PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Muld



Muld
05-12-12, 22:50
Beste Mensen,

Wij willen, mijn vriendin en onze dochter van bijna twee door Florida gaan reizen met een camper.
Ik wil hier wat tips vragen, hopelijk kunnen jullie mij deze beantwoorden.

We vliegen aan op Orlando en vertrekken weer vanaf Miami.
Aankomst half Januari en vertrek half Februari.

In Orlando willen we een camper huren [liefst geen grote]. We willen in de 3.5 weken die we rijden wel ongeveer al het mooie in Florida gezien hebben!!!.

Vraag 1: Bij welk bedrijf kunnen we het beste een camper huren, na een verblijf van 2 dagen in een hotel in Orlando?
Vraag 2: Hoe kom je het beste van je hotel naar de camper verhuur plaats/bedrijf
Vraag 3: Kun je met je camper overal parkeren waar je boodschappen wilt doen en bij pretparken etc...
Vraag 4: Wie heeft er meer tips voor de huur van een camper
Vraag 5: Kun je het beste hier in Nederland een tomtom kopen met Amerika /Florida mappen of beter een huren bij het camper verhuur bedrijf

Volgens mij kun je overal wel een campeer plaats vinden voor campers:

Vraag 6: Wie weet er een mooie route van Orlando naar Maimi.
Vraag 7: Wie weet er mooie campeerplaatsen, ook geschikt voor campers
Vraag 8: Moeten we in deze periode van te voren reserveren
Vraag 9: Wat zijn ongeveer de kosten per nacht en waar moet je rekening meehouden.
Vraag 10: Weet iemand een reisverhaal die we kunnen lezen.

In Maimi leveren we de camper weer in en daarna een paar dagen een hotel en dan weer naar het airport.
Weet er iemand geschikte hotels die niet te duur zijn hier.

Alle tips zijn welkom, ik heb al veel gelezen en weet dat de meningen over camper verhuur in Florida verschillen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Mvg Jan.

Teleton
06-12-12, 10:31
Alle tips zijn welkom, ik heb al veel gelezen en weet dat de meningen over camper verhuur in Florida verschillen.

. Hey Jan welkom hier op het Floridaforum voor de verwende Floridavakantieganger! Hier ben je aan het juiste adres voor informatie en vragen. Maarrrrr..het is hier geen reisbureau waar je je vragen bij de dienstdoende juffrouw kunt stellen zodat die dat allemaal voor je uitzoekt. Het forum is er voor zelfwerkzame en zelfredzame Floridagangers. In de loop der jaren hebben we hier een schat aan info en tips verzameld, allemaal netjes gerubriceerd in topics over campers, routes, hotels, kosten,parkeren tomtom en wat er zoal voor de beginnende floridareizigers te weten valt zoals de verkeersregels, esta, douane en immigratie. Als we dat voor ieder nieuw forumlid weer overnieuw moeten inventariseren, is het forumlidmaatschap al snel vervelend. Dan waren we immers wel een reisburootje begonnen, toch? Daarom een tip; neem de onderwerpen die voor jou van toepassing zijn eens op je gemak door. Mocht je iets niet kunnen vinden of het is niet duidelijk, dan kan je je vraag in het betreffende topic stellen. Zo is het voor de leden die het forum als naslagwerk gebruiken lekker overzichtelijk, vind je niet? Heel veel plezier met de voorbereidingen want voorpret is helemaal gratis en maakt voor velen onderdeel uit van het Floridavakantiegevoel.

Michael66
06-12-12, 11:56
Hoi Jan,
Allerlei vragen, tips en ervaringen over toeren door Florida met een camper kun je hier op het forum lezen (en schrijven) in het onderwerp daarover:
Florida per camper / campngs (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?4998-Florida-per-camper-campings)

Reisschema's en Reisverslagen van camper-gangers:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?14761-Reisschema-roriguca-Camperrondreis-aug-2012
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?10142-Reisschema-Storm01-Camperrondreis

Je hoeft dus niet op meerdere plaatsen in het forum dezelfde berichten / vragen hierover te plaatsen. Gewoon in de bestaande onderwerpen je vragen stellen. En als je een heel afwijkende nieuwe vraag hebt kun je een nieuw onderwerp opstarten.

koenkamphuys
06-12-12, 17:08
Vraag 6: Wie weet er een mooie route van Orlando naar Maimi.

Geen route voor drie weken, maar als onderdeel van je reis kan ik je ook dit aanbevelen:

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?12019-quot-En-Route-quot-US-27