PDA

Bekijk Volledige Versie : Windsor Hills



kris65
13-04-09, 15:33
Hoi,

Onze vakantie komt stilletjes inzicht. We hebben een twonhous 3Br gehuurd ( rechtstreeks van de eigenaar) van 21 mei tot 03 juni in het windsorhills resort voor een fantastische prijs.

zijn er mensen die dit resort al bezocht hebben ? zoja alle info is welkom.

over het programma zijn we nog aan het nadenken, maar universal studio, seaworld, space kenndy center, daytona beach, clearwater beach, wet n wild staan zeker op het programma.

cloggie68
13-04-09, 20:10
Wij gaan 25 april tot 4 mei.... daarna kunnen we het jullie laten weten! Wij hebben gehuurd van Storytime Orlando Rentals.

Lelli Kelly
12-12-12, 10:03
Vraagje: heeft iemand recent een condo gehuurd in Windsor Hills? Ik zou graag ervaringen willen horen. Had via de site http://www.windsorhillsrent.com/ een enquiry aangemaakt en kreeg een mailbox vol met aanbiedingen. Zie even door de bomen het bos niet meer ;-). Iemand misschien een tip voor een leuke condo en betrouwbare eigenaar? We zijn op zoek naar een 3-slaapkamer condo, liefst dichtbij het zwembad.

wim19
12-12-12, 11:36
Wij hebben afgelopen september een condo gehuurd op Windsor Hills, alleen een 2-slaapkamer.
De gebouwen met de condo's liggen allemaal relatief dicht bij het zwembad, wij zaten in gebouw nummer 1, 5 minuten lopen van het zwembad en dit gebouw ligt het verst weg van het zwembad. Als het goed is is gebouw 8 direct aan het zwembad.

Windsor Hills is een hele mooie plek om te verblijven, maar wel een beetje prijzig, al zijn er via de eigenaren wel goede deals te maken.

mblokland
12-12-12, 13:24
Hoi,

Wij hebben in de mei vakantie een townhome (http://www.vacationcentralflorida.com/townhouse2526maneshaw.html) gehuurd, ons is het uitstekend bevallen. Mooi en net park dicht bij alle parken ofwel een aanrader (mits je een mooie deal kunt maken)

Lelli Kelly
12-12-12, 13:46
@wim en @mblokland: hoe zijn jullie aan jullie condo en townhome gekomen? Via een bepaalde site ?
en er valt dus te onderhandelen met de eigenaren?

trails
12-12-12, 14:09
Kijk eens op deze sites:
http://www.homeaway.com/search/refined/keywords:Windsor+Hills%2C+Florida/Bedrooms:3
http://www.orlando4villas.com/community/Windsor_Hills_Resort/3bedrooms/
http://www.vrbo.com/search?q=windsor+hills&bedrooms=3

wim19
12-12-12, 14:19
@wim en @mblokland: hoe zijn jullie aan jullie condo en townhome gekomen? Via een bepaalde site ?
en er valt dus te onderhandelen met de eigenaren?

Ik heb gebruik gemaakt van de site die je in je openingspost hebt gezet.

Ik heb verder niet onderhandeld, omdat ik de aanbieding ( 600 euro voor 2 weken ) al goed vond.
Maar bij het afzeggen van de andere kreeg ik al snel aanbiedingen van de eigenaren, alleen niet beter dan die van de condo die we gehuurd hebben.

hannie
12-12-12, 14:40
en er valt dus te onderhandelen met de eigenaren?

Ik heb ook een paar jaar geleden een condo gehuurd op WH via de site die je zelf al noemt.
En ja je kunt onderhandelen over de prijs maar meestal is de quote die ze je sturen al lager dan waar ze mee adverteren.
Succes!

PENPE
20-09-13, 04:27
Zijn er forumleden die ervaring(en) hebben met villa's in deze community ?


Binnenkort ga ik daar overigens even een kijkje nemen : ;)

mblokland
20-09-13, 12:50
Ja, wij hebben de afgelopen twee jaar hier gezeten, vorig jaar in een town home en afgelopen augustus in villa met 5 slaap en badkamers.

Wij zijn heel enthousiast over Windsor Hills maar hier betaal je dan ook wel voor, ofwel er zijn communities waar je voor minder geld heen kan.

jastsali
20-09-13, 18:58
Binnenkort ga ik daar overigens even een kijkje nemen : ;)
Het kan zijn dat de security je geen toegang geeft. Ze proberen kijkers buiten de poort te houden. Wij kwamen er niet op en moesten eerst maar een afspraak regelen via een makelaar.

Ritchie
21-10-13, 00:33
Kent iemand deze "firma" ?

http://www.vacationcentralflorida.com/

PENPE
21-10-13, 11:35
Wij kwamen er niet op en moesten eerst maar een afspraak regelen via een makelaar. Inderdaad, de management company die de villa in beheer had waar ik verbleef op Tuscan Hills bleek ook villa's in beheer te hebben op Windsor Hills. Dus toen was het zo geregeld ;-)

Ritchie
21-10-13, 11:43
Ik heb al een paar condos geselecteerd, en al prijsindicaties ;) gehad. Dus wie weet.
Lijkt me wel een mooi park Windsor Hills, en overal dichtbij.

