland
Dag 8 Bezoek Mall / State Park, zwemmen, lekker relaxen, avondshow Seaworld?
Dag 9 Dagje Kennedy Space Center
Dag 10 Bezoek Mall / State Park, zwemmen, lekker relaxen, 's avonds Downtown Disney?
Dag 11 Dagje Seaworld of Aquatica
Dag 12 Bezoek Mall / State Park, zwemmen, lekker relaxen
Dag 13 Alles wat we nog niet gedaan hebben of nog een keer willen doen!!??
Dag 14 Vertrek uit villa, dagje Busch Garden Tampa, overnachting North Redington Beach
Dag 15 Dagje strand, boottocht?
Dag 16 Vertrek North Redington, via Sarasota/Venice naar Sanibel Island, Seaside Inn
Dag 17 Dagje strand / Fort Myers
Dag 18 Dagje strand / Captiva
Dag 19 Vertrek Sanibel Island, via Naples naar Everglades of door naar Key Largo
Dag 20 Vertrek Everglades / Key Largo naar Marathon/Long Key
Dag 21 Bezoek Dolphin Research Centre op Marathon (Play with the Dolphin)
Dag 22 Bezoek Key West of al vertrek naar Miami Beach?
Dag 23 Retour Miami of ochtendje strand Miami, auto inleveren, vertrek 16:00 naar Duesseldorf
Dag 24 Aankomst Duesseldorf en terug naar huis....

Nu gaan we ons even concentreren op het tussendoortje (Las Vegas) en daarna de laatste overnachtingen en tickets voor Florida boeken. Leuk als je meeleest en een berichtje achterlaat,

gr Esther

Esther2013
19-03-13, 21:37
Tussendoortje naar Las Vegas is geweest (zie blog) en nu gaan we weer helemaal back on topic.

Vanmiddag heb ik de laatste 4 dagen geboekt op Key Largo in een townhome, van waaruit we de Everglades, Dolfijnencentrum op Marathon, Bahia Honda State Park en Key West zullen bezoeken.

Als je de verdere aanloop wilt volgen of nog even wilt kijken hoe we het in LV gehad hebben kun je onze blog volgen en vinden we het nog steeds leuk als je een berichtje achter laat :) .

bestmayo
01-04-13, 19:43
Leuk Esther...meteen gekeken naar jullie lokatie op key largo...wij zijn ook nog op zoek maar voor 1 a 2 nachten en dat kan bijna nergens helaas.

bestmayo
01-04-13, 21:05
is het echt maar een uur rijden naar miami airport vanaf hier? Breng je me op een idee om misschien ook de laatste dagen op key largo door te brengen....

Esther2013
01-04-13, 21:57
Yep, op mapquest is het een uur en hiermee wordt ook geadverteerd. Miami trekt ons niet met kids van deze leeftijd dus willen we op Key Largo blijven en we vliegen pas in de middag terug, dus alle tijd om terug te rijden en in te leveren.
Ook veel keuze qua verblijf op Key Largo. We zijn erg blij met onze vondst. Succes!

bestmayo
04-04-13, 14:45
Bedankt esther......mail terug gekregen, en totaal zal t ons nog minder kosten dan het appartement in Miami.
Zeer waarschijnlijk gaan wij ook eindigen in Key Largo. Ook wij vliegen pas eind van de middag terug dus dan is het zeker een optie om vandaar uit te vertrekken. Kunenn we altijd nog een dag naar Miami. dat is wellicht ook genoeg met 2 kleine kids.

Esther2013
04-04-13, 19:37
Super! Ga je het zelfde boeken of heb je iets anders op het oog?

bestmayo
04-04-13, 19:42
http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p314711

Volgens mij dezelfde?! Had die nog niet eerder gezien, wel andere maar die waren duurder en/of contact met eigenaar verliep wat raar.

Esther2013
20-04-13, 22:14
Weer een update op blog: Legoland tickets geboekt met actiekorting (kids free).

In de voorjaarsvakantie hebben we een tussendoortje naar Zuid Frankrijk, dus als je het leuk vindt om ons daar te volgen, kun je je aanmelden op onze blog.

Daarna aftellen voor Florida, met nu nog 99 dagen te gaan!!

Esther2013
26-04-13, 14:34
Update blog voor een tussendoortje: weekje Camargue, Zuid Frankrijk.

Vanuit hier volg ik al FF leden die heerlijk naar the Sunshine State afreizen dit weekend of er al zijn!

Iedereen een hele fijne meivakantie (waar dan ook) toegewenst, groetjes!

