PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Moniquekruiningen (en Sterre)



moniquekruiningen
03-01-13, 10:40
Voor de 2e keer op dit forum want we gaan weer naar Florida.
Ik, Monique 44 en single moeder en Sterre, 12 jaar, zijn in Februari 2012 voor het eerst naar Florida geweest (Orlando)
13 dagen waren we er en we hebben genoten.
Vorige keer boekten we reis en hotel via Arke en bezochten we 7x Disney, 2x Sea World incl. concert vd Doobie Brothers, gingen we 1 dag naar Kelly Park en shopten we ons suf.

Steeds als we het over onze leukste vakantie ooit hebben, komen we bij deze reis uit.
Dit terwijl we al jaren met de tent kamperen in Frankrijk of Spanje, maar ook 5 sterren all inclusive Egypte hebben gedaan.
Wat Florida voor ons zo geweldig maakt, is dat we intensief met zijn 2tjes vakantie vieren. In Frankrijk of Spanje is dochterlief de hele dag de hort op met vriendjes en vriendinnetjes, wat natuurlijk super is voor haar. Maar moeders rest niet veel anders dan voor de tent of op t strand een boekje te lezen. Veel aansluiting heb je niet op campings waar toch vooral gezinnen zijn.. en voor dagtochtjes is Sterre dan niet zo in.. daarnaast ben ik het hele jaar ZOOO druk met mijn werk, dat ik Florida een verademing vind... zoo relaxed!! En de mensen zijn zo vriendelijk en altijd voor een praatje in.. NEP?? Het kan me niet schelen... als we in Nederland zo met elkaar om zouden gaan, zou het leven er een stuk vriendelijker uit zien..

Dit keer willen we het anders doen..geboekt zijn de reis 1-19/7 naar Tampa en de auto.. de invulling maakt deel uit van de voorpret (ook een fantastische bijkomstigheid van zo"n vakantie).. wordt vervolgd...

Cindy1969
03-01-13, 11:26
Welkom terug Monique! En Sterre.
Ben het helemaal met je eens. Ben in februari ook voor de eerste keer in Florida geweest, Orlando, en ga a.s. februari voor de 2e keer. Ben verkocht...
Reis dan wel in mijn uppie, maar ook mij is het goed bevallen. En ook ik vind de amerikanen zo ontzettend vriendelijk, een verademing met Nederland.
Fijn vooruitzicht hebben jullie, veel plezier met de voorpret!,

moniquekruiningen
03-01-13, 21:48
Zo de eerste 5 nachten heb ik ook geboekt.. zelfde motel als vorig jaar, voor ons goed genoeg toen, dus nu hopelijk ook, het Econo Lodge aan de International Drive in Orlando, (voor 160 euro incl.) GEEN GELD DUSSSS...
In Orlando beginnen we dus weer.. daarna wordt het echt spannend... onderweg boeken... ik wil vanuit Orlando richting Daytona Beach en dan zo de kust afzakken naar Miami, de Everglades en de Keys... maar de hotels die ik daar zie zijn aan de prijs. Zijn er anderen die ervaring hebben met ter plekke boeken? En hoe duur zijn de motels? Evt het binnenland in is geen probleem...
Ik word er hyper van merk ik....

Njit
04-01-13, 09:47
Miami en de Keys zijn dure plekken om te overnachten. Voor 1 nacht in Miami kun je 3 dagen in Orlando slapen.
Je zou ook plaatsen als Fort Lauderdale kunnen overwegen om te slapen.

Cara
04-01-13, 10:01
Je zou ook kunnen kijken naar een hotel in Floridacity.Van daaruit zijn de Keys en Miami goed te doen.Wij gaan naar Travellodge daar.

Njit
04-01-13, 10:09
Naar Miami wel, naar de Keys zou ik toch niet 'even' heen en weer gaan.

trails
04-01-13, 10:40
Homestead of Kendal zijn ook goedkoper.

moniquekruiningen
06-03-13, 21:52
Ons reisverslag to be, maar weer eens geupdate...http://ourtriptoflorida2013.blogspot.com/

S@skia
07-03-13, 08:47
Hey Monique, ik wilde een reactie achterlaten op je blog maar dat ging niet. Ook kan ik me niet aanmelden als volger (dat wil je misschien helemaal niet hahaha) kijk even bij mij dan zie je wat ik bedoel: http://gadetatflorida2013.blogspot.nl/

moniquekruiningen
07-03-13, 10:10
Hi Saskia, Ik weet het maar toen ik gisteravond mijn blog zo instelde dat men zich eerst moest aanmelden en ik dit vanaf een andere pc probeerde te doen, moesten mensen zich aan melden op googlemail, maar niet op mijn blog.. vermoed dus dat ik nog niet gevonden heb hoe het echt werkt... dit weekend maar eens wat tijd in stoppen, of is er iemand die mij snel uit de brand kan helpen...

aggie
07-03-13, 11:03
Mij is het wel gelukt Sas, om een reactie te plaatsen! Dus Monique, waar het probleem ligt weet ik niet!

moniquekruiningen
07-03-13, 20:34
Misschien zijn er nog meer mensen die een reactie willen plaatsen??

