PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Aggie: Cape Coral, Florida! 29/06 t/m 19/07 2013



aggie
08-01-13, 15:27
Nog steeds in een roes, maar we gaan weer!!! We hadden dit jaar het plan om met de caravan richting Frankrijk te reizen...maar toen zag ik de aanbieding van BA en was de keuze toch wel heel snel gemaakt, op naar Florida!!

Natuurlijk houd ik weer een blog bij en we vinden het leuk als er mensen met ons mee lezen en meeleven!!;)

Ons nieuwe blog: www.famcornelussen2013.blogspot.com

Groetjes van Aggie

Esther2013
08-01-13, 17:00
Ik heb me net aangemeld om te volgen, leuk! Villa ziet er mooi uit!

Emily
09-01-13, 16:15
Ik heb me ook aangemeld, sjieke villa hoor! Geneet van eur verkansie in Florida!

Hans uit Koekelare
09-01-13, 22:05
Dag Aggie,
Wij gaan je Blog volgen en we volgen ook letterlijk naar Cape Coral, maar 2 weken later dan jullie, op 13 juli. �� ����

Frans45
10-01-13, 12:16
Wij hebben ons ook aangemeld.

aggie
27-01-13, 16:20
Ik heb weer een update geplaatst, waarschijnlijk effe de laatste, omdat we eigenlijk al klaar zijn met de voorbereidingen! Alleen nog bedenken wat we met onze eigen auto doen, parkeerplaats bij Schiphol, overnachting met bijbehorende parkeergelegenheid of laten we ons brengen en halen door mijn broer, die dit heeft aangeboden?
Daar zullen we onze gedachten nog effe over laten gaan...komt wel in orde!!

aggie
21-03-13, 12:07
Yes, we zitten onder de 100 nachten, dus tijd voor weer wat leesvoer!! Enjoy!! :o

trails
21-03-13, 16:33
Lekker hoor!

aggie
09-05-13, 15:18
Ik heb weer een update geplaatst, voor wie het leuk vindt!! We hebben inmiddels de 50 dagen grens bereikt en dat is voor mij toch wel een mijlpaal...kan gewoon niet wachten! ;)

trails
09-05-13, 18:38
Oei Aggie, wat schiet het al lekker op voor jullie!! Ga nu snel je update lezen :D

Esther2013
09-05-13, 18:42
Joehoe aftellen!!
Het mooiste is als jullie gaan wij ook bijna mogen :)

aggie
23-05-13, 11:00
Hallo allemaal,

Na lang beraad heb ik gisteren het laatste bericht openbaar op mijn blog gezet. Ik ga over enkele dagen het blog privé maken, maar zou het toch leuk vinden om volgers te hebben. Het klinkt allemaal een beetje mysterieus, maar op het blog lees je de uitleg! Mocht je ons toch willen volgen, stuur me via een pb je emailadres en dan voeg ik je toe aan de mailinglijst.

Groetjes van Aggie :confused:

Kvanderdonk
23-05-13, 13:17
Hoi,

Begrijp ik best. Ik heb me als e-mail volger aangemeld en hoop dat ik mag meelezen. Ik geniet altijd van jullie belevenissen.

hannie
23-05-13, 17:41
Hoi Aggie, ik zal je een pb sturen met mijn email adres. Ik heb ook een puber hier die eigenlijk wil dat ik helemaal geen blog meer maak.
Toen ik zei dat ik dat wel ging doen kreeg ik te horen dat ik dan niet meer over hem mag schrijven en geen foto's van hem mag plaatsen!
Ik zat gister nog ff m'n oude blogs te bekijken toen waren opeens alle foto's verdwenen. Ben erachter gekomen dat dat komt door m'n in stelling op picasa. Daar had ik m'n foto's niet op openbaar staan. Dus ik weet niet of jij met picasa werkt , dan kan dat dus gebeuren.

