PDA

Bekijk Volledige Versie : MyMagic+ met MagicBand, FastPass+ en interactiviteit



Michael66
19-12-12, 10:36
Zag zojuist dit filmpje over een trial voor een nieuw fastpass systeem dat ze bij WDW willen invoeren.
Ben benieuwd of het werkt, ook in grote drukte. Ik vind het er wel goed uit zien.


http://youtu.be/cI4x3ZkMEB8

Ebelix
19-12-12, 11:10
Het duurt wel lang voor je iets hebt veranderd. Er moeten wel heel veel van die zuilen komen om de huidige fastpass te vervangen. Ik heb het idee dat dit een extra service wordt waarvoor je moet gaan betalen.

Dr. Phlox
19-12-12, 12:59
Ziet er goed uit. Je kan de hele dag al plannen. Maar vergt wel kunde en tijd.
Grz
Ton

chippie
19-12-12, 14:40
Ziet er zeker goed uit. Wat ik in eerste instantie zie, is dat je meer dan een fastpass kunt hebben. Op die manier kun je je hele dag inplannen. Lijkt mij een goede service, maar ben benieuwd of dit een extra service wordt die gratis is. ER staat niet voor niets fastpass+ op de kaart.

Ritchie
19-12-12, 15:59
Ziet er wel goed uit, alleen vind ik het een onnodige toevoeging.

Mushu
19-12-12, 18:00
Volgens mij blijft het gratis maar moet je wel vooraf je dag plannen (aangeven wanneer je in welke attractie gaat voor de fastpass). Is al even ah proefdraaien maar mij spreekt het niet heel erg aan vanwege dat vooraf plannen.

Ritchie
19-12-12, 20:29
Ik verwacht hele lange rijen bij dit nieuwe systeem, er staan zelfs nu vaak nog lange rijen bij het huidige systeem, en dat is toch wel heel simpel.

rolandino
20-12-12, 23:17
In deze tijd met Smartphones en WiFi in de parken heb je al die zuilen toch niet nodig? Een app maken is stukken goedkoper lijkt mij. Steeds meer telefoons kunnen NFC aan, en anders een QR code.

Denk dat dit systeem vooral handig is voor mensen die veel attracties willen doen, en de parken al wel kennen. Je mist hierdoor denk ik wel een stuk genieten van het park zelf.

chippie
11-01-13, 09:50
@meh1965; mooie link! Ik vind het wel wat hebben met het "gevaar" dat je het disney gevoel kwijt raakt. Dat valt ook te lezen in de reacties op het genoemde artikel. Toch denk ik dat het handig is, je maakt gewoon een mooie planning voor de verschillende attracties, zonder dat je moet "rennen" naar fastpass machines. Zeker in drukke periodes kan het een mooie toevoeging zijn. Maar je moet inderdaad niet vergeten te genieten van het park zelf, want Disney is meer dan alleen maar "rides".

Michael66
12-01-13, 00:27
Oftewel: "Like" de facebookpagina van het Florida Forum!

https://www.facebook.com/FloridaForum

Esther2013
12-01-13, 21:13
Michael, ik vind dat je echt veel tijd en energie stopt in leuke artikelen op Facebook te plaatsen en de aanbiedingen van Groupon volg ik ook...bedankt en complimenten :)

Michael66
24-01-13, 22:36
De Amerikaanse overheid heeft wat vragen bij m.n. de privacy-bewaking. En specifiek de privacy van kinderen.
Een uitgebreide brief met vragen is naar CEO Bob Iger gestuurd.

Zie http://markey.house.gov/sites/markey.house.gov/files/documents/Letter%20--%20Disney%20--%201-24-13.pdf