PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] S@skia: Davenport Florida, 28-6 t/m 22-7 2013



S@skia
31-12-12, 13:59
Niet gepland en toch gekregen. We waren van plan een jaar over te slaan en baalden daar eigenlijk al maanden van, maar goed consequent blijven hahaha. Maar ook consequent blijven heeft een grens en die grens is bereikt als je voor zo'n mooie ticketprijs kunt boeken als bij de actie van BA.

We gaan dus lekker 3,5 week naar Florida met als uitvalsbasis een villa in Westridge, Davenport (www.paradisedelsol.com (http://www.paradisedelsol.com/)).Verder hebben we alvast het Van der Valk Schiphol geboek, een mooie familie kamer met ontbijt en parkeren voor de duur van de trip.

Nu nog de auto en de basis is klaar. Blog is ook opgestart en ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje komen nemen http://gadetatflorida2013.blogspot.nl/

Groeten en tot de volgende update :cool:

cloggie68
31-12-12, 14:13
Ohhh heerlijk, je hebt gelijk. Het is dat wij al zo'n supertarief hadden voor de meivakantie maar anders....

Esther2013
31-12-12, 15:29
Wat een heerlijk vooruitzicht Saskia, ik ga je zeker volgen. Wij gaan vlak erna (voor de eerste keer), dus ben benieuwd of ik in jouw blog nog ideeën kan op doen. Veel plezier met de voorpret!

onze blog: sloofjes-naar-florida.blogspot.nl

S@skia
03-01-13, 12:04
Inmiddels weer een update geplaats op het blog. We hebben een mooie villa gehuurd, ik heb een YouTube filmpje op het blog geplaatst . Verder een voorovernachting geregeld bij Schiphol met parkeren (niet via Vakantieveilingen:o).

Nu nog een auto!!

Gr. Saskia

pixiedust
03-01-13, 13:19
Weer een blog om te volgen! Leuk. Ik ga me direct aanmelden. :)

Tini
07-01-13, 11:22
Geweldig, ga jullie volgen.

Patrick
07-01-13, 18:51
Mooie villa hoor! De voorpret is ook erg leuk he :-)

S@skia
07-01-13, 19:59
Geweldig, ga jullie volgen.

Dat vinden we natuurlijk erg leuk:o

S@skia
07-01-13, 20:06
Mooie villa hoor! De voorpret is ook erg leuk he :-)

Hé Patrick....we vonden het zelfs jammer dat we eigelijk al zo snel een mooie villa gevonden hadden hahahaha!

S@skia
09-01-13, 16:43
Gisteravond laat nog een auto geboekt via de link die onder : "Autohuren 2013" staat. Scheelt enorm veel met USA Reisen waar we normaal een auto huren dus bedankt voor de tip!!
Eigenlijk zijn nu de basis zaken geregeld en hoeven we alleen nog de fun dingen te doen. Dat betekent dus vooral Groupon in de gaten houden want vandaag stond er al een leuke minigolf aanbieding op.

Voor de liefhebber: mijn blog is gestart en op de auto na is alles bijgewerkt hahaha.

Tans4USA
09-01-13, 18:05
Mooi geregeld allemaal.
Leuk hoor die voorpret, veel plezier!

Frans45
10-01-13, 12:27
Ook wij gaan weer meelezen

P9ol
28-01-13, 22:50
Hoi Saskia,

Weten jullie al wat het plan wordt met de parken?
Wij gaan 10 juli naar Florida en ben heel benieuwd wat jullie als ervaren parkgangers plannen.
En wat de afwegingen zijn. Onze dochter is dan 6 jaar.

Groetjes Angela

S@skia
29-01-13, 09:11
Hé Angela,

het klinkt misschien heel raar maar we gaan niet naar de parken dit jaar (en verleden jaar ook niet). Het eerste jaar dat we gingen zijn we naar Disney geweest (10 keer) en naar Seaworld (2 weken onbeperkt) en toen kropen we iedere avond kapot in bed hahaha. Ik kan je dus aanraden om zeker met een kind van 6 (onze kids waren toen 3 en 8) niet iedere dag naar een park te gaan. Verder zul je op het forum vaak de tip krijgen om rond het middag uur even lekker naar huis/hotel te gaan om te rusten en na de ergste warmte weer terug te komen voor de avond. Er is zo enorm veel te doen en te zien in Florida dat we de parken niet eens missen (maar het is zóóóó leuk om te doen).

Gaan jullie voor de 1e keer? En hebben jullie een villa of hotel?

Spannend allemaal hè!! Veel plezier met voorbereiden en kijk eens bij Groupon voor leuke aanbiedingen (onze zoon van 6 is gek op minigolf in Florida :))


Groetjes,
Saskia

P9ol
31-01-13, 22:15
Hoi Saskia,

Voor ons is het de eerste keer naar Florida.
En zijn behoorlijk Disney (Parijs) gek dus gaan in Orlando in ieder geval Disney bezoeken.
We vliegen op Orlando en zitten de eerst 10 nachten in een villa.
Daarna gaan we nog verder door Florida en verblijven we in hotels.
En op 31 juli vliegen we vanaf Miami weer naar huis.