aggie
24-05-13, 10:32
Hoi Hannie,

Nee, ik werk niet met picasa. Maar ik heb mijn oude blogs al gesloten, dus er verschijnen nu geen foto's meer op google. Maar om gehoor te geven aan de kids, ga ik het op deze manier doen. Dat 'vreemden' meelezen, vinden ze niet zo erg, maar dat plaats en klasgenoten dit zomaar kunne, gaat ze te ver!!
Bedankt voor je reactie!!

rarossel
24-05-13, 13:31
Ik heb hetzelfde "probleem" Aggie. Goede oplossing zo. Ga het zelf ook zo doen.
Moet het blog nog starten en bekijken hoe het werkt.
Zal je een pb sturen.
Groetjes Erika

Micktomar
25-05-13, 17:34
Ik snap het zeker, ik hield er altijd al rekening mee met het plaatsten van foto's van mijn kids, die van mezelf...daar zit toch nooit een "normale" tussen:D dus daar maak ik me al niet meer druk om Haha

twinmom1995
26-05-13, 23:21
Hallo Aggie,
Onze pubers wilden al vanaf het begin niet met foto's op het blog vandaar dat er bij ons zeer weinig foto's te vinden zijn waar wij zelf op staan.
Beetje flauw hoor want ze zetten op Facebook wel allerlei foto's.
Voor jullie is dit hopelijk de oplossing.
ik heb je inmiddels een pb gestuurd.

aggie
30-05-13, 21:21
Hallo luitjes,
Effe een vraagje voor degene die zich via de email hebben aangemeld voor mijn blog: werkt het? Krijgen jullie een mailtje bij een update? Ik heb het nl. niet in de gaten, maar omdat ik geen reacties krijg en zie dat er bijna niemand meer op mijn blog komt, lijkt het wel of het niet werkt? Dat zou wel heel erg jammer zijn en is absoluut niet de bedoeling natuurlijk!!
Ik vind het juist leuk dat er nog veel mensen zich hebben aangemeld!! Dank jullie wel daarvoor!!!!!!:o

mhagman
30-05-13, 21:26
Hoi Aggie,
Ik heb een bevestiging gekregen van de aanmelding maar nog niet van een update, nu even gekeken op je blog en deze updates hebben ik zeker niet ontvangen dus er gaat idd iets niet goed.
Mvg,
Mariska

Esther2013
30-05-13, 22:38
Ben ook bang dat het niet goed gaat :(
Wel de aanmelding ontvangen maar de updates erna niet meer.
Ik hoop dat je het opgelost krijgt! Succes!

trails
30-05-13, 22:53
Wij hebben niks ontvangen Aggie, kom ook niet meer op je blog. Of ik moet misschien van account wisselen. Nee, dat lukt ook niet.

aggie
31-05-13, 12:00
Ik ben erachter dat jullie moeten inloggen met een google-account. Geen idee hoe het werkt, maar ik heb mezelf toegevoegd op de lijst van volgers. Dat stond er in het mailtje bij het bevestigen. Of als je hebt gekozen voor de gast-optie, blijft het maar 30 dagen geldig en zou je opnieuw moeten aanvragen... poeh, ingewikkeld allemaal. Dit was niet de bedoeling!!
Ik ga me er verder in verdiepen en anders is het een echt prive-blog... Maar volgens mij krijgt inderdaad niemand een mailtje dat er een nieuwe update is geplaatst. Sorry!!:(

Esther2013
31-05-13, 12:42
Hi Aggie, ik kan nog wel op je blog komen, dus waarschijnlijk gaat dat wel goed, maar krijg ik gewoon geen melding als je iets nieuws plaatst?
Dus, ik check gewoon zelf af en toe je blog en dan komt het helemaal goed!!
Het gaat al opschieten voor jullie, spannend.

trails
31-05-13, 12:56
Ik ben erachter hoe het moet. Ik was gisteren onder een andere account ingelogd en klikken op "inloggen met andere account" werkte dus niet. Vandaag eerst met de goede account ingelogd en je blog geopend. Ging prima. Ook heb ik een berichtje achter gelaten en ik neem aan dat je die ook krijgt? Mooie foto trouwens, van dat strand!

aggie
31-05-13, 14:11
Super, het werkt Trails!! Bedankt voor jullie moeite, jij ook Esther!! Ik zal gewoon hier op het forum melden, als ik weer een update heb geplaatst, dan weten jullie het!! ;)

sonja
31-05-13, 15:27
Via je onderschrift probleemloos je blog geopend, ik volg via Google. Ik heb een berichtje op je blog achtergelaten.

aggie
31-05-13, 16:08
Dank je wel Sonja, fijn dat het wel werkt!!

