PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema hoostje: Florida dec/jan 2013



hoostje
15-12-12, 13:04
Hallo Allemaal
Het is bijna zover, :) in april geresrveerd en donderdag gaan we. Ter ere van ons 50 jarige bruiloft gaan we genieten van Florida! We zijn er in 1999 voor het laatst geweest en nu maken we die trip in verkorte versie.
Donderdagmorgen vertrekken we van Amsterdam naar Heathrow met Britisch Airways, daar stappen we over voor de tocht naar Miami, waar we om Half Drie plaatselijke tijd hopen aan te komen!
Auto halen bij Alamo ( bedankt voor jullie tips) en daarna 2 nachten in een voor ons luxe hotel Loews aan de Collins Avenue in Miami Beach.
Na 2 dagen gaan we naar Key West, dan weer op 24 december naar Naples en op 27 december naar Sarasota.... en last but not least op 29 december naar Orlando en daar blijven we tot de terugreis op 3 januari.
Een geweldig vooruitzicht toch??? De feestdagen eens in een ander werelddeel en voor het eerst in 50 jaar dat ik geen oliebollen hoef te bakken!
Ik heb toch nog een vraagje, moeten we voordat we terugvliegen contact opnemen met de vliegmaatschappij?????? Om de terugvlucht te bevestigen????
Bij deze wens ik alle mensen van dit Forum een FIJNE FEESTDAGEN!
Ik laat me horen als we terug zijn!
vriendelijke groet
Hannie en Peter!

marijke8
15-12-12, 13:28
Veel plezier in Florida, het herbevestigen is niet meer nodig. Heb je een laptop bij je en waar je verblijf internet, zou ik toch de luchtvaartmaatschappij even raadplegen of online in checken. Zie je gelijk of dat je vlucht op tijd gaat.
Veel plezier en geniet er van. 50 jaar wat een tijd.

trails
15-12-12, 14:02
Hele goede reis en een super vakantie!!!
En... proficiat met jullie trouwdag!

ronenivonne
15-12-12, 19:35
Gefeliciteerd, 50 jaar das een hele tijd samen. Goede reis en geniet ervan!!!

Cara
15-12-12, 19:46
Heel veel plezier!!!

pixiedust
15-12-12, 21:10
Geniet ervan!

denny
15-12-12, 22:55
Wauw 50 jaar, gefeliciteerd en geniet ervan!

mineke
15-12-12, 23:54
Gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk, een hele goede vlucht aanstaande donderdag en een fantastisch verblijf toegewenst
grtjes Mineke

Cindy1969
16-12-12, 10:56
Gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk, wat een mijlpaal! En heel fijne vakantie toegewenst!

pbl
16-12-12, 11:11
Gefeliciteerd !!! Veel plezier daar en neem wat zon mee terug.

Hans uit Koekelare
16-12-12, 16:21
Congratulations with youre 50th anniversary. :D

hoostje
18-12-12, 11:09
Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties en goede wensen, het gaat nu goed tot ons doordringen, ook dat we al een halve eeuw bij elkaar zijn en dat we "" Gelukskinderen"" zijn dat we zo'n mooie reis kunnen en mogen maken!
Nogmaals voor de thuisblijvers, geniet van de feestdagen en tot 2013!
hartelijke groet hannie

hoostje
18-12-12, 11:17
Hallo Allemaal
Ik weet niet of ik de reactie goed heb gestuurd, maar wij willen iedereen heel erg bedanken voor hun goede wensen en gaan genieten, we realiseren ons nu ook pas goed dat we al een halve eeuw bij elkaar zijn! En dat we ''GELUKSKINDEREN" zijn om zo'n mooie reis te kunnen maken!
Beloofd we brengen de zon mee terug!
Iedereen mooie feestdagen en geniet van ons fijne zonnige forum!
grtjs Peter en Hannie

sonja
19-12-12, 00:13
Gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk, wow dat is een feestje waard. Een heel goede reis en veel plezier, jullie gaan een mooie reis maken.

Tans4USA
19-12-12, 17:21
Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en een hele goede reis gewenst met heel veel plezier.
Als jullie er in 1999 voor het laatst geweest zijn zullen jullie nu vast je ogen uitkijken naar alle veranderingen.