Esther2013
04-05-13, 23:41
Staat weer een update op de blog van onze reis en aankomst naar tussendoortje....

bedankt voor alle leuke reacties so far, ben al weer een beetje opgeknapt, nog wel snot verkouden :(

Esther2013
24-05-13, 21:14
Inmiddels al weer lang en breed terug van ons tussendoortje en door het weer vreselijk toe aan de komende vakantie!
We zijn weer een paar blog updates verder, druk met Grouponnetjes scoren en het aftellen is begonnen:
nog 9 weken! :D

Esther2013
25-06-13, 18:19
Nog 4 weken en 4 dagen! :cool:

Het gaat al opschieten....gelukkig gaan veel Forumers ons voor, dus kan ik mijn hart ophalen aan al die leuke blogs!

pbl
26-06-13, 00:14
Heel herkenbaar, al die blogs lezen !
Wij moeten nog even wachten, 37 dagen om precies te zijn.

ronenivonne
26-06-13, 07:48
Het schiet toch op nu.........

Esther2013
29-07-13, 03:53
We zijn er!!! Dag 1 en 2 staan erop.
nu lekker slapen.....

Esther2013
31-07-13, 05:31
Dag 3 en 4 staan erop, morgen naar Aquatica!

Moolenschotjes
31-07-13, 22:08
We gaan mee lezen hoor.....

Esther2013
03-08-13, 15:03
Dag 5 t/m 7 staan er ook op met karten en Legoland.

De eerste week zit er op, maar gelukkig nog 2 volle te gaan.

Esther2013
07-08-13, 21:15
Dag 8 t/m 10 staan er ook op met KSC en uitrusten (ben een beetje grieperig).

We zijn op de helft en vertrekken vrijdag via Busch Garden naar de Gulf Coast.

Leuk dat jullie allemaal meelezen, ik denk dat we morgen al op 10.000 pageviews zitten (excl die van mezelf), dus dat is fantastisch!

Lelli Kelly
08-08-13, 16:25
Ook jullie blog lees ik elke dag met veel plezier mee! Erg leuk ! Nog veel plezier daar!

anjavromans
09-08-13, 13:15
Wat een leuke verslag en leuke foto's.Ik vind het ook altijd fijn om lekker te shoppen.. ff in de airco.. Nog veel plezier

bluedolph1n
09-08-13, 21:05
Een erg leuk verslag, fijne vakantie verder nog!

Esther2013
10-08-13, 15:12
Dag 11 t/m 14 staan ook online, inmiddels weg uit Orlando en aangekomen bij Double Tree North Redington Beach.

Gisteren bij aankomst regende en onweerde het heel hard, dus hopelijk hebben we vandaag een mooie stranddag.

Veel leesplezier, gr Esther

Moolenschotjes
10-08-13, 23:12
We gaan even bijlezen Esther...

Esther2013
16-08-13, 07:20
We zitten al weer op dag 20 nu op de Keys. Nog een paar dagen en dan moeten we weer naar huis. Neeeeeeeee!!
Leuk dat jullie met zovelen meelezen, gr vanuit een bewolkt Key Largo (Beetje last van Erin)!

Esther2013
18-08-13, 05:56
Onze laatste volle dag staat erop, morgen rijden we terug naar Miami om de auto in te leveren en om 15:55 vliegen we met AirBerlin terug naar Duesseldorf.
We hebben een hele leuke vakantie gehad en vonden het erg leuk dat zoveel Forumers ons gevolgd hebben via de blog.
Hopelijk gaan we volgend jaar weer, maar daar moet nog democratisch over gestemd worden.
Gr vanuit Key Largo

Esther2013
14-09-13, 22:30
Inmiddels een paar weken terug en nu als laatste the final chapter: the movie.
We hebben een paar uur film terug gebracht naar 10 min highlights.
Veel kijk plezier!


http://youtu.be/grO4Vklt8rk

Fleurida
14-09-13, 22:47
Leuk!! En nu heimwee?

Esther2013
14-09-13, 23:53
Bedankt Njit voor het toevoegen van de video!

Ja, heimwee naar de US, omdat we het een geweldig vakantieland vinden!!
Nu voorzichtig aan het kijken voor rondreis Southwest....

Moolenschotjes
15-09-13, 20:09
Leuke video Esther...

Esther2013
15-09-13, 20:32
Bedankt Nicole!
Ik heb gisteren en vanmorgen jullie ZW tour gelezen, mooi, maar erg vermoeiend lijkt ons...
Het uit de koffer leven en constant op pad, staat ons toch een beetje tegen.
Ook heb ik nog van andere Forumers de ZW tour gelezen, maar het zijn allemaal behoorlijke afstanden en LV en SF kennen wij al op ons duimpje, dus.......

We neigen toch weer naar Florida en dan een villa aan de kust, keuzes keuzes, nu nog wachten op mooie ticketprijzen!

Moolenschotjes
15-09-13, 21:21
Het is inderdaad veel reizen Esther, maar de natuur is er schitterend!
ZW tour is absoluut anders dan Florida en de reisafstanden naar mooie locaties zijn groter.
De dagindelingen hebben een stakke planning nodig.

Succes met het maken van keuzes... Stefan