Teleton
31-05-13, 20:17
Ik denk toch dat je even naar de instellingen moet kijken. Ik krijg bericht dat het blog alleen voor genodigden is. En ik krijg geen mailtje bij een nieuw bericht. Volgens mij heb ik me wel aangemeld om jullie te volgen....

Cindy1969
31-05-13, 20:32
Ik heb wel een bevestiging gehad dat ik aangemeld was, maar geen updates gekregen. Kan je blog wel gewoon openen via de link in je onderschrift. Zal vanavond even bijlezen!
Zet je blog gewoon even in mijn mapje favorieten "regelmatig checken", dan kom ik hem vanzelf weer tegen ;-)

Marita
31-05-13, 21:24
Ik heb wel een bevestiging gekregen 3 keer zelfs maar geen updates. Kan je blog wel openen maar er staan geen nieuwe verhalen op. Jammer

Hans uit Koekelare
31-05-13, 21:29
Hallo Aggie,

Wij geraken op je blog, maar we hebben ook geen mails gekregen over updates.
Ik ga nu even bijlezen op je blog.

aggie
31-05-13, 22:24
Ik denk toch dat je even naar de instellingen moet kijken. Ik krijg bericht dat het blog alleen voor genodigden is. En ik krijg geen mailtje bij een nieuw bericht. Volgens mij heb ik me wel aangemeld om jullie te volgen....

Hallo Ton,

Ik heb je nog effe een prive berichtje gestuurd....ik ben nog effe aan het worstelen met mijn blog en de instellingen!! :o

aggie
31-05-13, 22:27
Ik heb wel een bevestiging gekregen 3 keer zelfs maar geen updates. Kan je blog wel openen maar er staan geen nieuwe verhalen op. Jammer

Het is helaas niet in te stellen, dat jullie een mailtje krijgen bij een update, nu het blog niet meer helemaal openbaar is. Ik zal op het forum plaatsen als ik een update plaats. Dan moet je inloggen met je google-account om op het blog te komen, dacht ik!! Het is helaas een stuk ingewikkelder geworden, dat spijt me...:(

trails
01-06-13, 09:57
Aggie, we zetten gewoon ALLEMAAL je blog bij de favorieten en het is dan een kwestie van elke dag even aanklikken.
Bij ons verslag kan het ook niet dat mensen een bericht krijgen als er een update is omdat het geen blog is maar onze website. Als mensen kijken en reageren vinden we dat leuk maar in eerste instantie maken we ons verslag voor onszelf omdat we het leuk vinden om er héél lang van na te genieten. We printen de verslagen uit en lezen ze nog heel vaak. Ons laatste verslag is maar liefst een boek van 120 (!) pagina's geworden. Voor de volgende reis hebben we al 12 pagina's en we gaan pas over 8 maanden.
Dus... maak je niet te druk hoor. Diegenen die je willen volgen vinden je wel!!! :)

aggie
01-06-13, 15:59
Dank je wel Trails, dit had ik effe nodig...:o
Natuurlijk maak ik het in eerste instantie voor onszelf, maar vind de reacties ook altijd leuk. Ik heb ook al vier boeken van de vorige blogs en ook daar geniet ik lekker van na en voor...nu lees ik ze weer als aperitiefje, zeg maar!! :p

Groetjes van Aggie

trails
01-06-13, 18:24
.nu lees ik ze weer als aperitiefje, zeg maar!! :p


Ja, dat kennen we :up:

mickey
02-06-13, 11:31
Hoi Aggie, ik heb mij aangemeld voor je blog, maar krijg de melding dat ik niet kan inloggen omdat ik niet ben uitgenodigd?