FloridaFrankie
03-11-13, 21:39
Windsor Hills is een fantastisch park, inmiddels zo'n 5 a 6 keer geweest (misschien iets duurder): gezellige goede sfeer, (redelijk) centraal gelegen tov alles waar je voor naar Orlando komt. En natuurlijk een waanzinnig groot en sfeervol zwembad en clubhouse. Aanrader!

Ritchie
04-11-13, 18:45
Hebben er inmiddels geboekt

Ritchie
10-11-13, 18:32
We hebben inmiddels de eerste aanbetaling gedaan, en zijn afhankelijk van de dollar koers tussen de 39 - 40 euro/nacht kwijt :)

Ritchie
11-01-14, 16:08
Vandaag kreeg ik mailtje van de eigenaar, waar we het appartement huren op Windsor Hills, het zwembad is in september gesloten, we konden daardoor gratis annuleren. Dus ik de man een mail terug gestuurd, met gevraagd voor een korting, want we wilden evengoed daar blijven. Nu krijgen we een mooie korting, met als uikomst dat we er rond de 27 euro /nacht verblijven.

José
11-01-14, 16:47
Goeie deal, als je toch niet van plan was om te gaan zwemmen. ;)

Ritchie
11-01-14, 18:33
Goeie deal, als je toch niet van plan was om te gaan zwemmen. ;)

Natuurlijk wilde we wel gaan zwemmen, maar deze aanbieding laat ik niet schieten, we hebben een jaarkaart van Disney (incl. zwemmen) + jaarkaart van o.a. Aquatica, dus we kenne zwemme genoeg ;)

Ritchie
13-01-14, 17:44
Het exacte bedrag voor de condo met twee slaapkamers is geworden: 26,8509 euro / nacht.
Niet duur he :) :)

anjavromans
14-01-14, 12:58
ooo dat is echt goedkoop.. en ik begreep ook dat het zwembad een beetje van ons appartement af ligt en vaak ging ik bij Cane Island wel een keer zwemmen, denk 4x in die 3 weken maar ik vraag me af als je dus een stukje moet lopen of je dan wel zo snel gaat zwemmen.. en wat Richard zegt, we hebben een jaarkaart op Disney incl. zwemmen en Aquatica dus dan plonzen we daar wel ff in het water..en we hebben daar ieder een eigen badkamer met ieder een eigen ligbad.. ik met mijn 1.50cm zie dat al als een zwembad.. hahhhaa maar eerst nog in maart naar Orlando..hihi

PENPE
18-09-14, 16:57
Het kan zijn dat de security je geen toegang geeft. Ze proberen kijkers buiten de poort te houden. Wij kwamen er niet op en moesten eerst maar een afspraak regelen via een makelaar. Wij gaan binnenkort daar een bezoekje brengen, uiteraard hebben wij legale toegang kunnen regelen ;-)

Ritchie
27-04-15, 13:36
Voor onze vakantie in september zitten we weer in Windsor Hills, en wel dit keer een Townhouse:

http://www.vacationcentralflorida.com/3bedroomtownhouses/townhouse2544renshaw.html

Dit keer is het zwembad ook geopend, dus hebben niet zo'n grote korting gekregen dan de vorige keer, wel een mooie deal kunnen maken, voor zo'n $69 / nacht

Lelli Kelly
27-04-15, 21:45
Vorig jaar zomer 8 dagen in een townhome in Windsor Hills gezeten. Erg goed bevallen!
Wij zaten in straat "Sir Kaufmann Ct". Windsor Hills is een mooie gated community met ook een leuk gezamenlijk zwembad.

Ritchie
27-04-15, 22:33
Vorig jaar zomer 8 dagen in een townhome in Windsor Hills gezeten. Erg goed bevallen!
Wij zaten in straat "Sir Kaufmann Ct". Windsor Hills is een mooie gated community met ook een leuk gezamenlijk zwembad.

Volgens mij is dat ook achter de ingang aan de linkerkant toch ?

Lelli Kelly
28-04-15, 08:30
Volgens mij is dat ook achter de ingang aan de linkerkant toch ?

Ja klopt! Bij binnenkomst linksaf. De townhomes zijn erg ruim vind ik.

Myrthle
28-04-15, 12:39
Wij zitten in juli een week in een townhouse in Windsor Hills. Ik ben heel erg benieuwd, de reviews die ik heb gelezen waren erg positief. Ook over de woning waar wij in gaan verblijven, http://www.vrbo.com/426326 niets dan positieve reacties gelezen. Het complex zou redelijk dicht bij alle pretparken moeten liggen en als het goed is zijn er diverse grote supermarkten op korte afstand, dat is voor mij reden geweest om voor dit park te kiezen. Bovendien zijn het mooie huisjes en is er een mooie community pool. Nog 2 maanden :).