Ben het forum al helemaal aan het uitpluizen en blogs aan het lezen.
Heerlijk die voorpret vooral met dit rotweer.

Las al in je blogs dat jullie minigolf zo leuk vinden
Mijn dochter heeft het laatst ook ontdekt en vond het geweldig.
Dus dat is ook weer voor iets op het lijstje :D
Andere tips/opmerkingen zijn altijd welkom!

Groetjes Angela

S@skia
17-02-13, 18:06
Eindelijk na alle carnavalsdrukte weer een update geplaatst. Voor de liefhebbers: http://gadetatflorida2013.blogspot.nl/

Esther2013
17-02-13, 19:42
Opmerking geplaatst op je blog: hoe heb jij Groupon geboekt? Met CC en 'echte' adresgegevens en State Florida? Of het adres van de villa?

S@skia
25-02-13, 10:39
Gisteren Disney kaarten met No Expiration gekocht. Veel gehad aan het super excel bestand op dit forum, mooi werk Michael!! In de update op mijn blog staat uiteraard alles uitgebreider verteld.

FloriFan
27-02-13, 21:06
Veel plezier. Kom af en toe voorbij op je blog :) ben erg benieuwd.

S@skia
19-03-13, 18:40
Weer een kleine update op het blog geplaatst: 100 dagen grens bereikt :cool: Waar we al blij van worden!!

S@skia
23-05-13, 09:38
Vanaf vandaag hebben we nog 5 weken te gaan voordat we weer naar Florida mogen gaan. Met dit weer komt dat geen dag te vroeg :(. Ik heb weer een update op mijn blog geplaatst!!

moniquekruiningen
23-05-13, 10:24
Ik wil ook vandaag over 5 weken gaan... :(Maar we gaan PAS over 38 dagen.... en we komen ook nog eerder terug.. snik

mwest
23-05-13, 19:00
Leuk heb me ook aangemeld!!! gaat al lekker opschieten!!

S@skia
23-05-13, 20:56
Super!! Hoe meer volgers hoe meer vreugde hahaha....

aggie
24-05-13, 10:34
Hahaha, jaa voor jou nog wel!! Nee hoor, grapje, is ook leuk!!!! :up:

pumi1000
24-05-13, 20:06
Het schiet al op hoor, wij zitten er dezelfde tijd.

S@skia
24-05-13, 22:10
Het schiet al op hoor, wij zitten er dezelfde tijd.

Lekker he, zeker met dit weer!! Heb je ook een blog?

S@skia
20-06-13, 16:16
Niet te geloven maar we hoeven nog maar een week af te tellen :applause:
Ik heb een laatste update voor vertrek geplaatst op mijn blog, voor de liefhebber: http://gadetatflorida2013.blogspot.nl/

Op naar de Sunshine State...... :cool:

Hans uit Koekelare
20-06-13, 20:13
Have fun, we komen 2 weken later.:)

S@skia
30-06-13, 05:24
Inmiddels de eerste dag goed doorgekomen in Florida. De blog updates zijn geplaatst en we kunnen verder gaan met genieten!!

trails
30-06-13, 08:59
Ziet er goed uit Saskia!! :D

Esther2013
30-06-13, 10:13
Jippie!! Veel plezier!

mickey
30-06-13, 10:27
Wat heerlijk is dat altijd hè, de eerste volle dag, wanneer je daar wakker word en alles weer voor het eerst gaat doen.
mijn broer heeft vorig jaar in hetzelfde huis gezeten als jullie nu, was inderdaat een prachtig huis! Geniet er van!

S@skia
30-06-13, 15:30
Dat is wel leuk om te horen zeg!! Het is inderdaad een prachtig huis en met veel smaak ingericht, we genieten.

S@skia
03-07-13, 00:43
Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder en ondanks het rare weer genieten we enorm. Ik heb weer een paar updates geplaatst .

Ritchie
03-07-13, 12:42
Veul plezeer, ich goan de blog zeker bekijke.

Veel plezier, ik ga de blog zeker bekijken

S@skia
03-07-13, 16:08
Daanke, dat vin iech leuk!!

S@skia
06-07-13, 15:35
En helaas vliegen de dagen voorbij en heb ik weer updates geplaatst

S@skia
09-07-13, 16:45
Super dag in Epcot achter de rug en lekker de eerste keer shoppen. Updates voor de liefhebbers......

Ritchie
15-07-13, 13:32
Ik zit hier iedere morgen met heel veel "plezeer" ;) jullie blog te lezen. Wat wordt het toch leuk verteld.
Zelf had ik besloten om geen blog te maken, maar het begint wel weer te kriebelen. Maar ik denk toch dat er niks komt.
Nog heel veel lol daar.

Offtopic: ik heb je een vriendschapverzoek gedaan via FB

S@skia
06-08-13, 20:30
Sorry, ik lees je reactie nu pas. Dank je wel voor het compliment, erg leuk om te horen. FB komt goed uiteraard!!