charly
02-06-13, 13:25
Hier staat je blog al in de favorieten, en kijk ik regelmatig naar of er een up-date is. Begrijp wat je schrijft reacties krijgen op je blog is leuk, maar als je die niet op het blog kunt krijgen, krijg je ze hier wel op het forum!

aggie
02-06-13, 18:06
Hoi Mickey, stuur me effe een pb-tje met je emailadres, voeg ik je toe aan de lijst, dat moet ik nu bij mijn instellingen doen!! Dank je wel!

aggie
12-06-13, 14:19
Weer een update geplaatst!! Het gaat nu echt opschieten....:rolleyes:

aggie
27-06-13, 16:59
Nog een laatste update uit Nederland!! Florida here we come again!!

trails
27-06-13, 20:42
Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :d

j@cintha
27-06-13, 22:20
Ik wilde me aanmelden op je blog maar dat lukt niet..
Klopt dat? en anders wens ik je heel veel plezier!

Lier
28-06-13, 15:45
Lukt mij ook niet.. Toegang geweigerd?

Ebelix
28-06-13, 16:38
Dat was bij ook het geval. Ik kan het blog niet bereiken.

Esther2013
28-06-13, 16:44
Zie post #12
Aggie heeft haar blog afgeschermd op verzoek van haar kinderen.
Je kunt een PB sturen met je emailadres en dan kun je met een persoonlijke uitnodiging haar blog blijven volgen!
Succes!

Ebelix
28-06-13, 21:05
Esther, dank je wel. Aggie, veel plezier!

j@cintha
29-06-13, 00:25
Thanks Esther!

aggie
02-07-13, 16:55
Dank jullie wel, Esther jij ook, want heb door het drukke vakantie vieren niet meer op het forum gekeken!! Maar lieve mensen, ik vind het hartstikke leuk dat jullie ons willen volgen. Stuur me een pb-tje en ik voeg jullie graag toe!! Thanks! Degene die me al een pb hebben gestuurd zijn toegevoegd, mits het emailadres erbij stond.

Groetjes van Aggie:p

Esther2013
02-07-13, 19:56
Weer helemaal bijgelezen! Wat een mooie villa!

petrajessy
03-07-13, 21:13
Ik wil zo graag je blog lezen maar ben niet uitgenodigd :(

sonja
04-07-13, 09:21
Ik wil zo graag je blog lezen maar ben niet uitgenodigd :(

dit is het bericht dat Aggie eerder heeft geplaatst:

Hallo allemaal,

Na lang beraad heb ik gisteren het laatste bericht openbaar op mijn blog gezet. Ik ga over enkele dagen het blog privé maken, maar zou het toch leuk vinden om volgers te hebben. Het klinkt allemaal een beetje mysterieus, maar op het blog lees je de uitleg! Mocht je ons toch willen volgen, stuur me via een pb je emailadres en dan voeg ik je toe aan de mailinglijst.

Groetjes van Aggie :confused:

Snel mailtje sturen want ze heeft een heel leuk blog!

petrajessy
04-07-13, 23:22
Doe ik!! Bedankt!

aggie
11-07-13, 01:54
dit is het bericht dat Aggie eerder heeft geplaatst:

Hallo allemaal,

Na lang beraad heb ik gisteren het laatste bericht openbaar op mijn blog gezet. Ik ga over enkele dagen het blog privé maken, maar zou het toch leuk vinden om volgers te hebben. Het klinkt allemaal een beetje mysterieus, maar op het blog lees je de uitleg! Mocht je ons toch willen volgen, stuur me via een pb je emailadres en dan voeg ik je toe aan de mailinglijst.

Groetjes van Aggie :confused:

Snel mailtje sturen want ze heeft een heel leuk blog!

Dank je wel Sonja, leuk om te horen, dat je ons blog leuk vind!!
We genieten, dat staat vast!!