PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema xpsje: Februari 2013



xpsje
31-12-12, 14:17
Beste Orlando fans,

Wij (2 personen) gaan in februari naar Orlando.

We hebben:
Vliegreis
een economy auto (gaan toch niet veel rijden)
4 dagen toegang voor Disney
3 dagen toegang tot Universal Studios
10 overnachtingen WorldQuest Lake Buena Vista

voor 1620 per persoon in elkaar gezet, is dit een goede prijs?

Wij willen eigenlijk maar 1 of 2 dagen naar Disney, maar deze kaarten zijn relatief duur, verder willen we gewoon genieten van de zon en relaxen.

Wat vinden jullie van de reis en prijs? Hebben jullie misschien nog tips?

Hans uit Koekelare
31-12-12, 17:19
Ik vind het wel duur, maar ja dat is mijn mening!

chippie
31-12-12, 18:27
Je geeft aan dat je het al hebt, dus wat schiet je er mee op als je nu hoort dat het veel te duur is?
Maar even kort samengevat:
4 dagen disney komt op 201 euro p.p. by america estates.
3 dagen universal komt op circa 110 euro p.p. bij undercover tourist.
Een twee deurs economy car by alamo.nl komt in feb op ongeveer 277 euro (dus 138,50 p.p)
Op de site van world quest lake kom ik in februari voor 10 dagen op 1392 euro ( 696 p.p)
Tellen we bovenstaande bedragen op dan komen we uit op 1145,50 per persoon zonder vliegreis.
Voor de vliegreis heb je dus 1620 - 1145,50 = 474,50 over.
Dit is gewoon even snel bij elkaar ge-googled. Denk dat het een normale prijs is, maar het zal ongetwijfeld goedkoper/duurder kunnen. Blijkbaar vond je het op het moment van boeken een prima prijs anders had je het niet gedaan. Dus, lekker genieten van het idee dat je binnenkort naar Florida gaat.

xpsje
31-12-12, 20:06
Hey,

We hebben nog niet geboekt hoor! Maar als we nu een pakket in elkaar zetten voor bovenstaand dan zijn we dat bedrag kwijt. Eten etc zit er ook al bij in.


Ik was benieuwd wat jullie ervan vinden kwa prijs en of jullie het beter goedkoper kunnen...

Of misschien raden jullie zo een grote kamer in t hotel af.

Was benieuwd naar tips, het is nog niet geboekt

Hans uit Koekelare
31-12-12, 20:45
Maar je heeft toch aan dat je al die parken niet wenst te doen, dan moet je toch ook niet alles boeken dacht ik.

VinMor
01-01-13, 19:10
Ik zal toch even kijken om dingen los te bestellen en niet als pakket.
Er zijn genoeg mensen die je willen helpen om je op weg te helpen.

Als ik even snel op internet kijk dan kom ik voor vlucht 484€ (heb ik even 4/2 tm 14/2 gepakt omdat ik je exacte data niet weet)