Esther2013
07-03-13, 21:16
Mij is het net gelukt, maar het kan zijn dat bij instellingen in je blog iets verkeerd staat ingevuld.
kijk maar bij:
instellingen
berichten en reacties
Wie kan reacties achterlaten?

aanvinken wat je wilt, bijv. Iedereen behalve Saskia :p Haha grapje

S@skia
07-03-13, 21:36
Mij is het net gelukt, maar het kan zijn dat bij instellingen in je blog iets verkeerd staat ingevuld.
kijk maar bij:
instellingen
berichten en reacties
Wie kan reacties achterlaten?

aanvinken wat je wilt, bijv. Iedereen behalve Saskia :p Haha grapje

hahaha en bedankt Esther, ben je toch net voor geweest. Het is gelukt :o

Cindy1969
07-03-13, 22:20
Ook een reactie geplaatst, en gelukt. Zo'n volg dingetje aan de zijkant zou idd wel handig zijn, anders raakt een blog bij mij uit zicht ;-)

moniquekruiningen
09-03-13, 16:24
Is er iemand die wil kijken of je je nu eerst moet aanmelden om mijn blog te mogen lezen??

aggie
09-03-13, 16:39
Ja, Monique, je kan niet meer gewoon op je blog komen. Je hebt bij de instellingen iets veranderd, je moet invullen dat je blog door iedereen gelezen mag worden!

aggie
09-03-13, 16:41
Als je je volgers wil toevoegen, moet je dit bij de gadgets invoegen, op de indelingen pagina. Aanklikken op gadget toevoegen en dan scrollen naar volgers toevoegen en dan op + drukken. Dan saven en dan staat het op je blog!

moniquekruiningen
09-03-13, 17:15
Thanks!!! Ik denk dat het gelukt is...

moniquekruiningen
09-03-13, 18:45
Heb m maar weer geupdate... eens zal ik toch wel uitgeschreven raken.. over de voorpret... al denk ik dat dat pas gebeurt als we in het vliegtuig zitten over 113 dagen!!!

Esther2013
09-03-13, 19:30
Monique, er gaat toch weer iets niet goed bij het plaatsen van een opmerking, je moet nu lid zijn van je blog, terwijl ik vd week wel een opmerking kon plaatsen?
Zie mijn opmerking #13, als je wilt dat iedereen een opmerking kan plaatsen...
Je kunt dit bij: Instellingen, Berichten en reacties bepalen...

S@skia
10-03-13, 10:55
Monique, er gaat toch weer iets niet goed bij het plaatsen van een opmerking, je moet nu lid zijn van je blog, terwijl ik vd week wel een opmerking kon plaatsen?
Zie mijn opmerking #13, als je wilt dat iedereen een opmerking kan plaatsen...
Je kunt dit bij: Instellingen, Berichten en reacties bepalen...

Tja Esther.......mij is het net wel gelukt hahahahahahaha :p

moniquekruiningen
10-03-13, 10:58
Na iedere opmerking, die ik uiteraard als hulp ervaar, stort ik mij meteen weer op het blog om zo snel mogelijk de aanpassingen door te voeren.... Ik dank jullie allemaal van harte! Ik waardeer de hulp enorm!

S@skia
10-03-13, 11:02
We zijn allemaal op die manier begonnen en vinden het fijn om geholpen te worden. Verder lezen we je verslag graag dus is het ook eigenbelang :o. Het is by the way ook gewoon heel leuk als mensen zich aanmelden op je blog!!

moniquekruiningen
11-03-13, 21:33
Ik kan niet meer ophouden, alweer een update!

Frans45
12-03-13, 14:35
Gewoon doorgaan:p

mineke
12-03-13, 16:02
Ik heb me ook net aangemeld om jullie te gaan volgen, dus ga maar lekker door met updaten, heerlijk hoor weer wat leesplezier erbij.
grtjes Mineke

Lannie
12-03-13, 18:37
Ik heb me ook aan gemeld. Goeie keuze het Palms Hotel!

moniquekruiningen
17-03-13, 20:40
Wat leuk om aan updates te schrijven, bijna net zo verslavend als Florida zelf... En wat is het ook geweldig om reacties te krijgen... ik ga voorlopig gewoon door hoor!