Lelli Kelly
28-04-15, 14:40
@ Myrthle:
Ik vond het inderdaad wel centraal liggen. Supermarkt (Publix) was inderdaad op korte rijafstand. Zoals alles in Amerika: dichtbij betekent niet op loopafstand :) maar op rijafstand.
Op onze weblog kun je wat foto's vinden van ons verblijf op Windsor Hills.
Jullie townhome lijkt inderdaad precies op waar wij verbleven. Ik vond het erg ruim (ruimer dan mijn eigen huis :-). Grote slaapkamers en ruime badkamers.
Het eigen zwembad erbij vonden wij ook erg fijn.
Ik heb (in de hitte!) nog een rondje hardgelopen op het park en het zag er allemaal erg verzorgd uit. Het grote gezamenlijke zwembad was ook fijn, we hebben daar ook nog gezwommen met de kids.
We zouden hier zo nog een keer verblijven als we weer naar Florida zouden gaan.
Heel veel plezier met de voorbereidingen en aftellen maar !!:D

Ritchie
28-04-15, 17:32
Wij zitten in juli een week in een townhouse in Windsor Hills. Ik ben heel erg benieuwd, de reviews die ik heb gelezen waren erg positief. Ook over de woning waar wij in gaan verblijven, http://www.vrbo.com/426326 niets dan positieve reacties gelezen. Het complex zou redelijk dicht bij alle pretparken moeten liggen en als het goed is zijn er diverse grote supermarkten op korte afstand, dat is voor mij reden geweest om voor dit park te kiezen. Bovendien zijn het mooie huisjes en is er een mooie community pool. Nog 2 maanden :).

Ligt idd dicht bij Disney.
Je rijdt het resort uit, linksaf tot de grote kruising, en dan ga je linsaf, bij de volgende stoplichten recht af richting Sherbert Rd, dan rijdt je binnen 5 minuten Animal Kingdom op.

Myrthle
29-04-15, 00:19
@Ritchie en @Lelli Kelly, fijn dat jullie beamen dat het een mooie locatie is met alles op "redelijke" afstand. De huisjes lijken inderdaad op elkaar. Je bent een bikkel hoor hardlopen in die hitte ! Ik heb gezien dat ze een ruimte met wat gymtoestellen hebben, heel misschien dat ik daar nog even ga kijken (en heeeeel misschien sporten ook:). Je hebt een erg leuke weblog gemaakt hoor Lelli Kelli, erg leuk om te lezen ! Nog 69 dagen en dan mogen wij het allemaal zelf gaan beleven.

Lelli Kelly
29-04-15, 11:47
Dank je @Myrthle! Het enige dat we niet in de buurt konden vinden was een Starbucks :D

hannie
29-04-15, 12:15
Windsor Hills is 1 van de communities die het gunstigste(lees dichtbij) Disney ligt. Ik vind het wel grappig dat je hier vaak leest dat men het gehuurde "huisje" noemt. Dit terwijl het vaak groter is dan menig huis in NL.

Ritchie
29-04-15, 18:31
Dank je @Myrthle! Het enige dat we niet in de buurt konden vinden was een Starbucks :D

Dit zit redelijk in de buurt, en wel in de Target supermarkt, links de 192 oprijden.

Ta2 Gerrit
29-04-15, 18:42
Tip voor de Windsor Hillbillies; Windsor Hills linksaf uitrijden (Old Lake Wilson Road) en direct weer linksaf Livingston Road op (of via de achteruitgang direct links Liv. Rd. op). Aan het einde rechtsaf en je bent zo, zonder 192 en verkeerslichten) op Formosa Gardens met zijn diverse restaurants (Fridays, Outback, Cracker Barrel etc.), supermarkt, andere winkels èn Ace Hardware Store :cool:

Ritchie
29-04-15, 21:53
Idd Ta2 Gerrit, hebben we de laatste keer ook al eens gedaan, Formosa Gardens is echt leuk, vooral de supermarkt in Chinese stijl

Myrthle
29-04-15, 23:26
Erg fijn jullie tips ! Dat komt helemaal goed met ons in Windsor Hills/Orlando. Formosa Gardens klinkt erg leuk Ta2 Gerrit, ik denk dat wij er ook eens gaan kijken. Enne Lelli Kelly....ik drink gelukkig geen koffie :)

Ritchie
31-12-15, 17:53
Voor onze vakantie in september zitten we weer in Windsor Hills, en wel dit keer een Townhouse:

http://www.vacationcentralflorida.com/3bedroomtownhouses/townhouse2544renshaw.html

Dit keer is het zwembad ook geopend, dus hebben niet zo'n grote korting gekregen dan de vorige keer, wel een mooie deal kunnen maken, voor zo'n $69 / nacht

Wederom hetzelfde huis kunnen huren, echter in de tussentijd is het huis van eigenaar gewisseld, en heb ik met de nieuwe eigenaar een nog betere deal kunnen sluiten (dus niet via de site ;) )