Esther2013
17-03-13, 21:11
En zo blijven we weer op de hoogte van elkaars doen en laten :)

ik zit nog even te wachten op een bevestiging van een mooie townhome huren op Key Largo voor 4 laatste nachten en dan komt er bij ons ook weer een mooie update uitrollen...

moniquekruiningen
03-06-13, 23:01
Eindelijk weer eens een update.. het wordt nu allemaal echt en komt dicht bij!!!

moniquekruiningen
25-06-13, 23:19
Minder dan een week te gaan.... en nog een update(je) http://ourtriptoflorida2013.blogspot.nl/

Lannie
26-06-13, 07:52
Ik heb me zojuist aangemeld om je te volgen! Fijne vakantie en heel veel plezier!

moniquekruiningen
27-06-13, 03:19
Dank je wel.. Leuk om volgers te hebben!

Bieg
27-06-13, 09:24
Hoi Monique, wij volgen je ook....tot je in Windermere bent :)

moniquekruiningen
27-06-13, 18:12
Yoehoeeee looking forward!!

moniquekruiningen
02-07-13, 13:03
Smooth is wat anders... Een nieuwe update, want we zijn er!

moniquekruiningen
12-07-13, 23:36
Een update, de zoveelste!

Lannie
13-07-13, 08:29
Je blog is hartstikke leuk om te lezen. Je schrijft op een leuke manier!! Clearwater is je laatste bestemming toch?

moniquekruiningen
15-07-13, 16:38
En weer een update!

Moolenschotjes
01-08-13, 12:42
Hoi Monique,

Zojuist je blog even gelezen.. wat een vakantie hebben jullie gehad.
Heb niet meer gelezen wat jullie ervaring was met de Blue Man Group?

Wij zijn nu twee weken terug en hebben het daar zo fantastisch gehad dat we al besloten hebben om in de zomer van 2014 terug te gaan.

moniquekruiningen
24-01-14, 23:45
Daar ben ik weer... Na onze carnavalsvakantie in 2012, onze reis Orlando-Miami-Key West-Miami-Clearwater in juli 2013. Vond ik het even welletjes.. Ik kwam moe gereden thuis... Na een vakantie met heel veel actie en te weinig rust momenten.. Achteraf is het een geweldige ervaring.. Maar die zomer was het uhh wel wat veel. Mijn dochter verteld dat we in 2014 NIET naar Florida gaan.. Ja hallo... Tot de eerste mensen alweer tickets kochten en wij ons afvroegen waar dan wel heen in 2014. Kamperen in Frankrijk of Spanje? Mwa... Uhm Maleisië mss Sterre? Ach mam dat kan later ook nog wel eens... Tja we vinden Florida toch echt de allerleukste vakantie bestemming. Dus daar gingen mijn plannen voor een nieuwe badkamer.. Onder het mom, dat Sterre nu (13) nog mee op vakantie gaat.. En over een paar jaar niet meer.. En die badkamer kan altijd nog.. En waar werk ik me anders het hele jaar de kolere voor...? En nu kan het nog... En en en ... Lang hoefden we niet na te denken.. Dit keer weer alleen Orlando.. In 2012 12 dagen, in 2013 5 dagen en nu 18 dagen.. En we hebben er zin in al moeten we nog toch augustus wachten.. In de tussenliggende tijd kan ik bekomen van de ticketprijzen, waar ik nooit meer over wil praten.. Maar geloof me ik ken mensen die voor de prijs van mijn tickets 3 weken naar zuid Europa op vakantie gaan... Vorig jaar gingen we in juli, maar ik moet de vakantie verdelen met de vader van Sterre en die had zo langzamerhand ook in de gaten gekregen dat juli goedkoper is dan augustus.. Zucht...
De rest volgt in ons reisverslag.. Of ik dit keer een blog ga bijhouden weet ik nog niet.. Maar 1 ding.. Orlando we will be back this year!

Esther2013
24-01-14, 23:51
Leuk Monique, toch weer heerlijk dat je kunt gaan met Sterre! Ennuh, doe maar bloggen, was hartstikke leuk vorig jaar!

bluedolph1n
25-01-14, 12:24
Leuk dat jullie weer gaan, succes met de voorbereidingen. :-)

moniquekruiningen
02-02-14, 17:29
Toch maar weer een BLOG begonnen... zie http://ourtriptoflorida2014.blogspot.nl/

nicolea
02-02-14, 17:54
Ook al zo gemakkelijk over te halen ! Ik ga meelezen

bluedolph1n
02-02-14, 19:23
Leuk, ik ga ook meelezen. :-)

Esther2013
02-02-14, 19:34
Leuk dat je weer blogt Monique, nu kunnen we weer met z'n allen gaan aftellen!